• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    Unreal Engine site
    klub zaobírající se tvorbou her v prostředí UE
    tvoříme pro PC, IOS, XBOX atd

    poslední verze ke stažení
    DOWNLOAD

    tipy, triky, rady, zajímavosti, showcase


    UNITY klubik zde: [ UNITY 3D ]
    rozbalit záhlaví
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Stačilo by se zeptat. Jsou i sofistikovanější metody (aby třeba brnění na hrdinovi chrastilo dle pohybu).
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    CLUSMAN: Tak prosimte dela se to tak ze ve spawn sound attached, je optional pole attach point name, takze kdyz si pripnu aby attach to component byl na skeletal meshi a attach point name jmeno bone, tak to funguje. (heureka) mesic mi to trvalo
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Nevite jestli se da dostat ze skeletal meshe reference na bone, nebo socket jako component. Jde mi o pouziti spawn sound attached do blueprintu. Umim dostat do BP socket location, ale ta mi neni moc k necemu dobra, jde mi o to byt schopny stejne jako v anim notify je funkce pustit zvuk a nasledne zvolit bone kterou ma sledovat (ma draka sviha ocasem zvuk sleduje ocas), tak vlastne stejnou vec udelat v blueprintu meshe s animaci, akorat nevim jak na tu kost, nebo socket odkazat. Nevi prosim nekdo
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Ono se to tak dělá, zapečeš to v 3D softu a pak to teprve cpeš do enginu, dost klasická pajplajna.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Neco jsem si nasimuloval v blenderu a zapek a neco nahazel do BP rucne:)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Vyřešil jsi to nějak? Jsem zvědavej. :)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Podívám se na to, dík!
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Tak použij tu fyziku.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Je to jen na ukázku a nemám čas si teď chystat optimalizovany assety, tak jsem chtel prostě nasypat hromadu jablek no :) Já vim, že je to blbě. Ale pro mojí dnešníi potřebu tu naprosto dostačuje. Všechny ty kousky maj udělanjý LOD a performance neni problém. To ten trávník, na kterym stojí náš hrdina, má na výkon dramaticky větší vliv :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Podle mě na to jdeš úplně zbytečně složitě (a absolutně ignoruješ performance), tyhle věci se řeší prostě jinak (uděláš si prefaby - prázdnej vozík, plnej vozík, poloprázdnej vozík, etc.), ale když je tam chceš za každou cenu nasypat, mohlo by tě zajímat tohle (jakkoliv je ten tvůj způsob úplná pičovina):

    1.1 - Simulating Physics | Unreal Engine Documentation
    https://docs.unrealengine.com/en-US/Resources/ContentExamples/Physics/1_1/index.html
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Potřebuju zaplnit vozejk různou zeleninou a tak. V blenderu bych si udělal rigid objecty a nechal je spadnout do bedny. Něco takovýho by unreal měl umět taky, ne?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Maximálně mne napadá si udělat jen horní vrstvu jablek, z toho vytvoř jeden mesh a bude vypadat plná.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Tož to neporadim.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: No mám dřevěnou bednu, něco jako přepravka, a chci ji naplnit jabkama například. Ručně je to opruz, ze:)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Jak to myslíš s tou bednou?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Tak překlopením do verze 4.26.0 všechny problémy zmizely :)

    Existuje mimochodem nějakej snadnej způsob, jak naplnit třeba bednu jabkama?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SIRLOON: VS už jsem odhalil :) zjistim si, díky
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SIRLOON: Nevim co se skrýva pod zkratkou VS, ale všechno jsme zkontrolovali. Stejná verze blenderu i UE.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    FRK_R23: a pouzivate oba stejny VS a typ VS?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Používáte někdo Havok AI na generování navmeshe?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Když dám Yes, dozvim se tohle.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam