• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GECKONGateCraft: Minecraft server for geeks! ;)


    Vše o minecraft serveru: GateCraft

    FaceBook | Dynamic map | MC on NYX
    rozbalit záhlaví
    DEII
    DEII --- ---
    GECKON: http://forums.bukkit.org/threads/bukkit-the-next-chapter.62489/
    Bukkit je napsany celkem dobre. Verim tomu, ze to API bude oka. Zas na druhou stranu - urcite tam nebude vsechno, co bys potreboval, takze opet budes volat primo minecraft kod.
    GECKON
    GECKON --- ---
    DEII: Takže se chystá něco jako splynutí Bukkitu a Minecraft serveru v jedno, nebo jsem teď mimo? :)

    Tedy mám to na mysli tak, aby minecraft nedělal API pro další API (bukkit), abych například pro pohyb monstra nemusel psát ((CraftLivingEntity)entity).getHandle().getNavigation().a(), ale třeba jen entity.moteTo()? :) Volat si kvůli tomu přes bukkit až na minecraft server pro obfuskovanou metodu, kterou ještě musím dohledat dekompilováním kódu, a čekat že s dalším updatem serveru bude název metody zase jiný, mi je slušně řečeno dost nesympatické :)

    A taky jestli, jak říkáš ty, to není taková sranda, jak si všichni mysleli, nebo tu situaci spíš vystihuje obrázek, co jsem postoval 3 měsíce zpátky tady v minecraft fóru :)



    Já si nechci hrát na odborníka, a fakt nevím, jak přesně teď tedy vypadá spolupráce bukkitu s mojangem, nebo, jak to vůbec teďka mají, ale i přidání nových zvukových efektů (před těmi z 1.4) to trvalo týdny, snad i měsíce, než do enumu doplnili pár dalších názvů, takže kdo je chtěl používat dřív, opět muset přes přes obfuskovanou metodu až na mc-server :)
    DEII
    DEII --- ---
    GECKON: To prvni uz v podstate je. Mojang pred pul rokem nabral vyvojare bukkitu a pracuji na API. Myslel jsem, ze uz to ted na podzim bude, ale asi to neni takova sranda, jak si vsichni mysleli.
    GECKON
    GECKON --- ---
    já chci, aby Mojang:

    a) koupil Bukkit, a udělali jedno pořádné stabilní API, místo válení hovna v písku a čokoládě >:(
    nebo
    b) udělal z MineCraftu open source a přestal obfuskovat svůj kód

    V tom prvním případě by se eliminovaly situace, kdy se v bukkitu něco opraví, a při vydání nové verze minecraft serveru se tam chyba objeví znovu s hromadou nových. V tom druhém případě bychom měli ráj na planetě Utopia.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    já chci aby vycházeli updaty

    a) který nerozeserou všechny mody a servery
    b) který budou vycházet jednou za půl roku a budou obsáhlejší než brambory nebo novej odstín dřevěnejch schodů
    COUDAK
    COUDAK --- ---
    ja chcu mrkev a bamrbory a rozsirit si sve zemedelske usedlosti :)
    GECKON
    GECKON --- ---
    SHARINGAN: mě osobně šlo hlavně o kovadlinu a pig-ride :)
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    GECKON: kámo ale víš co... mrkev a brambory ! to za to stojí !

    /sarcasm
    GECKON
    GECKON --- ---
    Tak radost opět vystřídala hořkost..
    - jednak nefunguje získávání informace o aktuálním času
    --> v creeper anomaly mohou létat blesky i ve dne
    --> deaktivoval jsem spawn na hřbitově
    --> dynamická mapa zobrazuje chybné údaje

