• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    INF1466Star Wars: The Old Republic™ - You were deceived!
    hutt
    Oficiální web | Updates
    Jak používají dřevěné kostky a stavebnice děti pri hře
    Oldrepublic.cz | SW-Tor.cz | Přehled cz/sk guild
    Torhead | DarthHater DB | R2-DB
    STAR WARS: The Old Republic - Known In-Game Issues: Updated September 4th, 2014
    Known issues

    Zapište si své postavy na nástěnku

    rozbalit záhlaví
    ZACK
    ZACK --- ---
    JAFROST: Ty ses dobre nakoupenej, vlhky sen kazdyho distributora :)) Nech si tyhle cakance nadseni az tomu das aspon tyden v provozu, ok? :) Kolikrat sme slyseli, jak je mission system v swtoru genialni a pribehovy a odlisny od vseho, co jsme zatim videli? Ano, na prvni hrani urcite. Na druhy uz neskipujou nonclass mise jen ti hodne hardcore a je to zas to same.
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    No tak GW2 rozhodne nebude klasickou grindovackou ani v nejmensim... uz jenom to, ze system questu, eventu a cehokoliv je absoulutne jiny, nez je doposud v mmo hrach delany... vlastne tam ani zadny ukoly clovek nedostava, bojovej system je promaklej, x variant PvP, promakany PvE, podvodni svety, variabilni classy, hromada obsahu uz od startu (o tom si SWTOR bohuzel muze dodnes nechat zdat) a bude to rovnou jen za cenu originalky, zadny mesicni poplatky. Takhle ma smerovat vyvoj, snad se tentokrat nespalim, jako s ToR, ktery me po dohrani jedne postavy prestalo bavit a ted po navratu se v tom jen a jen utvrzuju.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    OGIMEI: ja se toho uprimne bojim :D
    OGIMEI
    OGIMEI --- ---
    PUEBLO: Na to, jak rikas, ze GW2 bude urcite jak Aion.=)
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    OGIMEI: tak na co reaguje pls? :)
    OGIMEI
    OGIMEI --- ---
    KID_MCHUTT: =) Jo, ma chyba.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    OGIMEI: ano, tím to možná vzniklo :) snažil jsem se zjistit, proč to, co píšeš, nedává smysl :)
    OGIMEI
    OGIMEI --- ---
    KID_MCHUTT: Konkretne? Nechapu asi tvuj dotaz. To chces vypisovat konkretni ukoly jak probihaji? Akorat koukam reagovala jsem na zacatku na jinej post nez je oznacen, tak za to se omlouvam.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    OGIMEI: konkrétně?
    OGIMEI
    OGIMEI --- ---
    KID_MCHUTT: Ten popis questu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    OGIMEI: co konkrétně v tom postu není pravda?
    OGIMEI
    OGIMEI --- ---
    PUEBLO: Urcite? Z tveho postu to vypada, ze si to nezkousel, tak na slova jako urcite, bych byla opatrna=) A ne neni to takove, jak rikas.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    ZACK: swtor ma super omacku kolem toho :)

    ja treba prestal hrat diablo uplne protoze tocit furt dokola jeden pribeh je pro neakceptovatelne :)
    ZACK
    ZACK --- ---
    PUEBLO: Delas jak kdyby to v v swtoru nebo wowu bylo jinak ;)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    PUEBLO: o důvod víc to ani nezkoušet :)
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    KID_MCHUTT: GW2 urcite bude jako Aion...zabij 20ks morcat zelenych, 15ks prasat modrych a 100ks zlych skretu, odneses kvest a NPC te posle zabit 30ks morcat ruzovych, 60ks bilych prasat a 3ks elitni zle skrety :D
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ZACK: obtížnost GW2, o SWTORu nemluvím, ten jsem hrál :)
    ZACK
    ZACK --- ---
    KID_MCHUTT: SWTOR je co do obtiznosti podstatne jednodussi nez WoW. A ze by soucasny WoW byl nejak zasadne presaturovany, to mi teda taky neprijde.
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    nebude GW2 zase klasicku korejsky grind fest??
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DWAY: obtížnost nevím - ty barvičky mi vadí :) jsem takový nějaký přesycený fantasy...
    DWAY
    DWAY --- ---
    KID_MCHUTT: myslis obtiznost, nebo barvicky? Barvicky mi nevadi sem zvykly ze nektere fantasy byvaji barevnejsi. Ale co se obtiznosti tyce to je vec jina no.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam