• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    REK11Kombinované/dálkové studium na VŠ
    Pro nyxáky, kteří studují dálkově vysokou školu. Často už nám dávno není náct, ale snažíme si prohánět závity mozkové .-)))

    Všechna OT budu po jednom upozornění mazat.

    Prudit si choďte do nějaké vlastní místnosti.

    Je to diskuze! Ne žádnej klub, který má za úkol terorizovat nebo buzerovat přispívající, to je základní pravidlo! Kdo ho poruší, má smůlu...
    rozbalit záhlaví
    BLOODY_COUNTESS
    BLOODY_COUNTESS --- ---
    CMLKA: bohužel to spoustě zaměstnavatelům vážně vadí. nevim, jak je to jinde na školách, ale studuju společně s REK11. cvičení nám teď po novym roce vypsali na všední dny a zkoušky to samý. ačkoliv se vyučující dušovali, že se budou snažit vypisovat ráno/večer/víkend, neni tam snad jedninej termín večer nebo o víkendu. válčím s tím v práci, protože v lednu je největší binec a ačkoliv si vybírám řádnou dovolenou, tak tu taky dostat od šéfa nemusim :-/
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    CMLKA: ale nikde jsem se nesetkala s tim, ze by to byla prekazka, vzdyt i spousta firem dalsi vzdelavani podporuje, skolu ti treba zaplati, atd.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    REK11: fakt? ze studujes vadi? to mi prijde teda hodne zvlastni....to by snad melo bejt pro zamestanvatele plus ne? a vubec, co je komu do toho, chces na to pouze cerpat radnou dovolenou (nebo ja to tak mam)
    EDNA_JEDNA
    EDNA_JEDNA --- ---