• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SMARIOJahrider , Filip Dryje a další vomrdávači na scéně
    ADZI
    ADZI --- ---
    KBN: To asi také. Ono je toho více když si zřejmé důvody dole někdo přečte :)
    KBN
    KBN --- ---
    a proč se tady teda vlastně řeší ?

    já myslel že to začalo u toho jak furt mlel dokola že neumí hrát..
    ADZI
    ADZI --- ---
    M4Y4: Goldieho ne to je fakt. Také jsem to poté stáhnul když psal z jeho agentury típek. Ostatní ano. Vždy jsem měl svolení od autorů nebo zástupců autorů ve věci práv na skladby.
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    ADZI: Ty jsi měl svolení remixovat dBridgův Wonder Where a Joshe Winka přímo od autorů či zastupující agentury? A ten Goldie? )
    PAYAMAN
    PAYAMAN --- ---
    ADZI: neasi:)
    ADZI
    ADZI --- ---
    PAYAMAN:

    jsem nováček - buďte na mě hodní

    uživatelské jméno DIRTY_GROWA
    pozval ho ROCKA

    ____________________________________
    uživatelské jméno ROCKA
    uživatel bohužel nemá vyplněny žádné kontaktní údaje
    pozval ho JAHRIDER
    ____________________________________
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    PAYAMAN: neasi.)
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    kluci, bezte domů. http://www.nakluky.cz/
    ADZI
    ADZI --- ---
    JUNGLERADICALS: Už jsem tento názor nebo přirovnání od někoho slyšel tuším že od Conspiry nebo od někoho podobného :)
    JUNGLERADICALS
    JUNGLERADICALS --- ---
    Když to vememe kolem a kolem, něco jako když se děti na pískovišti perou o kyblíček s lopatičkou :D
    ADZI
    ADZI --- ---