• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAJKAPosta 120, clo a DPH aneb kde je kua muj balicek?
    BOAR
    BOAR --- ---
    OT: ted mi prisel GPD pocket 3. ntb z ciny, slo to fedexem, na zbozi deklarovana cena 200usd.
    15. prebral fedex v honkongu
    16. mi prisla vyzva k celni deklaraci ...
    21. mi dorazil domu balicek
    nikdo nic zaplatit nechtel.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    ja vyplnil ecep na konci prosince prosim te a jeste mi to nedali. 10.2. pche. co bys nechtel
    LYNCH
    LYNCH --- ---
    KYTT: jo uplne normalni, bohuzel
    KYTT
    KYTT --- ---
    LYNCH: Jo tak tam sem psal tři dny dozadu bez reakce.

    Každopádně když vidím tu diskusi tady, tohle je teda teď normální?

    Balík odeslán z UK 7. 2.
    V ČR 10. 2. na 120. Vyplnil sem ecep, zaplatil DPH
    15. 2. mail z celní správy, že zásilka byla propuštěna k doručení

    Od té doby nic, pošta online je od 12. 2. ve stavu "Zahájení celního řízení". Na maily nikdo nereaguje, na telefonu mi řeknou to co je v pošta online.
    LYNCH
    LYNCH --- ---
    KYTT: cd-zvlastnirezim@cpost.cz stejne je to k hovnu
    KYTT
    KYTT --- ---
    LYNCH: Jakej je prosím email pro celní reklamace? Už takhle volám a píšu emaily 10 dní...
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    BORAG: ok, zkusím kombinaci všech možností, jen kostely mě neberou, tak si stěžuji každému na potkání :)
    BORAG
    BORAG --- ---
    DOBYTEK: Taky pomůže otevřít okno a vyřvat se ven. Jo, a taky zpovědnice v kostele, to by asi taky mohlo fungovat. Minimálně ta druhá vyvolá alespoň nějakou zpětnou vazbu. Ale teď vážně, psát na ten e-mail je naprostá ztráta času. Jediné, co by mohlo fungovat je ohodnocení zásliky přes PoštaOnline...
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    Kam si stěžujete na nedoručené balíky od ČP? Zjevně máme zase nového balíkáře, sedím doma, on nepřijede a nechá to na poště a tvrdí, že GPS potvrzuje, že tu byl, tj. ten hajzl do ulice přijede, ale neobtěžuje se ani zazvonit, to tak nějak překračuje míru mé tolerance. Z kontaktů mám jen info@cpost.cz.
    LYNCH
    LYNCH --- ---
    ja ted vyplnoval online formular kterej jsem jeste nevyplnoval. zadal jsem vsechny udaje, prisla rekapitulace, rikam si ok.
    tejden a nic. tak jsem tam poslal 3 emaily a vcera rano mi napsala nejaka zenska ze jim chybi hodnota zasilky, obsah atd WTF!!!
    maji to na celnim listku co je na zasilce, zadal jsem to vsechno i do toho formulare a po tejdnu mi prijde tenhle email??

    jinak pod tim formularem jsem nasel email celni reklamace ci co. tak jsem tam napsal taky.

    takovej vojeb kvuli balicku co vazi cca 1kg a je v nem 15kazet. me vomejou
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    A to již ecep u toho nejdéle zadrženého jednou vypršel pro nepředložení poštou k deklaraci…
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Mám tři balíky týden+ se zahájeným celním řízením (tj. už by to neměla snad mít v rukou pošta), u jednoho z nich to celníci přes ecep už uvolnili, a stejně prd :)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    bych to rozkopal, proc cekam dva mesice od vanoc, mohl sem si to odbavit sam tvl
    LYNCH
    LYNCH --- ---
    me z toho jebne
    BOAR
    BOAR --- ---
    Kdyz konci lhuta, davejte VZDY dispute, at dorazi, nebo ne. jeto lepis, nez to resit po.

    jinak na tracking posledni dobou pouzivam https://parcelsapp.com - najde bezproblemu i to, co v 17track chce upresnit dorucovatele. (rekl bych, ze se 17track snazi dohledat dorucovatele z formatu cisla zasilky, zatimco parcelsapp proste proskenuje vsechny co zna).
    LEENVECKA
    LEENVECKA --- ---
    XYNDLL_2Q3F: doporucuju pripadne pockat jeste dva tri dny .. ja uz jeden balicek mela za v haji a o tri dny po te co jsem dala dispute (celkem cca 6dni po konci lhuty doruceni) mi prisel .. proste tvl, tvl.
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    QWWERTY: 17track mně ne vždy zachytil všechny balíčky. Přesně tak z označením LFxxxxF chodí bez problémů. S balíčkem CZ držím palce :)

    PISTA1: JJ. Konec lhůty a nechám si vrátit money.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Leží to někde ve skladu pošty. nenajdeš to nikde protože ČP tenhle druh zásilek neeviduje.
    Jestli to proclili v Pešti tak to časem dorazí. Pokud to šlo přímo do čr, tak možná taky. Ale mě takhle zmizelo od září, už asi 6 balíčků co přistáli v čr.

    Počkej až vyprší lhůta a nech si vrátit prachy.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Select carrier > Cainiao .... lepsi jak prochazet trackingy individualnich spolecnosti
    ALL-IN-ONE PACKAGE TRACKING | 17TRACK
    https://t.17track.net/en#nums=CZ000010929445

    tipl bych si, ze se "ztratil", po te co ho v Budapesti procilili a 13.1. ho dostala Ceska posta ... hodne stesti

    ted tak premyslim, ze mam taky jeden CZ000, kterymu dneska naskocilo "Arrive at destination country". tak snad bude fungovat LIFO :))
    je zajimavy, ze vsechny baliky s Ali Standard a LFxxxxF trackingem chodi porad do 20 dnu bez problemu, ale ten muj CZ000 zrovna Ali Standard nenabizel
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    Zdrvím,
    nevíte kam se můžu obrátit? Hledám balíček... CZ000010929445. Nevím kde ho najít DPD, Geis, PPl nic.
    Asi otevřu Dispute a bude.
    Doufám že výměna managementu pošty přinese ovoce... resp. naše balíčky :)

    Poslední kontakt v CZ:
    2022-01-13 09:53
    Out for delivery
    Received by the delivery company

    2022-01-11 12:20
    Clearing Customs
    Customs clearance successful
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam