• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    BURKHAR: nedělám, jako mladej jsem dělal levely do Dooma a Duke Nukema 3D, od té doby po očku sleduju, a dnes čekám, že si s tvorbou levelů budou zanedlouho hrát moje děti
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KERRAY: No, uvidíme, až to proženu performance testama, mobily by to mohlo klidně uvařit. :) Odkdy děláš v UE4?
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: aha pardon spatne jesm se vyjadril, myslim tim aby zustali oznacene i potom co pridam dalsiho actora z content browseru, nebo zkraktku copy to the level viewport
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Ctrl
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Tak jsem tu zase :D, nevi prosim nekdo jestli je mozne nekde v zakliknout moznost, abych mel ve viewportu oznaceno vice actoru? aby kdyz kliknu na jiny nezmizelo zvyrazneni toho predchoziho? Tak abych je videl jako kdyz je se shiftem oznacim ve world outlineru. Diky
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: hele to dela pres anim notify a nastavuji tim bool v characteru, respektive brnenim bool pak klasika, ale dekuji
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Stačilo by se zeptat. Jsou i sofistikovanější metody (aby třeba brnění na hrdinovi chrastilo dle pohybu).
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    CLUSMAN: Tak prosimte dela se to tak ze ve spawn sound attached, je optional pole attach point name, takze kdyz si pripnu aby attach to component byl na skeletal meshi a attach point name jmeno bone, tak to funguje. (heureka) mesic mi to trvalo
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Nevite jestli se da dostat ze skeletal meshe reference na bone, nebo socket jako component. Jde mi o pouziti spawn sound attached do blueprintu. Umim dostat do BP socket location, ale ta mi neni moc k necemu dobra, jde mi o to byt schopny stejne jako v anim notify je funkce pustit zvuk a nasledne zvolit bone kterou ma sledovat (ma draka sviha ocasem zvuk sleduje ocas), tak vlastne stejnou vec udelat v blueprintu meshe s animaci, akorat nevim jak na tu kost, nebo socket odkazat. Nevi prosim nekdo
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Ono se to tak dělá, zapečeš to v 3D softu a pak to teprve cpeš do enginu, dost klasická pajplajna.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Neco jsem si nasimuloval v blenderu a zapek a neco nahazel do BP rucne:)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Vyřešil jsi to nějak? Jsem zvědavej. :)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Podívám se na to, dík!
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Tak použij tu fyziku.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Je to jen na ukázku a nemám čas si teď chystat optimalizovany assety, tak jsem chtel prostě nasypat hromadu jablek no :) Já vim, že je to blbě. Ale pro mojí dnešníi potřebu tu naprosto dostačuje. Všechny ty kousky maj udělanjý LOD a performance neni problém. To ten trávník, na kterym stojí náš hrdina, má na výkon dramaticky větší vliv :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Podle mě na to jdeš úplně zbytečně složitě (a absolutně ignoruješ performance), tyhle věci se řeší prostě jinak (uděláš si prefaby - prázdnej vozík, plnej vozík, poloprázdnej vozík, etc.), ale když je tam chceš za každou cenu nasypat, mohlo by tě zajímat tohle (jakkoliv je ten tvůj způsob úplná pičovina):

    1.1 - Simulating Physics | Unreal Engine Documentation
    https://docs.unrealengine.com/en-US/Resources/ContentExamples/Physics/1_1/index.html
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Potřebuju zaplnit vozejk různou zeleninou a tak. V blenderu bych si udělal rigid objecty a nechal je spadnout do bedny. Něco takovýho by unreal měl umět taky, ne?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Maximálně mne napadá si udělat jen horní vrstvu jablek, z toho vytvoř jeden mesh a bude vypadat plná.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Tož to neporadim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam