• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Je to jen na ukázku a nemám čas si teď chystat optimalizovany assety, tak jsem chtel prostě nasypat hromadu jablek no :) Já vim, že je to blbě. Ale pro mojí dnešníi potřebu tu naprosto dostačuje. Všechny ty kousky maj udělanjý LOD a performance neni problém. To ten trávník, na kterym stojí náš hrdina, má na výkon dramaticky větší vliv :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Podle mě na to jdeš úplně zbytečně složitě (a absolutně ignoruješ performance), tyhle věci se řeší prostě jinak (uděláš si prefaby - prázdnej vozík, plnej vozík, poloprázdnej vozík, etc.), ale když je tam chceš za každou cenu nasypat, mohlo by tě zajímat tohle (jakkoliv je ten tvůj způsob úplná pičovina):

    1.1 - Simulating Physics | Unreal Engine Documentation
    https://docs.unrealengine.com/en-US/Resources/ContentExamples/Physics/1_1/index.html
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Potřebuju zaplnit vozejk různou zeleninou a tak. V blenderu bych si udělal rigid objecty a nechal je spadnout do bedny. Něco takovýho by unreal měl umět taky, ne?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Maximálně mne napadá si udělat jen horní vrstvu jablek, z toho vytvoř jeden mesh a bude vypadat plná.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Tož to neporadim.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: No mám dřevěnou bednu, něco jako přepravka, a chci ji naplnit jabkama například. Ručně je to opruz, ze:)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Jak to myslíš s tou bednou?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Tak překlopením do verze 4.26.0 všechny problémy zmizely :)

    Existuje mimochodem nějakej snadnej způsob, jak naplnit třeba bednu jabkama?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SIRLOON: VS už jsem odhalil :) zjistim si, díky
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SIRLOON: Nevim co se skrýva pod zkratkou VS, ale všechno jsme zkontrolovali. Stejná verze blenderu i UE.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    FRK_R23: a pouzivate oba stejny VS a typ VS?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Používáte někdo Havok AI na generování navmeshe?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Když dám Yes, dozvim se tohle.

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Ahoj ve spolek, řešim jeden UE4 projekt a narazil jsem na fail, kterej nemůžu najít ani v dokumentaci. Děláme nějakej facecap projekt a vycházíme z tohohle: https://docs.unrealengine.com/...ingAndReleasing/XRDevelopment/AR/HandheldAR/FaceARSample/index.html

    Když si stáhnu ten sample a nastavim telefon, vše funguje jak má. Když mi ovšem kolega pošle svuj projekt s našim custom panákem, tak to ani neotevřu :( Dozvim se, že musim buildnout FaceAR from source a konec.

    Viz

    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Ahoj vespolek, Prosim mam dalsi problem u ktereho nevim jak vygooglit odpoved. Tyka se Level sequence verze 4.24 - 4.26. Spociva v tom, ze vytvorim level sequenci dam si do ni actory a Blueprinty vsechno cajk, transform hejbe actorama, eventy odpaluji. Na konci dne, kdyz si ukladam level jako novou verzi, tedy treba z Mylevel_25_12_20_v1 udelam Mylevel_25_12_20_v2 a otevru novy, veschny actori v level sequenceru zcervenaji, kdyz je replacnu z viewportu temi co tam byly, stejny nazev atd. tak je zase vse v poradku. Ale evidentne zase delam neco koncepcne spatne. Mohl by mi to prosim nekdo objasnit?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Mimochodem, tohle by tě mohlo skrz audio též zajímat:

    Unreal Engine 4 - Sound Design Tutorial - Separate Rooms With Audio Volume - Ambient Zone Settings
    http://www.youtube.com/watch?v=J-Sv54bzGe8
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Jak rikam, ten level jsem stahnul a je to showcase sci-fi assetu, ten co to vyrabel asi nemel potrebu se timto zdrzovat. Co mam druhej projekt primo pro procedural sound design course, tak tam to funguje jak ma.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: No a není lepší si to trochu víc strukturalizovat? Když vím, že budu přidávat do levelu něco ve větší kvantitě, tak tomu od začátku dát classu? ;)
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Jojo, prave jsem si u toho rikal, ze je jako malokde videt 25 let vyvoje, je to proste kurevskej software.

    Btw. prave mi prijde, ze to ctrl shift a se chova podle class jakou tomu clovek priradi a ne podle static meshe, ktery je prirazenej, takze asi mam smulu a budu muste s ctrl vybirat jednotlive.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Mělo by to označit všechny objekty se stejnou classou AFAIK. Ale jak říkám, nemám to puštěné, čili vařím jen z toho, co si pamatuju naslepo. Každopádně good luck, UE4 je boží, když se do toho člověk dostane. Má spoustu much, ale to každej robustní SW nástroj.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam