• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GENERIXXProducenti sobě
    LUKEZ
    LUKEZ --- ---
    kluci mate nekdo zkusenosti s routingem ve fruity loops? potreboval bych naroutovat master na dva vystupy u zvukovky akiyama ares sc2 ( http://eshop.prodance.cz/ares-sc2/d-95377/ ). jeden bych chtel poslat do zvuku, druhej do jine zvukovky na line-in.

    pruser je ze ta zvukovka neni takhle zadnej zazrak a na netu toho neni moc co k precteni. asio ovladace primo od akiyamy neumi routing, dokonce ani asio4all si s tim neporadi. vim, ze si muzu posilat signal napr z mixu ale na co by me pak byla zvukovka s dvouma vystupama kdyz fl umi poslat signal jen do jedne... asi me ted vsichni poslete k ableton suite ale to pro me neni reseni, uz dost dlouho se v fl ucim a asi bych krvacel zacit odznova.

    s krocikem sme zkouseli vdj. ten podle vyrobce umi vyuzit oba kanaly. no jasne ze umi z jednoho kanalu mi bezel master, z druhyho monitor. o to vic sem ted zoufalej, poradite nekdo? :) jakakoliv rada se hodi protoze ja sem v koncich. dikec
    POLYRHYTHM
    POLYRHYTHM --- ---
    MONKEYFIGHTER: tak napsal jsem to hodne zjednodusene. jasne amater klidne muze pouzivat drahej kompresor plugin. spis jsem to myslel tak, ze autori DAW delaji nativni pluginy primarne pro home amatery, u profiku se vice predpoklada ,ze budou investovat do dalsich pluginu. nativni kompresory jsou temer vzdy hodne univerzalne orientovane, jsou hodne rychle,bez vyraznejsiho zabarveni. drahe pluginy, kde se spis pocita s kupni silou profiku, jsou specifictejsi kompresory, vetsinou emulace analogu apd. domaci nadsenec vetsinou resi jine investice nez pluginy, ktery ti pomuzou treba jen u piana a na beaty, basu... jsou uplne na nic.

    tak ta HW podpora je hlavne pro profi kontrolery, hlavne je to tam v souvislosti s praci s videem sony 9-pin atd. je tam sitove prostredi na spojeni vice kompu, na komunikaci s kolegy ,trochu jinak tam muzes pracovat s vice monitory atd. proste veci co doma moc nepotrebujes

    no s tou kvalitou logic pluginu bych to nevidel tak cernobile, dlouhou dobu byly hodne nadprumerne, ale dnes uz se to celkem srovnava. i cubase pluginy se hodne zlepsily, treba reverby me prijdou lepsi nez v logicu a nasel bych toho vic. apple sice do kazde nove verze nejaky ten plugin prida, ale uz moc neupgradujou starsi pluginy. prikladem za vse je ten jejich exs-24 sampler, kterej je uz peknych par verzi, zastaralej oproti konkurenci, coz me na logicu celkem dost vadi.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VEX: on to asi popltl s cubase studio protoze tam studio connections nejsou tudiz tam tohle opravdu udelat nejde...
    VEX
    VEX --- ---
    MONKEYFIGHTER: já jsem si o těch jeho výrocích taky myslel něco podobnýho, už jen když jsem si zjistil co je Nuendo. Srovnávání softů zaměřenejch na ne uplně stejný věci přece nejde. a že se nedaj připojit mašiny už mi přišlo hodně divný. tak díky moc
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VEX: tak tenhle clovek asi videl naposled cubase 3(a i tam to mam dojem slo jen nejak krkolome), a nebo videl cubase studio nebo jinou osekanou verzi(nebo si jenom neco precet na netu)...tohle jde v cubase resit uplne bez problemu pres studio connections, nakej patek jsem to takhle pouzival...stejne tak jsem do cb mel bez problemu zapojenej HW sampler a nejaky ty syntaky

    uz termin "profi propojení" ve me nevzbuzuje moc duveru.]
    VEX
    VEX --- ---
    MONKEYFIGHTER: člověk, kterej tvrdí příspěvek dole napsal o Cubase:
    "Uděláš na něm všechno, co v Nuendu. Ale když budeš chtít připojit analogovou mašinu na inzert v projektu, nebo provádět jiný profi propojení, tak si s Cubase v haji"
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    POLYRHYTHM: " tomu odpovídají nativní pluginy ,které jsou dělané tak, aby měly spíš využití u amaterských uživatelů než v profi prostředí"

    to prosimte trochu osvetli, jak se lisi kompresor kterej pouzivaji amateri od kompresoru kterej pouzijou profici?

    a ta vetsi podpora HW?(neprudim vazne me to zajima, cubase je v tomhle smeru od nejaky 5ky vybavena slusne, tak me zajima co ma nuendo navic)

    nevim jak je je na tom nuendo, ale treba logicovsky interni pluginy jsou uplne jina liga nez ty v cubase, typl bych si ze i ty z nuenda strci do kapsy, predpokladam ze tam bude ta sama vybava, mozna pribalenejch par steinberg plugs navic

    VEX: imho ten nazor je blbost, je dost profiku ktery delaji v logicu a stejne tak v cubase...
    nuendo je oproti cubase lip vybaveny treba na praci s videem, surround a dalsich par prkotin(samozrejme pro nekoho podstatnejch), pokud tyhle veci nevyuzijes(coz uplne klidne nevyuzijes i jako profik, zalezi jakymu odvetvi se venujes) tak ti s prehledem staci cubase...proste cubase je hlavne na muziku, nuendo je na multimedia, u cubase vs pro tools nebo logic vs protools uz se ten rozdil neda rict takhle jednoduse ale vsechno to jsou profi programy ktery se normalne pouzivaji ve studiich...
    POLYRHYTHM
    POLYRHYTHM --- ---
    VEX: částečně má autor pravdu. Cubase a Logic jsou programy zaměřené z velké části na home studio, tomu odpovídají nativní pluginy ,které jsou dělané tak, aby měly spíš využití u amaterských uživatelů než v profi prostředí. Pro příklad máš tam compressor, který má mnohem širší použitelnost, než je tomu u drahých pluginů které jsou zaměřené na profi trh.
    Nuendo je oproti Cubase více zaměřen na post produkci, je tam větší podpora k HW,audio engine je stejný, takže v domácích podmínkách rozdíl moc nepoznáš. U Pro-tools je to o něčem jiném, je to DAW zaměřený na profíky, ale je tam zároveň i lepší audio engine s 64b float point summingem, takže ti to uděla rozdíl který je pozorovatelný i v domácích podmínkách.
    VEX
    VEX --- ---
    setkal jsem se s názorem:

    "Cubace a logic jsou určeny pro home studio. Nuendo a Pro-tools jsou do profi prostředí. Domácí uživatel si rozdílů ani nevšimne, protože většinu fcí. chybějících ani nevyužije a taky o nich obvykle ani neví, že existují."

    a tak se ptám what the fuck?
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    díky
    DARTHFADER
    DARTHFADER --- ---
    OTZ: pekny, ale ani jeden odkaz ke stazeni nefunguje ;)
    takze > http://www.didactiekwijzer.nl/wp-content/music-composition-for-dummies.pdf
    OTZ
    OTZ --- ---
    Music Composition For Dummies - Free eBooks Download
    http://www.ebook3000.com/Music-Composition-For-Dummies_93854.html
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    Nevíte někdo o nějaké knížce nebo scriptách teorie kompozice skladeb?
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    SHEALA: reason ma hezci zvuk :) lepsi rozhodne ne :)
    OTZ
    OTZ --- ---
    STRATO: jo teď na to koukám ale to bude LP BP a HP filtr..dobrý stačí:)

    btw, reasonáři si domlouváme sraz ve wakatě;)
    STRATO
    STRATO --- ---
    OTZ: Jsou. Konkrétně prostřední hodnoty jednotlivejch korekcí u xone42
    HF = 2.7kHz (high frequency, treble)
    MF = 1.2kHz (mid frequency)
    LF = 420Hz (low frequency, bass)
    OTZ
    OTZ --- ---
    STRATO: tak to co popisuješ, ale nejsou basy, středy a vejšky
    STRATO
    STRATO --- ---
    OTZ: Tohle je hodně mimo. Takhle to podle mně nemá žádnej mix. Xone má třeba 420Hz, 1.2kHz a 2.7kHz a ostatní mixy to budou mít podobně.
    OTZ
    OTZ --- ---
    SIDE: no jasný každej mix bude mít tu frekvenci kousek jinde a hlavně asi jinak roztažený Q, pokud to nejde rovnou nastavit, ale v základu to bude někde kolem těchhle hodnot
    SIDE
    SIDE --- ---
    OTZ: ja mama pocit, ze co mix, tak trochu jinak nastaveny, ne? tim se delaj ty "signature zvuky". Ja mam teda v Abletonu nastaveny na dj/lajvko 3pasmovy ekvalizery na kanalech urcite trochu jinak nez 100, kilo a deset...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam