• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MITTRADarkspore
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ja vcera malem implodoval , snazil sjem se delat mise na co nejlpip, mel jsem daily bonus , 55 % sance na rare a guess what ... ANI JEDEN ze 4 Rare , myslel sem ze se zapichnu.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak unlimited chain je bohužel úplně na nic. Maximum itemů je stejně 4 za chain, takže od páté mise dál v chainu ztrácíte předměty. Kdyby alespoň rostla pravděpodobnost, mohlo by to dávat nějaký smysl, ale zdá se, že je buď pravděpodobnost nějak omezena, nebo to počítá blbě. Zkrátka po asi 12 misích v chainu jsme měli pravděpodobnost na rare jen kolem 30% a dostali jsme 4 předměty, což je totéž, co máte po chainu 4 misí.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ja sem zacal chainovat 4~1 az max co mi to dovoli, protoze ty zlate popripade purified itemy co jsou za odmenu jsou jiste lepsi nez ty co mam. 6-1 byla hodne studena sprcha pro me, kdyz najednou mobove delaji skodolibou dmg a na mapach se generuji 4 elementy z 5ti takze se musim setsakramensky snazit a farmit o zivot, co mi samozrejme plne vyhovuje.

    Unlimited chain muze byt zajmavy, sebrat si to v singlu od 1-1 az dokad u toho nechcipnes hlady a zizni.

    Jeste by mohli pridat nejake graficke candy eye, koukat se na 25 % vytizeni GPU na Max detajlech pri 1920*1200 [ VSYNC on nedokazu hrat hry bez Vertikalni synchornizace ] mi prijde super z pohledu " zahraje si to kazdej na vsem ". Ale na druhou stranu tam chybi drobnustky kategorie "eye candy". Kdyz mame dost headroom performance tak by mohli proste pridat eventuelne nejake prkotiny, jako teselaci etc etc. At to porad bezi i na tech bazarovych vykopavkach , ale zaroven at si majitel poradneho zeleza taky uzije. Cimz nerikam ze ta hra vypada spatne, to ne. Jen i na maximalnim nastaveni detajlu efektu a nesmyslu mi to zadnej z komponentu ani nezahreje.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Co se týče generování elit, už se mi stalo párkrát v 9-X, že jsem regenerating + carapace musel táhnout sebou až před bose, tam jsem ho zaparkoval stunem někde daleko od portálu a blinknul k bosovi. Sice to jde, ale je to dost opruz. Hlavně už tady dávaj docela sodu, takže s nikým jiným, než s healerem to prakticky nejde udělat.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Já bych rád patch schazování itemů z equipu do inventáře. Snad by to měl řešit ten aktuální, ale když jsem se nalogoval včera po stažení aktualizace, zase jsem měl u primární postavy, na které mi nejvíc záleží, itemy schozený v inventáři. Nejsem si jistý, jestli mi dokonce některý nezmizely :(

    Dneska to vypadá na level 30, tak už se těším na vyzkoušení unlimited chainu :) Doufám v nějaké dost vysoké pravděpodobnosti rare a purified dropu na konci mise :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    JEUX: Rad bych patch co opravi logiku generovani Elit, parvterinove loadingy ma stezi rozhodi, ale Carpace, Armoured , Tough Elita Mi rozhodi usmev kdekoliv.

    GAF: 27.4 skoncila beta a 28.4 byl EU launch
    JEUX
    JEUX --- ---
    doufam ze nejakej patch spravi ten neskutecne(!) dlouhej loading...
    SAMIEL
    SAMIEL --- ---
    GAF: zaspals
    GAF
    GAF --- ---
    Ahoj lidi, chápu to dobře, že betu jsem zaspal?

    Stáhnul jsem si jí už asi před měsícem, ale začal hrát = šel začít hrát až dneska. A chce to klíč a já si nepamatuju, že by o klíči předtim mluvili.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Vesmes to clovek rozjede i na Mobilech soucastne generace teoreticky vzato.

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS XP
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * The latest version of DirectX 9.0c
    * Microsoft Windows XP Service Pack 3
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS VISTA
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * Microsoft Windows Vista Service Pack 2
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS 7
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    LANDSER
    LANDSER --- ---
    ahoj mám dotaz jestli je to náročná hra ale spore rozjedu v poho akorát nevim jestli rozjedu i tohle:) dík
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ja si to prosim zakoupil dva dny zpatky takze je nted jsem se dostal do 5.1 a 4.2 az 4.4 jsem chainoval [ Max 3 chain momentalne ] nekolik krat pro loot , diablo deformace. Ale vzhledem k tomu ze travim 50% cas uv editoru lepenim veci na potrovry a 50% casu ve hre , tak mi to chvilku potrva, hlavne v nekterych lokacich kdy zacne hrat dobry ambient zustanu stat a poslouchat. Popripade koukam jak hezky mapa vypada. Takze me to chvili potrva se dostat nekam dal.

