Ahoj, nakupuji na Amazon.de (laptop za 2 000 Euro), vytvoril jsem objednavku a druhy den mi je zablokovany ucet, s tim, ze nekala aktivita na nem. Do uctu se lze prihlasit, ale nelze ovladat, ani skrze nej navstivit online zakaznickou podporu, jedine se nacte nutnost vyplnit jmeno, fakturacni adresu a telefon na vytvorene objednavce do noveho formulare, dodatecne je moznost dodat "biling statement" -
The following information must be clearly displayed on the statement:
Your name and billing address
Phone number (if included in your billing statement)
Last 4 digits of the card or account number,
Bojim se phishingu, ale tak tim, ze se prihlasim do toho uctu na oficialnich strankach, tak to je snad legitimni.
Jakmile jsem vyplnil pozadavky na adresu, jmeno a telefon, tak zase druhy den nahle nutnost dodat "biling statement".
Nikdy jsem se s timto nesetkal, je mi to i dost neprijemne. Ma banka rovnez spise chovani neguje a nedoporucuje neco zasilat a vlastne ani nevim, jaky dokument mam poslat, ktery toto vse bude obsahovat. Zejm. snadno muze byt diskrepance mezi vlastnikem karty a fakturacni adresou, a tak validace postrada trochu smysl. Setkal jste se s timto nekdo?
Jiz se mi to stalo podruhe a prvni ucet nesel vubec obnovit, jelikoz ve finale s Amazonem nelze komunikovat. Ucet je zablokovany a max. muzete zridit jiny a vyzadat si skrze nej odblokaci predchoziho pres online chat na zakaznicke podpore. Nicmene oni tam nechteji resit a jen predaji dal, ale vysledek je, ze vam prijde na e-mail totozna vygenerovana zprava, ze je musite kontaktovat s doplnujicimi udaji, ale nemuzete odepisovat na ten e-mail. Jsem z toho dost zoufaly, jelikoz ten stroj nemohu zakoupit nikde jinde a Amazon nepomaha, jelikoz je moznost jim i napsat kratkou poznamku s otazkou, ale stejne na to nereaguji a posilaji jen vygenerovane zpravy.