FRK_R23: Motion matching mě před pár dny na chvíli nadchl, ale pak jsem nabral dojem, že právě potřebuješ tak 500 AAA animací, aby byl ten pěkný výsledek.
Spoustu animací pohybů, kde jde dopředu, pak jde doprava, ale udělá pak krok vzad apod. , který ten query engine najde, a pak vytvoří ten plynulý přechod na odpovídající změny trajektorie pohybu.
Bylo to teda video od člověka, co to sám prozkoumával ty dostupné informace , tak je možné že zamisinformoval.
Mně by se líbil systém, který z dostupných animací pomocí AI uměl dopočítat ty přechody.. což jsem původně myslel, že je ten případ tady.. ale asi ne ... zatím teda ,)
Změřil teda, že motion matching je trochu náročnější na CPU než normální postup blendu animací.. asi o 10 FPS méně když byl aplikován an desítky postav zároveň, takže asi teď nevhodné na velké davy.