• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AXTHEBBrmlab hackerspace Prague
    SARGONOUT
    SARGONOUT --- ---
    VOZKA: neni to nic zlozite ... a radi ti s tim pomozeme a poradime
    pokial chces zacat s arduinom tak sa u nas da kupit kit "naseho" klonu a pospajkovat si ho sam :)
    Brmduino [brmlab]
    http://brmlab.cz/project/brmduino

    neni to nic zlozite a vela programatorov to uz za mojho dozoru zvladlo ...

    @reprap
    potreboval som krabicku na ftdi prevodnik k brmduinu :)
    3 hodinky ( nikdy predtym som s tym programom nerobil ) cisteho casu
    a voaila :
    http://sargonout.sk/brm/krabicka.jpg
    krabicka je na svete :)
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    AXTHEB: To byla (doufám teda) ironie, ale sahám do tohohle odvětví úplně poprvé, jsem programátor začátečník a zatím jsem vždycky dělal jen hodně high level věci (i když tohle naštěstí neni assembler:)), elektra jsem se vůbec nedotknul, takže dva týdny to taky nebudou.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    XCHAOS: Mohl bys prosim nejak vic rozvest myslenku, ze reprap je vzdaleny jakemukoliv praktickemu vyuziti? Vzdyt diky samoreplikaci tu tiskarnu vubec mame (nejlevnejsi nesamoreplikujici tiskarna vyjde odhadem na osminasobek a netiskne lip).
    A o praktickem vyuziti tiskarny jako takove by ti postylka segrinejch deti nebo brmbot mohli vypravet;)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    VOZKA: Pět let? S arduinem je zacatek zalezitost dvou tydnu max. a zbytek se doucis za pochodu;)

    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    připomínám, že moderátorství tohohle klubu rád věnuji prvnímu členovi Brmlabu, který si o to řekne (já jsem jen zvědavý nečlen :-)
    VOZKA
    VOZKA --- ---