• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    FRK_R23: Protože od toho výrobci upouští a to málo co to ještě umi by měl "ošéfovat" přímo OS
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Upravuju si nějakou animaci a nejde mi nastavit smooth křívka...?

    Co dělám blbě?


    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Myslel jsem si to.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Bohužel IMHO. Možná v UE5.

    RTX 2080 NVlink - Unreal Engine Forums
    https://forums.unrealengine.com/community/general-discussion/1570787-rtx-2080-nvlink
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Jak ten soft miluju, tak chybějící podpora multiGPU je pro mě záhadou... Kolega má dvě 2080Ti spojený nvlinkem a má smůlu :)

    Funguje vám někomu multiGPU setup?
    SAKICZ
    SAKICZ --- ---
    BURKHAR: dík za odpověď a nevíš kde ji sehnat a nainstalovat?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    SAKICZ: IMHO nemáš public tu funkci, kterou to chce. Nebo sis tam to UnrealMath nějak vykurvil.
    SAKICZ
    SAKICZ --- ---
    TRAGED: Tak mi to píše tajto mno, asi to neumí procesor, nebo mi tam chybí něco v knihovnách, nějaký exp2 a log2, zkoušel jsem hledat, ale nic jsem nenašel mno...tak dík za každou odpověď :)

    SAKICZ
    SAKICZ --- ---
    TRAGED: kouknu se a napíšu,sorry
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SAKICZ: "Psalo mi to nejkae chyby" je dotaz fakt na nic. Asi to bude chtit prihodit prave ty chyby.
    SAKICZ
    SAKICZ --- ---
    ahoj, jenom dotaz, jestli je hardwarem, že mi nefunguje tajto, psalo mi to nejaký chyby, tak jenom jestli se s tím někdo nesetkal třeba...mám obyčejné pc, intel procesor a nvidi grafiku, herní mno...

    Unreal Engine 4 [4.7.3] NVIDIA PhysX FleX + Download link [GTX780 & i7 4770k]
    https://www.youtube.com/watch?v=Sr7ptXOUHMo
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SLL_QUY: nejsem zadnej expert a vubec nevim v jakem je to stavu (v Unrealu nedelam), ale tohle vypada dobre. Tak mozna spis jen jako zajimavost tady do auditka...

    Meet the MetaHumans: Free Sample Now Available | Unreal Engine
    https://www.youtube.com/watch?v=6mAF5dWZXcI&ab_channel=UnrealEngine


    A ukazka co to vsechno umi here: https://www.youtube.com/watch?v=GEpH3o44_58&ab_channel=UnrealEngine
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    BURKHAR: nedělám, jako mladej jsem dělal levely do Dooma a Duke Nukema 3D, od té doby po očku sleduju, a dnes čekám, že si s tvorbou levelů budou zanedlouho hrát moje děti
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KERRAY: No, uvidíme, až to proženu performance testama, mobily by to mohlo klidně uvařit. :) Odkdy děláš v UE4?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: aha pardon spatne jesm se vyjadril, myslim tim aby zustali oznacene i potom co pridam dalsiho actora z content browseru, nebo zkraktku copy to the level viewport
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Ctrl
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Tak jsem tu zase :D, nevi prosim nekdo jestli je mozne nekde v zakliknout moznost, abych mel ve viewportu oznaceno vice actoru? aby kdyz kliknu na jiny nezmizelo zvyrazneni toho predchoziho? Tak abych je videl jako kdyz je se shiftem oznacim ve world outlineru. Diky
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: hele to dela pres anim notify a nastavuji tim bool v characteru, respektive brnenim bool pak klasika, ale dekuji
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Stačilo by se zeptat. Jsou i sofistikovanější metody (aby třeba brnění na hrdinovi chrastilo dle pohybu).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam