TABORACEK: tohle určitě neni první tento případ. Tak sem ho teď řešil s kolegyní z deklarace a...
Když ti to už oni posílaj z5 tak by tam měli jasně uvést, že se jedná o opravované znovu zaslané zboží. Důležitý je, aby si měl průvodku k tomu, jak si to ty posílal zpátky jim do ciziny na tu opravu. Tohle + nějakou dokumentaci (ohledně té reklamace a posílání jim z5) s tou firmou, pak zašleš celníkům a oni na to nebudou nic vyměřovat.
Mohl by nastat menší problém a to, že zásilka přijde na 120tku a nebude dosatečně označeno, že už to tu jednou bylo a pošta toznovu vyclí. V tom případě, by ti přišla domu zásilka s poplatkovym lístkem. Tam by bylo třeba potom ZNOVU zaplatit to clo/DPH a požádat o vrácení.
Jestli už máš podací číslo zásilky, tak mi ho pošli. Bohužel mám od zítra do konce týdne dovolenou, takže bych to nemohl hlídat, ale zaúkoloval bych případně kolegu, ať tu zásilku odchytí:-)