MAFIRE: jsou to DH trucky český výroby (
http://www.longboardshop.cz/products-page/longbird-trucks/longbird-precision-truck-set-pro/ .. www.longbird.cz tam zatím ale nic moc materiálu není .) používaj geometrii kterou vozí světová špička a kvalitativně předčí i Aera, jediná "konkurenční" značka, se kterými jsou ochotní se srovnávat je Ronin , pokud je namontuješ topmount, mají podobnou výšku jako běžné trucky (bear, paris, randal) drop-thru, tudíž jsou velmi nízké! taky trochu zkracují wheelbase proti běžným truckům. Tyto trucky namontované drop-thru hodí desku opravdu velmi nízko, což je pro můj účel pushingu ideální. Počítal jsem s tím, že s touto montáží a tak velkými koly možná nebudu moci skoro zatáčet, což se naštěstí nestalo a rozsah, ve kterém můžu zatáčet je naprosto úžasný a vůbec jsem to nečekal. Je to tak trochu štěstí na desku, že jí pan Škrabal vyrobil né příliš tlustou (s tlustší deskou by již rameno trucků/hanger, drhnul o samotnou desku, proto jsem nemohl použít drop-thru guardiany, protože tam na ně zkrátka nebyl prostor, nebo by se musela odfrézovat dosedací plocha baseplatu, jako to má třeba deska kebbek (
http://www.kebbek.com/en/content/jimz-flushcut) Díky dostatečně zúženým patkám se pak našel i prostor pro zatáčení koleček. S né příliš utaženými bushingy (tvrdosti jaké mám mít na svou váhu) a extrémním náklonem, nenastává wheelbite (na místě), tak snad se to potvrdí i za jízdy :) Prkno je tak nízko, že i s takto velkými koly se víc než wheelbitu, budu obávat railbitu po tom, co se kola trochu sjedou. Už teď do railbitu nezbývá mnoho a budu to tedy za jízdy často kontrolovat..tipuji limitní velikost kol 75mm, až je sjedu o trochu víc, budu již muset trucky přehodit na topmount.