• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BURKHAR: A jedno to neni, obzvlast v okamziku, kdyz prijde na radu rollback, jak ti jiste potvrdi nejeden Release engineer :-]
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BURKHAR: To uz radsi teamware, nez SVN ;-] Nebo mercurial, jestli chces trvat na tech vekem proverenych technologiich :-)

    GIT nepotrebuje zadnej server. Jeden z vas si mude mit lokalni master repo a oba si z nej udelate pracovni clony, kdy ten vzdaleny tam bude pristupovat pres SSH. VPN ani nepotrebujes, kdyz SSH vytrcis na nejakej vysokej port a zakazes interaktivni login.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KERRAY: Git a SVN, to je úplně jedno.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: To rozjeď na locahlhostu a přes VPN povol kamošovi / kamošům přístup.
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    nevím, jestli bych se v roce 2021 začínal učit verzovací systém z minulýho století... ale co já vím, treba UDK neumí Git... aha, umí - https://odederell3d.blog/2020/04/22/unreal-engine-4-github-first-steps/
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Hmmm ale bez nějakýho serveru jsem v prdeli.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: To zní super, neuměl bys to rozvést tak, abych to chytil? :D Pro záčátek nevim, co je SVN :) Jsem noob, první projekt v unrealu.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Commitovat se dá i v UE, ale lepší je to klasicky přes Total Commander.

    Jo a doporučuju dva repozitáře - Source (kde máš všechny externí resources - FBX, WAV, Textury, etc.) a Project. Pak se to dá celkem slušně udržovat.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Napojíš to přímu v UE na repo a jedete. Když někdo z vás edituje nějeký UAsset, tak je zamčený a druhý o tom má upozornění. Odemče se automaticky po commitu.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: SVN
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nějakej tip, jak pracovat na jednom projektu s kolegou vzdáleně? :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    TRAGED: Výrobci od toho upouští, ale SLi nebo ta verze od AMD tady jsou už hodně hodně dlouho. Tedy bych čekal, že podpora pro tohle bude už jen z historickejch důvodů.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ( řešilo se to svého času buď v HW nebo GPU klubu. Potom co NV oznámila, že multigpu bude umět už jen 3090. )
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    FRK_R23: Protože od toho výrobci upouští a to málo co to ještě umi by měl "ošéfovat" přímo OS
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Upravuju si nějakou animaci a nejde mi nastavit smooth křívka...?

    Co dělám blbě?


    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    BURKHAR: Myslel jsem si to.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    FRK_R23: Bohužel IMHO. Možná v UE5.

    RTX 2080 NVlink - Unreal Engine Forums
    https://forums.unrealengine.com/community/general-discussion/1570787-rtx-2080-nvlink
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Jak ten soft miluju, tak chybějící podpora multiGPU je pro mě záhadou... Kolega má dvě 2080Ti spojený nvlinkem a má smůlu :)

    Funguje vám někomu multiGPU setup?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam