czskalliance je stale velmi aktivni se 100+ funkcnimi cleny, jen tedy neni na pvp serveru. sam jsem prestal hrat uz pred mesici, ale nikoliv kvuli tomu, ze by me hra vylozene nudila (jiste, trochu se ohrala, ale stale bavila), jako jsem spis nastoupil do prace a resil veci kolem bydleni, takze uz nebylo tolik casu jako u osvc. jen minuly tyden jsem vyuzil ten referred subscriber tyden, abych gidle pridal 8M na gildovni lod
kdyz uz jsem tu gildovni lod zminil, ja naprosto chapu, ze pro nekoho, kdo bere cely swtor v podstate jen jako nonstop palbu operaci a vse ostatni vnima jen jako nutne zlo, je gildovni lod naprosta zbytecnost. ja sam jsem ale od te hry ocekaval i neco trochu jineho a proto jsem uz nejaky rok a pul zpet dosti zklamane komentoval, ze je neco takoveho nenapadlo realizovat a realizovat mezi prvnimi body. z meho pohledu si totiz ta hra o neco takoveho primo rika. princip fungovani, kdy hrac je neco jako bezdak vecne kotvici na flotile a cela gildovni soudrznost je mimo operaci postavena jen na spolecnem chatu, mi prijde dost omezeny a primitivni. vlastni lod je sice fajn, ale k cemu to, kdyz jsem v ni uplne odtrzen od odstatnich hracu? ano, ta mi pak opravdu prijde, jako uplne zbytecny loading. mit neco jako gildovni lod, kde budu vetsinu casu potkavat ostatni cleny gildy, kde uvidim jejich postavy a ne jen radky v chatu, mi prijde po strance "feelingu" jako naprosto kriticke. vzdyt od vetsiny clenu gildy bych bez jmenovky nad hlavou jejich postavy v otevrenem svete vubec nepoznal, coz mi zkratka neprijde ok. dodnes vzpominam na neinstancovany gildovni dum uprostred mesta v ultime online, kde v dome se schazela cela gilda a kolem behali ostatni hraci, sousede.. tomu nemuze nejake zevlovani na flotile a pokec s neviditelnymi spoluhraci absolutne konkurovat, co se atmosfery tyce. proto treba ja vnimam implementaci gildovnich lodi jako velmi pozitivni krok ze strany tvurcu