• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TIMADriving in heels - klub pro ženské za volantem
    MUADDIB
    MUADDIB --- ---
    Tak zkus ten svůj, objektivní a správný... tak nějak popsat nu?
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    Hodně omezený pohled na věc
    DIVA
    DIVA --- ---
    PASTEL: ta nejpodstatnější. plus bdělost, rychlý postřeh, intuitivní správné reakce, další atributy mužství. jiné ohledy (na které narážíš) jsou jen doplňkové a dobrého řidiče z nikoho neudělají
    DIVA
    DIVA --- ---
    TAPINA: hm, já hned po autoškole začala denně řídit, hned jsem začla střídat auta od prťavých přes kombíky a kurýra bez oken až po transportéry. a co to vypovídá o ženách za volantem? můžu ti napovědět - není to mnoho .)
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    ovládání stroje je jen jedna z částí řidičského umění ;-)
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    Já se ted nebavim o tom jaký je kdo závodník, a superpilot, ale o tom jaký je kdo řidič v provozu
    DIVA
    DIVA --- ---
    PASTEL: jedna z žen které řídí líp než já je kamarádka modelka, druhá kamarádka vyučená prodavačka, matka dvou dětí. obě "ženské ženské" každým coulem .)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    DIVA: Ale jó, to jo :o) Jenom vidím na sobě, že jsem k tomu dřív taky měla neopodstatněný odpor. Po autoškole jsem léta nejezdila, protože jsem to prostě nezkusila. Pak jsem jezdit začala a šlo to okamžitě, chtělo to prostě jen začít.
    DIVA
    DIVA --- ---
    TAPINA: a tak ňák obecně - liší se podle tebe žena a muž i jinak než obsahem spodního prádla? .)
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    TAPINA: ano protože je jim odmalička vštěpováno, že auta jsou pro chlapečky a že je to nemá bavit, což se u mě nedělo, a proto mám k řízení a k autům vztah pozitivní, nikdy mě nenapadlo že by to mělo být jinak. Neřikám, že každou holku musí bavit auta, ale kdyby se nekladli tyhle stupidní bariéry, bylo by vyježděných a nadšených řidiček o hodně víc
    DIVA
    DIVA --- ---
    DIVA: resp moudrá sova s osmi tituly, skvostným charakterem a dechberoucím íkvé může být za volantem normální břídil :) schopnost ovládat stroje jednoduše není úměrná toho typu osobnostním kvalitám a nekvalitám .)
    DIVA
    DIVA --- ---
    PASTEL: jistě .) i takovýto lidský "šmejd" může velice dobře řídit, má-li přirozené nadání resp bžiliony odjetých km :)
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    Jo tak OK: nemyslící lidé, kteří se místo posuzování konkrétní aktuální situace řídí neopodstatněnými předsudky nepatří za volant to je jednoduše nesmysl - taky názor :-D
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Já si myslím, že ženy nejsou pro to hůř disponované, jen se pro to méně často nadchnou, nebo se jim do toho ani vůbec nechce, a proto je míň dobře vyježděných žen řidiček. Co vidím kolem sebe, tak ženy řídí buď hodně, rády a dobře, nebo málo, nerady a špatně :o)
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    Jinak při tom parkování je směrodatné to, že ten volant zpátky máš začít otáčet, když je auto natočené do úhlu 45°. Podle zrcátek mi to vždycky fungovalo bez problému, i když jsem parkovala miniaturní hatchback za otcovýho kombíka, ale uznávám, že když to prví auto je nákladák s přívěsem, už to asi moc fungovat nebude :-D
    DIVA
    DIVA --- ---
    PASTEL: imho skutečně ženy jsou v globále hůře disponované řidičky. což ovšem v důsledku jen vyžaduje větší úsilí a více zkušeností než tu schopnost ovládnou srovnatelně s mužem, nic víc. a ano, je tady i skupina nevycvičitelných žen, ostatně tak jako podobná skupina mužů

    to že lidi se silněji zakořeněnými předsudky nepatří za volant je jednoduše nesmysl
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    Mě řízení baví moc, jsem z rodiny, kde většina chlapů jsou mechanici, a nikdo z nich si nemyslí že ženská za volant nepatří. Tomu že schopnost řídit, nebo parkovat auto je dána pohlavím, nebo dokonce barvou vlasů věří akorát zamindrákovaní chudáci, kteří sami v prvé řadě za volantem nemají co dělat. Stejně jako všichnio ostatní, kteří si tam potřebují něco dokazovat, nebo někoho provokovat.
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    Ten začátek tak nějak platí všeobecně - najet na stejnou úroveň, vytočit volant doprava, couvat - a pak už je potřeba se rozhlížet a korigovat podle aktuálních skutečností.
    DIVA
    DIVA --- ---
    RENFRI: slabý bod teorie jsou zrcátka: není každé auto přibližně stejně dlouhé
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    LUCYA: Me to doslovne ucil instruktor v autoskole jakoze - zrcatko na zrcatko, na miste otocit volant uplne doprava, couvat az jsem zadnimi dvermi u jeho zadku, otocit o jedno cele kolo doleva, couvat az mam zrcatko u jeho zadku a pak uz jen dotocit :-) Ale samoze uz to tak davno nedelam...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam