SPIPI: H3 není žádná luxusní limuzína. :-D Jakej audiosystém v tom konkrétně je nevim, ale bez příplatku tam nic moc slušnýho nebude, velký kola to má, když je to teréňák. Je to základní nejmenší Hummer, vlastně to ani není Hummer, ale Chevrolet, jen s jinou karoserií. Narozdíl od obřích a skutečně drahých modelů H1 a skutečně luxusního H2 je tohle vlastně dost obyčejný auto. Cena sevisu je plně srovnatelná se Škodovkou (opakuju, je to Chevrolet, taková americká Škodovka). Že je to luxusní auto je klam vyvolanej aurou modelu H2, kterej ale s H3 krom značky nemá nic společnýho. To je jako bys tvrdil, že popeláři zbytečně utrácej, protože jezděj v Mercedesech....
K těm cenám - dneska sou ceny trochu jinde, před pár lety se taková ta běžná firemní Octavie pohybovala cenově někdy mezi 600 a 700 tisíci (my měli auto za 850.000,-), dneska to šlo razantně dolů. A pořád musíč přičíst policejní úpravu toho auta, což ti přihodí hezkejch 100.000,-.
Kdyby to bylo na mě, asi bych místo H3 vzal Škodu Yeti, ta by dneska už hotová v policejní verzi mohla za těch 600.000,- bejt, sice terénní vlastnosti se s Hummerem nedaj srovnávat, ale MP potřebuje stejně jen trochu zvednutej podvozek a 4x4.
Segway je podle mýho hovadina, já bych jim dal skůtra.