• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAFHerní rady a vychytávky Herní poradna
    Jedná-li se Vám o radu, otázku, vychytávku aj. napište ke svému příspěvku nejdřív hlavičku v tlustém fontu s názvem hry a případně platformou. Ať se to odliší od běžného chatování. Dík.
    rozbalit záhlaví
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    RCROW: mělo by to jít, možná budeš muset začínat na začátku určitý kapitoly, ale rozhodně né úplně od začátku...
    RCROW
    RCROW --- ---
    SHARINGAN: Děkuji za radu, zkusím snížit tu obtížnost hry, jestli to tedy ještě u rozehrané hry jde,nerad bych začínal od začátku.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    RCROW: dá se vyhrát... nejdřív prostě postřílíš všechno co se hejbe, pak přilítne mateřská loď a stejně jako už předtim, ve chvíli kdy střílí z těch photonovejch děl nebo co to je, tak do nich musíš střílet a tim jí zničíš... pokud se ti to nedaří tak si zkus snížit obtížnost... vim že sem začínal na normal a ke konci sem musel snižovat protože některý levely, jako třeba tenhle, byli dost obtížný...
    GAF
    GAF --- ---
    RCROW: tak trojku jsem nehrál vůbec, snad někdo jiný teda.

    Co je tam těžkýho?
    RCROW
    RCROW --- ---
    Serious Sam 3
    Jsem v kapitole The power of the Underground- hraju to po tisící a nenane "vyhrát" Dá se tento level vůbec vyhrát? Jestli jste to někdo hrál, prosím, poraďte mi, jak postupovat, abych to zvládnul.Dík
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    PCGamingWiki PCGW - Let's fix PC gaming!
    http://pcgamingwiki.com/wiki/Home

    docela užitečná stránka pro technickej troubleshooting PC her... je to relativně mladý, takže tam nebude úplně všechno, ale aktuální hry sou tam dobře obhospodařený... je to rozhodně lepší než brouzdat po fórech developerů
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    NELLI: jen pro info, port z PS3 na PC je fakt opruz. nedokazal bych ty lidi popsat jako ze "na to serou", kdyz u hru vubec portnou.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    mrdat Namco Bandai za to že na PC prodávaj stejnou hru jako na PS3, zmrdi !
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    NELLI: jako asi to nemá cenu, protože ty nedokážeš pochopit
    a) hra se nehraje, nehrála a nebude hrát v 1024x768
    b) hra je graficky a hratelně naprosto stejná jako PS3 verze, tudíž je port naprosto v pořádku.. co se může vysrat je netcode a ovládání, což uvidíme po releasu...
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NELLI: Ale ono to tak je správně - všichni co jsou tím tak nadšený to přesně tak hrajou..
    NELLI
    NELLI --- ---
    SHARINGAN: hele, ve 2 ráno mě tohle už fakt nebaví. Pro mě za mě si hraj na 30" monitoru v rozlišení 1024x720, seď od tý bedny metr a kochej se stabilníma 30 fps, mydli si to na gaypadu, kterej si ani nemůžeš přemapovat, a chrochtej si, jaký je to žrádlo, že to tak má bejt a že je to tak správný.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    NELLI: ok tak já už nevim jak jinak říct o co mi jde... tak zkusim ještě menší komparaci, na ní by to mohlo bejt jasný :)

    Dark Souls PS3 - internal buffer resolution 1024x768
    Dark Souls PC - internal buffer resolution 1024x768

    Dark Souls PS3 - locked at 30fps
    Dark Souls PC - locked at 30fps

    v čem sou tedy PC hráči znevýhodněni ? v čem na ně NBGI sere ?
    NELLI
    NELLI --- ---
    SHARINGAN: ano, těch 30 fps a nativní rozlišení 1024x720 je důsledek celý kauzy tohohle portu, a de facto už jenom jeden z mnoha faktorů, který mi dávaj pocit, že PC hráč je vývojářům úplně u prdele.

    Jednodušše řečeno, ten port neměl vůbec vzniknout. Je vybrečenej (nasrat všem brečícím děckám s peticí v ruce), a evidentně ze strany vývojářů nechtěnej (nasrat všem vývojářům/vydavatelům, co vyměknou, ale zároveň to dělaj na půl). Mělo to zůstat na konzolích.

