CZUPA: neni downhillový prkno jako downhillový prkno a neni měkkej cruiser jako měkkej cruiser:) (btw s většinou čistokrevných dh prken opravdu kickflip nejde, páč to nemá patky:) ale pravda pak jsou i ty kratší potvory se kterýma letí strašnou a přitom to patky má, je to věda :) no a jinak i měkký prkno s patřičně utaženýma truckama+(/)adekvátníma bushingama a kolama může obstát při vyšších rychlostech:) neni to tedy zdaleka jen o prkně, ale hodně dělá celkovej setup..u longboardingu je krásně vidět, jak každej komponent hraje obrovskou roli pro funkci a projev celku, (taky na biku je každej komponent nesmírně důležitej, ale pořád jsou místa, kde když něco neni úplně košer, lze to přehlídnout) na longu ale takovej komponent neni tzn. že sebelepší desku může zabít špatnej výběr trucků (šířka, úhel vytočení), BUSHINGŮ(tvar, tvrdost), koleček (průměr,šířka,tvrdost,profil,směs), LOŽISEK.. a taky grip je celkem podstatnej, aby co nejdýl držel "jako novej", mě na longa vyhovujou vyloženě hrubý gripy, ne ty jemný skejtový .. výbornej je vicious, hrubej jesup taky neni špatnej ale na vicious nemá .. dokonce se to dá zabít i nekvalitníma šroubama, který spojujou trucky s prknem (na to jsem přišel, až když jsem na vlastní oči viděl co to může udělat:D) a který když jsou nějaký low quality tak se po pár havárkách (např když vám prkno ujede, pak jede, jede, jede, a pak to někam v plný palbě narve s tim že rána jde do trucků) nalomí až zlomí.. Kámošovi takhle zůstaly trucky v ruce.. měl celkem štěstí že se jen nějak nenalomili a pak se to nerozlítlo někde v rychlosti. I šrouby tedy můžou dělat hodně :)