    - server se dostává do neskutečného vytížení
    --> stačí 10 hráčů, a jsme rádi, když má server 5 ticks per seconds, ale má být 20
    --> musel jsem deaktivovat IC-Signs z falsebooku, protože žrali 5x tolik výkonu, co zbytek pluginů dohromady
    SUMI
    SUMI --- ---
    GECKON: oh my fucking god..návrat ztraceného sumýška
    GECKON
    GECKON --- ---
    GateCraft is running on 1.4.2 ;)
    SUMI
    SUMI --- ---
    GECKON: HURÁ!
    GECKON
    GECKON --- ---
    Pro nedočkavce tu máme aktualizovaný GateCraft TexturePack V1.4.2 ;)
    Ještě tam chybí gui pro Beacon, a skin čarodějnice a netopejra, jinak je tam snad vše. Byly upraveny i některé již používané itemy, jako například sponge, nebo armor :)
    Přechod serveru na 1.4 by mohl být během pár dnů.. Možná už zítra, nejpozději snad do konce tejdne. Některé pluginy mají ještě své mouchy, tak uvidíme, tak to bude s jejich aktualizací.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    GECKON: hej ale jo, pojdme tomu give a try tonight
    GECKON
    GECKON --- ---
    Dnes dopoledne jsem updatoval co šlo na 1.3.2-R3.0, kde je dost bug fixů. Updatnul jsem i několik pluginů jako Towny, Citizens, Denizen a pár dalších, takže je možné očekávat bugy nové :)
    Také jsem zkusil opět nahodit TheWalls2. Dle changelogu by měl mít bukkit opravené to mizení hráčů při teleportu ve stejném ticku, takže na dnešní večer navrhuji testovací zápas :)
    SUMI
    SUMI --- ---
    GECKON: ALL HEIL THE KING!
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    GECKON: krása ;)
    VISOPIMUS
    VISOPIMUS --- ---
    GECKON: Super, uz se tesim :D
    GECKON
    GECKON --- ---
    Goog news everyone!
    Dneska jsem zkoušel nahodit první dev-build verze 1.4.2 na mém testovacím serveru, a byť jsem ještě nezkoušel 100% všech pluginů, které GateCraft používá, zatím jsem nenarazil na jediný problém :)
    Pokud bude bez problému i ten zbytek, teoreticky bych si mohl troufnout nahodit novou verzi už při beta-buildu, tak jako tomu bylo u verze 1.3 :)
    GECKON
    GECKON --- ---
    Další menší update Shopu:
    - první levý klik na vlastní obchod zobrazí nejdříve celkovou statistiku a data o obchodu
    - každý další levý klik listuje v seznamu prodejů a nákupů hlouběji do historie

    A pak že to nejde bez zbytečných příkazů ;D
    GECKON
    GECKON --- ---
    Tak poklady se zdají být funkční.. Akorát se po připojení do hry trochu déle stahují do klienta, takže ze začátku můžete držet nižší ID mapy, než ve skutečnosti je. Dá se to vyřešit tím, že ji zahodíte a opět zvednete. Pokud se ani pak na mapu nevykreslí obrázek, je to stále ještě nízké ID a je třeba tuto "proceduru" opakovat ;)

    Trochu jsem se povrtal i v pluginu GateShop. Dosud sloužil levý klik ke vložení itemu do nenastavené cedulky. Pokud už ale obchod má nastavený item, nově se zobrazí následující info: Vlastníkovi obchodu se vypíše 10 posledních transakcí (datum, kupce/prodejce, cena a počet jednotek). V opačném případě se zobrazí pouze informace o obchodu, jako například vlastník, item (celý název, který se občas na cedulku nevleze), počet jednotek v truhle k prodeji, a pokud má obchod nastaven nějaký limit, zobrazí se i počet povolených jednotek k nákupu/prodeji za posledních 24 hodin.

    Ještě přidám command pro nastavení limitu prodaných itemů (jako má farm store), a možná i listování ve výpisu transakcí v případě, že je jich víc jak 10, ..no a pak už k tomu asi konečně spichnu nějakej video tutorial. Rovnou pak přihodím i tutorial k pokladům :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam