ok, s tim nemam zkušenost. Mě v poslední době nutěj na všechno psát scripty i když jsem se ze začátku cukal že to neumim, tak člověk se v tom docela brzo rozkouká. S centreonem mam blbý zkušenosti, že to nikdy nějak nedělalo co jsem si přál. Hlavně náš nagios je spojenej s MySQL databází, kde máme seznam všech hostů a jejich servisů, zároveň máme automatickej check, kterej kontroluje nejnovější configy a pluginy na jednotlivejch hostech. Takže potom můžeš měnit config třeba na 100 hostech najednou, což myslim, že právě v centreonu nešlo a kvuli tomu jsme udělali takhle "manuálně" a je to nakonec určitě lepší.
Takže teď máme na celou infrastrukturu v podstatě spojení Nagios+mysql+cacti+ntop+ Remedy což je nějakej ulítlej anglickej ticketovací systém, kterej je spojenej s cacti+nagiosem a vytváří/edituje/zavírá tickety