    Ale jsem rozhodne s hrou spokojenej. Verim ze ve dvou popripade ve trech to muze byt jeste zajmavejsi ale ja se zatim spokojim I se singlem.

    O elitach v Darkspore muzeme pomlcet , Carpace + Regenerative a mas vystarano o zabavu na delsi dobu.

    Co se tyce mixu itemu nebudu komentovat, pral bych ti videt meho Lumina kterej ma capnutou jak STR tak Mind tak Dex protoze mam na nem rare nesmysly co maji proste vsechno.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Chain misí a celý způsob zvyšování šance na odměnu je podle mě jedna z nejlepších věcí na hře vůbec. Nezkoušel jsi chain napříč obtížnostmi? Brzo dosáhnu na upgrade "chain unlimited" a možná by stálo za to si naplánovat delší chain už z první obtížnosti a zakončit to někde u aktuální pozice v druhé.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak první obtížnost je úspěšně za náma a přišel čas na item hunting na začátku druhé.

    Docela zajímavý je rozdíl mezi náročností na single a v multiplayeru. V singlu s trochou nadsázky stačí jít s nahozenou dmg aurou a sbírat předměty, v multiplayeru vás v té samé úrovni vyndají dva šikovně namixovaní elite mobové. Ale aspoň je o čem na sebe pořvávat na skypu :)

    Systém automatického generování itemů bohužel zdá se funguje i na purified items (obdoba unique z Diabla) a často je mix nelogický (neexistuje hrdina, pro kterého by polovina vlastností z itemu byla nějak zvlášť užitečná) a nezbývá než držet si palce, že ta správná kombinace vlastností padne příště.

    Každopádně je to přesně takové, jaké jsme to očekávali, a to je dobře, protože naše očekávání byla vysoká :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ikdyz jsem se bete moc nevenoval, do Live verze jsem sel instatne , jelikoz mi chybela hra tohodle stylu a Deathspank a Torchlight nepovazuju za dostatecne ozivovani zanru.

    Zatim docela spokojenost , jelikoz jsem od toho nic necekal jsem prijemne pobaven a jsem rad ze muzu donekonecna pro gear farmit urovne, chainovat si je , lepit si ruzne hrdiny a eventuelne az je zemne powerhouse prejit na dalsi urovne a zjistit ze jsem powerhousoval zbytecne.

    A tak to mame radi.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak asi nejzásadnějším zjištěním bylo potvrzení našeho dohadu z bety o fungování dělby lootu z coop hry:

    1) O každý item se rolluje, zapomeňte na ninja-looting. Probíhá to zcela automaticky, nezdržuje hru.
    2) Je jedno, kdo sbírá DNA. Na konci mise máte všichni stejný přírůstek. Tady nevím jestli není nějaká přepočítací rovnice, protože v betě při hře dvou dost odlišných levelů dostal vyšší level o pár procent navíc, ale stejně to nebylo nic zásadního.
    3) Stejně fungují kapsle s health a power. Ať to sebere kdokoliv, efekt se projeví na všech hráčích (a vašich zrovna neaktivních hrdinech rovněž).
    4) Jediné, co sbírá každý za sebe a můžete si tedy navzájem krást, jsou ty bonusové tokeny na jednu misi.

    Výhody jsou jasné: jedná se velmi nekonfliktní řešení, kdy se spoluhráči nemají o čem pohádat. Na druhou stranu to okrádá hru o docela zajímavou dimenzi debat, kdo potřebuje "to hustý oranžový kladivo" víc :)

    Co mě ale přímo děsí je, že jsme zatím nenanšli způsob, jak si vyměňovat (rozuměj obchodovat) předměty. Doufám, že je to jenom velmi pozdními hodinami, kdy se konečně dostávám ke hraní, a leností číst manuál a ve skutečnosti je na to tlačítko přes půl obrazovky hned v úvodním menu :)
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Otevřená beta vypadala velmi zajímavě, tak uvidíme, jak dopadl finální produkt. Dnes se chystáme poprvé otestovat online multiplayer, takže pak nahodím nějaké první dojmy.

    Pokud najdete nějaké zajímavé odkazy na wiki stránky o Darkspore apod., hoďte je sem prosím, přidám je do záhlaví.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam