• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    INF1466Star Wars: The Old Republic™ - You were deceived!
    ZACK
    ZACK --- ---
    Jezis, ja doufam, ze to fakt bude dobry, jinak si nektery lidi procisti hlavu brokovnici.
    WENDIGO
    WENDIGO --- ---
    CORIM: Na takovy to casual PvE tam content je, levlujes eventama + story quest a nejake dungy jsou, ale stavene jinym zpusobem protoze v GW2 v podstate neni trinita, prvni je tusim na 30ce, nezkousela jsem ho, kamosi se tam pry bavili dobre, ale pokud chces vazne top level raidovat tak v soucny dobe vazne asi jen MoP nebo Rift [Rift uz nabral stejne contentu jako wow datace a me osobne bavil vic, je to wow copy ale alespon ma zajimavejsi fighty a clovek prehazuje subclassy a neni v raidu zaseklej na jedny roli] ToR ne ale to uz tu vsichni vedi, docela me pobavilo ze se rozhodli zpoplatnit content ktery prakticky nemaji.
    Co se tyce WvW je to kombinace PvE a PvP, neni to pvp v klasickym slova smyslu, mam v guilde spoustu hracu co pvp nikdy nedelali a presto je WvW chytlo ale to jak koho. Treba az se obevi nejaky trialy tak muzes zkusit, skoda ze uz vyslo z mody mit u kazdy kopie par trial friend passu.
    CORIM
    CORIM --- ---
    WENDIGO: Takze si to v zasade muzu prelozit tak, ze to neni hra pro mne jakozto pro cisteho PvE hrace?
    WENDIGO
    WENDIGO --- ---
    PUEBLO: Co to je za zhovadilost, v GW2 neni grind v podstate zadnej, ucel grindu je udrzet lidi u hry se subem co nejdele aby co nejdele platili, kdyby hra ktera sub nema a je cela zalozena na tom ze ma lidi chytnout a bavid dost aby kupovali datadisky a vizualni vanity hracicky z cash shopu by si srala do vlastniho hnizda kdyby grind mela.

    V tom je v podstate rozdilnost GW2, je jinak zalozena marketingove takze z toho vychazi uplne jina hra kterou proste tezko s necim srovnavat, krome GW, protoze stejnej model zadna dalsi masove hrana mmo nema. Navic porad se tu dokola omila expeni, je treba si uveodmit ze treba na to aby jste se vrhli do pvp vubec v pve expit nemusite a hlavni tahak GW2 taky neni pve content ale WvWvW

    Srovnavat s Aionem je uplne mimo, to je v podstate pravy opak mmo spektra a dava asi tolik smyslu jako srovnavat Expendables a Esmeraldu, fajn oboji dvoje bylo v televizi a zacina na E a tam jsme skoncili. Srovnani WvW s Warhammerem je uz bliz ale WvW v GW2 se vyvarovala dvou nejvetsim pruserum ktere siege ve waru mely - totalni unbalanc class/levelu/equipu kde skill a taktika byl vlastne to posledni na cem zalezelo a mizerna optimalizace ktera vubec nedavala to mnozstvi bojujicich postav ktere se siegi ucastnilo, od 50ti lidi nahoru lagovala hra, pri vetsich akcich cely server...

    Jedinej rozumnej argument co tu zaznel je grafickej styl, je to proste klasicka fantasy a nekomu to nesedi, ke GW se to hodi a GW2 v podstate logicky pouziva stejnej styl grafiky jako jednicka.

    Jeste upresnim tu obtiznost - v PvE je GW2 podstatne obtiznejsi nez naprosta vetsina soucasnych mmo ale na druhou stranu nema postihy za smrt a kazdy dalsi hrac vas muze "ressnout" zase je to otazka vkusu, me to sedi protoze na jednu stranu je to vyzva, na druhou stranu clovek neni na nervy z postihu.
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    JAFROST: Nojo, mě end-game nebavil nikdy moc dlouho. Shánění brnění, co přidává +1 k nějakému statu - nuda :)
    (Teda, ve WoW mě vydrželo dlouho sbírání petů, to kdyby do nějaké hry dali a nezkazili to jako v Riftu, tak to bude hra, u které vydržím:)
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    ALONSY: jenze to je u onlinovky jako jit na hodinu do hospody na maly pivo...
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    BALDUR: Už jsem četla, že příběh a namluvení postav nic moc oproti SWTOR a TSW (ale mluví to Felicia Day - to bych čekala, že z toho budou všichni hotoví:). A všichni vychvalují zrovna to PvP :)
    Taky si myslím, onlinovky jsou fajn v tom, že na tom člověk neprodělá, ani když to hraje jen ten první měsíc třeba - furt je to mnohem víc hodin než kolik je jich za stejnou cenu v jakékoliv offline hře:)
    BALDUR
    BALDUR --- ---
    ALONSY: Já betu hrál a ty eventy fungují parádně, je to určitě oživení oproti klasickým questům... I když ta příběhová část mě moc nenadchla (alespoň na první pohled taková klišovitá naivní fantasy), tak herní mechanismy mě přesvědčily a bude to fajn casual zábava. Na jak dlouho, to je otázka... ale i kdybych to měl za 3 měsíce odložit, nebo si dát později třeba jen jednou týdně pvp, tak se to díky absencí měsíčních poplatků vyplatí.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    ALONSY: ja SWTOR hraju porad, jeste jsem nedolelvlil ani maina :)) neni cas...a jsem spokojeny...ale mam pocit ze ta hra se dalsiho vetsiho rozvoje nedocka

    GW2 mozna zkusim, obrazky jsou pekne :D
    ZACK
    ZACK --- ---
    ALONSY: S tim nadsenim bych to neprehanel, ale ja si za ty prachy uzil zabavy dost. Jen ted sem to proste mesic nezapnul, protoze nebylo proc. Samozrejme letni Steam tomu nepomoh, ze ano :)
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    A taky se mi zdá, že tu všichni nadáváte, jak je SW:TOR stará nuda a přitom mám pocit, že jste si ho minimálně ty dva měsíce všichni velmi užívali a byli z něj totálně nadšení :-)
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    Bude to jako Warhammer, až na to, že budou prostě jen public questy, pokud jsem to dobře pochopila.

    A ten svět má být živý - něco jako Rift - ale dotažený trochu dál - jako když Kentauři napadnou vesnici a nikdo v okolí není, tak vesnici prostě zaberou a nečekají až přijde hráč a nabere quest... Atd.

    Ale já betu nehrála:)
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    KID_MCHUTT: Barvičky mi rozhodně nevadí, ty mě překecaly :) A myslela jsem, že mám dost fantasy, ale u TSW jsem nevydržela ani měsíc, přesto že bylo super:)
    PUEBLO:
    KID_MCHUTT: LOL! GW2 nemá vůbec questy kromě storyline:P Takže těžko:) Ani tank/heal/dps systém tak přesně nebude :)
    ZACK
    ZACK --- ---
    JAFROST: V poradku, ses zamilovanej, pochopili jsme, stacilo.
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    No tak poprve jsem tu hru hral na predminulem gamescomu, uz tehda to vypadalo zajimave, ale to je fuk, dulezity je, ze je videt obsah, plne funkcni, od guild po aukce, craft funguje, pvp ma spoustu moznosti, spousta ruznych aren, eventu atp... to nadseni vychazi z porovnani toho, co ta hra nabidne na startu oproti tomu, co se posledni dobou vida... uvidime, jestli si povede obstojne po delsi dobu, ale uz ted to je to dost naslapnuty a svete div se i dobre funkcni
    ZACK
    ZACK --- ---
    JAFROST: S SWTOR to ma spolecny predevsim pre-release hype. Vcetne komiku, co hrali dvakrat betu a maj jasno, jak je to bude bavit po mesici intenzivniho hrani. Nemyslim to posmesne, ja ti to zavidim, to nadseni.
    DWAY
    DWAY --- ---
    ZACK: ja sem hodne hardcore, ja to skippuju az na potreti :-D
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    hrál jsem 2x betu, takže už jen z toho vim (a po x letech strávených u MMO's uz asi neco dokazu odhadnout), ze obsahu tam bude mraky, je to brutalne variabilni. S swtor to nema nic spolecnyho, ale je to asi dobra cesta. Vsak puvodni gw ve sve dobe byly taky neuveritelna pecka, kde to proste fungovalo, tady ocekavam to samy, nehlede na to, ze za to nemusim mesicne platit. Vsak se to ukaze zase casem, verim i tomu ze swtor bude za rok, rok a pul vyladenej a vymazelenej, ale uz se tam nevratim.
    ZACK
    ZACK --- ---
    JAFROST: Ty ses dobre nakoupenej, vlhky sen kazdyho distributora :)) Nech si tyhle cakance nadseni az tomu das aspon tyden v provozu, ok? :) Kolikrat sme slyseli, jak je mission system v swtoru genialni a pribehovy a odlisny od vseho, co jsme zatim videli? Ano, na prvni hrani urcite. Na druhy uz neskipujou nonclass mise jen ti hodne hardcore a je to zas to same.
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    No tak GW2 rozhodne nebude klasickou grindovackou ani v nejmensim... uz jenom to, ze system questu, eventu a cehokoliv je absoulutne jiny, nez je doposud v mmo hrach delany... vlastne tam ani zadny ukoly clovek nedostava, bojovej system je promaklej, x variant PvP, promakany PvE, podvodni svety, variabilni classy, hromada obsahu uz od startu (o tom si SWTOR bohuzel muze dodnes nechat zdat) a bude to rovnou jen za cenu originalky, zadny mesicni poplatky. Takhle ma smerovat vyvoj, snad se tentokrat nespalim, jako s ToR, ktery me po dohrani jedne postavy prestalo bavit a ted po navratu se v tom jen a jen utvrzuju.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam