SPIPI: Dvě poznámky:
1.) Zda je místo (třeba nádraží) "špinavá díra" nebo ne sakra záleží na investorovi a architektuře. A u nádraží a jiných otevřených veřejných prostor to platí dvojnásob. Kde není život, vznikají nepěkná temná zákoutí.
2.) Historická budova Hlavního nádraží Praha je nepoužívaná už dlouho a nesouvisí to s jejím stavem, ale se změnou koncepce a velikosti nádraží a přemístěním hlavního vstupu. Nové prostory od architektky Šrámkové jsou podle mého soudu ještě cennější, než původní relativně konvenční nádražní budova (ačkoli obecně panuje názor, že původní budova je cennější, což ale souvisí především se zjednodušením hodnocení architektury v Praze stylem staré = dobré, starší = lepší) Samozřejmě jsem všema deseti pro dokončení kompletní rekonstrukce nádraží tak, jak se k tomu investor zavázal, což znamená i nákladnou opravu historické budovy a ještě nákladnější opravu litinové konstrukce nad kolejištěm.
K článku se nechci vyjadřovat, obsahuje příliš výrazů "zjevně" a "asi" a málo faktů (a když, jsou motány dohromady naprosto nesouvisející věci).