• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORJÓGA
    ZOBAAK
    ZOBAAK --- ---
    ahoj, rád bych koupil nějakou cestovní podložku na jógu, do 3 mm tloušťky... něco jako Manduka Travel (tloušťka 1,5 mm) apod. Jenže, nedaří se mi najít žádnou, která by měla rozměry alespoň 70 x 185 cm, lépe kolem 75 x 190 cm. Menší určitě nechci, už mám Bodhi Rishikesh 80 XL a celkem spokojenost (80x200 cm, 4,5mm). Využití hlavně na Ashtanga Vinyasa jógu. Nevíte o něčem?
    LAKSHMANA
    LAKSHMANA --- ---
    ARALIKA: Zkus filtrovat tady v diskuzi, něco na měla najít.
    ARALIKA
    ARALIKA --- ---
    Můžu takový obecnější dotaz - chystám se koupit si svojí podložku na jógu - jsou kritéria na která se mám při výběru zaměřit/nějaká doporučení? Jsem věčný zapálený začátečník.
    JANITA
    JANITA --- ---
    SIRKA:
    LAKSHMANA:
    EZKATER:
    Ani nevíte, jak jste me potěšili :) děkuji.
    EZKATER
    EZKATER --- ---
    JANITA: To znám, tím jsem prošla nejednou...rok praktikuji pravidelne, mam zavislost, je mi krasne...pak prijde narocnejsi obdobi, zabalim to treba az na pul roku uplne, pak se do toho tezko zase dostavama, a tak dokola...ted jsem v obdobi, kdy se do toho chci zase ponorit, jako motivaci jsem se prihlasila na nejruznejsi workshopy, tak snad to pujde...drzim palce, myslim, ze dulezity je to nepolozit definitivne.
    LAKSHMANA
    LAKSHMANA --- ---