    Ale znova opakuju, soudím tak dle dostupnejch informací. Jak to nakonec opravdu bude, ukáže release. Jsem ale pesimista. Resp., realista.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Ono s tím upscalem to zase není úplně tak jednoduchý - 2D textury, GUI, fonty a další můžou být udělaný na pixel a pak to vypadá extra hnusně když se změní rozlišení. Stačít si chvíli hrát s emulátorama a člověka to naučí. Stejně i FPS lock může mít smysl - víme prd, jak to maj naprogramovaný, třeba na tom vysí celej timing hry. Kvůli pár tradičním whinerům, který si stejně vždycky něco najdou nebudou dělat úplně nově celou hru.
    To vůbec nemusí být o tom, že na port nějak serou. Osobně si dokonce myslím, že takhle se to má dělat a ne ty hry doslova kurvit jen kvůli tomu, že to jde. U hry z nějakýho Nesu taky nechci na PC antialias a vyší rozslišení - je to přehnanej příklad, ale princip je stejný.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    NELLI: aha já myslel že sis tady stěžoval na nějakou špatnou grafiku a nízký fps... sem z "mno, a že framerate je zamknutej na 30 fps a nativní rozlišení je 1024x768, to ti nevadí?" nepoznal že ti vadí nějaký vyjádření a činy ze strany publishera/developera vůči PC komunitě... můžu se tě zeptat o jaký činy jde ? protože tohle jde trochu mimo mě, protože mě od samýho začátku serou spíš činy a vyjádření PC hráčů...
    NELLI
    NELLI --- ---
    SHARINGAN: problém je v tom, že oni svými vyjádřeními a činy dávají PC komunitě najevo, jak moc je maj v piči. Samosebou, za předpokladu, že se dá věřit mediálním mrdkám, dev blogy jsem nečetl.
    No uvidíme po releasu, já říkám, že bude shitstorm nasranejch PC hráčů, který dostanou zprasenej port. Rád se budu mejlit.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    NELLI: já nevim co je špatnýho na tom, že dostaneš stejně kvalitní hru jako konzolisti... proč by PC platforma měla dostat nějaký speciální grafický úpravy ? nechápu ten špatnej postoj vývojářů... proč by měli tu hru vylepšovat pro grafikou rozmazlený PCčkáře ? dyť dostaneš recht ten samej produkt jako konzolisti...stejná grafika, stejná hratelnost, jinej netcode, jiný ovládání... já pořád nechápu kde je problém...
    GAF
    GAF --- ---
    Wow, tak už jsem to pochopil.

    No panejo, sledovat ohlasy a vývoj událostí po portu Dark Souls na PC bude zřejmě pořádně peprný a zajímavý.
    NELLI
    NELLI --- ---
    SHARINGAN: ne, není problém v grafice, problém je v postoji vývojářů/vydavatele. Přijde mi to, jako když bych měl zaplatit za ohlodanou kost, kterou mě s pohrdavým šklebem předhodili vývojáři.

    Vůbec není třeba mávat českým Eurogamerem, stačí si přečíst všechny ty arogantní vyjádření v originále (hledej, šmudlo, na mě už je pozdě) ze strany vydavatele (na klávesnici a myš vám serem, na hd textury vám serem, na optimalizaci vám serem, prostě na to vlastně úplně serem, bude to 1:1 a snad vám to bude fungovat), který na téma PC port DS padly. Jde mi o pocit jako zákazníka. Celej svět funguje na takovým mystériu, říká se mu "náš zákazník, náš pán". V 95% jsi jako zákazník prodejcům/poskytovatelům služeb stejně u prdele a ještě si z tebe dělaj za tvejma zádama blázny, ale aspoň ti to nevpálej rovnou do ksichtu. Můžeš samosebou namítat, že lepší je takovejhle upřímnej postoj, než pokrytecká falešná devótnost, ale fakt to tak nefunguje. Taky přeci nechodíš do hospody, kde ti dává obsluha najevo, že je tam sereš.

    Samosebou beru, že existuje množina lidí, která konzoli nemá a chce si to zahrát, ale já osobně jsem tímhletím přístupem odrazenej.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    NELLI: ne nerozumíme... mě totiž ten port připadá jako lepší řešení, než nákup konzole pro jednu hru a co se týká grafiky, tak ta hra bude úplně stejná jako na konzoli, tak v čem je problém ??? že PCčkáři nedostali DX11 a enhanc jako svině pro svoje high end mašiny ??

    a PC port tobě sice připadá zbytečnej, ale to protože máš gondoli a máš možnost to hrát... kdybys měl fakt velkou touhu to hrát, tak bys byl za ten port rád...
    NELLI
    NELLI --- ---
    SHARINGAN: asi si nerozumíme. Já proti tý hře nic nemám, kdybych na ni měl čas, už ji dávno mydlim, ale na PS3. Co považuju za zbytečný, je PC port samotnej. Developeři se měli na nějakou petici buď vysrat, nebo ten port udělat pořádně s ohledem na možnosti daný platformy.

    Jak správně říkáš, 30 fps je poznat, ne že ne. Je to sice plynulý, páč limity oka jsou jasný, ale pocitově je to prostě divný. Na monitoru z metru, ne na megavelký bedně ze tří metrů, tam je to šumák. A to je jenom začátek.

    Nevim, mno, prostě nějak nedokážu najít jedinej důvod, kterej by ospravedlnil tenhleten postoj developerů a existenci portu samotnýho (aneb "tak když tak strašně kňouráte, tak my vám to teda portnem, ale zapomeňte na to, že se s tím budem nějak extra obtěžovat")

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam