• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GENERIXXProducenti sobě
    MROUSHIT
    MROUSHIT --- ---
    -3dB..... meeene je nekdy wiiice limiter pryc radsi miiin a honit kompresiiii...
    POLYRHYTHM
    POLYRHYTHM --- ---
    VEX:tak urcite tech limiteru zkus vic a uvidis, co se ti bude nejvice pozdavat.. tohle se hode spatne radi, protoze je to silne individualni

    nektere releasy sonnox zlobej, ale jinak jsou to hodne feer pluginy
    VEX
    VEX --- ---
    MONKEYFIGHTER: ono je to možná způsobený, tim, že je to kradený :) zkusim taky, protože jsem nainstaloval sonnox a sice ho ableton našel, ale je DISABLED a netušim proč
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VEX: bo zkus voxengo elephant, fabfilter pro L, jak jsou narocny netusim, v zivote se mi nepodarilo dostat se na strop procaku...
    VEX
    VEX --- ---
    POLYRHYTHM: zkoušel jsem Brainworx BX-XL ale je hrozně náročnej na cpu
    POLYRHYTHM
    POLYRHYTHM --- ---
    VEX: vetsinou sonnox ,ale na neco neni uplne marnej ani ten co je v abletonu
    VEX
    VEX --- ---
    POLYRHYTHM: Ableton mi nějak nenačet ten Ozone, takže zkusim tuhle alternativu. Jakej limiter používáš?
    POLYRHYTHM
    POLYRHYTHM --- ---
    VEX: jestli nemas v planu, davat tracky na profi master, tak je asi nejjednodusi, mixovat do limiteru.

    nastavis hlasitost kopaku s headroom treba kolem -16dB (zalezi co vsechno budes v tracku mit, ja treba mam headroom takhle, protoze pracuji s HW synthy, ktere jsou obecne potisejsi),

    pak nastavis limiter na masteru ,aby zabiral na kopak, dulezite je pohrat si releasem, kopak se trochu nakompresuje a zni lepe

    potom mixujes dalsi nastroje do kopaku, je dobre na master za limiter dat analyzer jako treba sonalksis freeg , spicky budou letat do limiteru ,ale RMS by sis mel ohlidat treba v tom freeg, hodnoty zalezi podle zanru, u cistsiho zvuku bych nesel pod -9dB u hodne jemne hudby klidne -12dB, u nejakeho praso techna bych sel naopak treba do -5dB atd.

    vyhoda, je ze uz pri mixu pracujes s finalnim zvukem, je to presnejsi postup nez udelat nejaky mix a pak se pokouset o mastering, kdyz tomu uplne nerozumis, stejne tak mi to prijde lepsi nez pouzivat nejake mastering presety apd.
    nevyhoda je ,ze kdyz by si posilal zvuk na profi master, tak by si limeter musel dat z masteru pric a zmenil by se ti tak mix, pri masteringu by se pak nemuseli trefit do zvuku, ktery sis namixoval s limiterem.
    VEX
    VEX --- ---
    super, dik moc
    SIDE
    SIDE --- ---
    no a tady najdes v zahlavi nejaky odkazy:
    [ MIX & MASTERING - finalizace hudební nahrávky ]
    SIDE
    SIDE --- ---
    ozone ma primo pro sebe mastering guide:
    http://izotope.fileburst.com/guides/Mastering_With_Ozone.pdf
    VEX
    VEX --- ---
    SIDE: jj, celej track mám málo nahlas.
    nějaký e-příručky k tomu masteringu?
    Ozone zkusim, diky
    SIDE
    SIDE --- ---
    VEX: jako ze to mas cely malo nahlas? to dohonis bud profi masterem nebo doporucuju Ozone....ale jako vzdy...vseho dobreho pomálu :)
    VEX
    VEX --- ---
    mám neustálý problém s hlasitostí tracků. nahonim to limiterama?
    OTZ
    OTZ --- ---
    sna a creative commons:)
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    Takže u nás intergram.
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    SIDE:
    No nutně ho nepotřebuju, ale mám rád ve věcech pořádek.
    SIDE
    SIDE --- ---
    XAKROO: a potrebujes ho nutne? na junu i ostatnich jde prodavat i bez nej...
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    Mám dotaz spíš na vydavatele a vlastníky labelů.
    Nemůžu nikde vygooglit kdo se stará o udělení ISRC.
    OTZ
    OTZ --- ---
    manuál pro uživatele elektronické hudby - A2 – zvíře nikdy nespí
    http://www.advojka.cz/manual-pro-uzivatele-elektronicke-hudby

    příjemné čtení, toto:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam