BURAN: ah.. asi mi někde unikla textura :)
bohužel v pátek mi odešlo PC, a nové komponenty mi dojdou nejdříve v pondělí, které pravděpodobně promrhám celý den instalacemi, takže oprava chvíli potrvá :(
Dost mě to štve, protože jsem toho chtěl stihnout nejvíc právě přes víkend.
Alespoň prozradím plány na příští týden. Bude zresetována Mining Colony, mapa bude zároveň zvětšena z 1400x1400 na 2500x2500 a přibudou 3 až 5 nových bran, které si budou moci koupit města, případně outposty (protože do měst se mohou teleportovat ostatní hráči, zatím co do outpostu nikoli).
Dále se přesune i těžba dřeva v Kingdomu do Mining Colony. V současné době to mezi nováčky vyvolává zmatek, a je to silně nepraktické i vzhledem k nemožnosti obnovit mapu Kingdomu. Dosud to vpodstatě bylo řešitelné pouze další mapou, čemuž jsem se chtěl také vyhnout, ale naštěstí verze 1.2 přináší novou možnost, jak tuto situaci vyřešit, podle mě, velmi zajímavým způsobem ;)
Pro lepší zabezpečení divočiny v Kingdomu pravděpodobně přibude ještě jedna skupina zelených nicků pro nováčky, kteří přejdou z Rogue lands, než se aklimatizují na nový způsob života. Zatím si jen nejsem jist názvem, respektive váhám jestli je vhodnější Wanderer, nebo Traveler, ale spíš to bude to druhé. V praxi by to měla být skupina totožná s Residentem, ovšem bez možnosti jakékoli úpravy mapy v divočině, a teoreticky i bez možnosti vstupu do Chaosphere. Cestovatel by měl přejít v Residenta automaticky pár dní (asi týden) po tom, co se stane členem nějakého města. Důvod je prostý: už jsem se párkrát setkal se snahou hráčů zakládat stavby z povolených materiálů i když ještě nebyli členy žádného města. Jednou jsem musel odstraňoval pole založené v poušti, jindy zase první domečky pro připravované město hráčů, kteří se nakonec staly členy již existujícího města. Této anarchii v mapě kingdomu se tímto řešením předejde, a já pak nebudu muset mít strach během mé nepřítomnosti ve hře, že někdo bude, byť nechtěně, porušovat pravidla :)