• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TIMADriving in heels - klub pro ženské za volantem
    Máte vlastní nebo služební auto? Potřebujete s ním někdy poradit, ale nejste zvědavé na blahosklonnost nebo pohrdání ostřílených řidičů? Chcete si občas postěžovat na tu zatracenou kraksnu, imbecily na silnicích, dopravní situaci v Česku? Tak jste tady správně! Pánové jsou samozřejmě vítáni – i jejich cenné zkušenosti – ale nechci tu slyšet nic o blbých blondýnách a plotně.
    rozbalit záhlaví
    DIVA
    DIVA --- ---
    LUCYA: o tohle nejde, jen princip: kdo dřív přijde ten dřív odejde (resp je dřív obsloužen) bez vlivu konkrétní fronty do které se náhodně postavil. všichni ve společné frontě sou omezení předchozíma klientama vyrovnaně. to je i účel zipu, i když to zdánlivě probíhá opačně

    SMALLRICCIO: v čem je ta jedna fronta dysfunkční? .)

    RENFRI: taky bych ho nechtěla .) ale pokud vozíš vozíkáře, pak manipulace ve voyageru bude výrazně snazší než v těch fordkách. někde si je prohlídni, naživo to uvidíš taky

    s s-maxem nemám zkušenosti abych ňák hodnotila .)
    LUCYA
    LUCYA --- ---
    DIVA: na poště? na poště je jedna fronta, která se rozštěpuje na konci do pokladen. Při zipování se dvě fronty mají spojit. Tu analogii nechápu, at se snažím, jka se snažím.
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    LUCYA: VW Caddy poradne neznam, ted na nej koukam, ze je i cenove hodne slusnej...


    DIVA: Voyagera nechci ;-) Jeste je ve hre ten S-Max, toho chce muz, ja moc ne, teda..


    SMALLRICCIO: Ja si rikam, ze proste vezmu vozik a zajedu do nejblizsiho bazaru s vetsi nabidkou aut a proste ho zkusim cpat do ruznych aut, ono na netu to obcas parametrove ma vychazet (napr ten passat), ale nazivo je tam takove zakriveni, ze to proste neprojede, takze asi tohle bude muset byt krok cislo jedna...
    DIVA
    DIVA --- ---
    RENFRI: jo. přijde mi to jako jedna společná fronta na poště třeba .) sou místa kde dlouho napřed víš o zúžení, jedeš v určitém pořadí s ostatníma, imho je celkem ok netlačit to srocování až ke kraji zúžení .) ale chápu i váš přístup, nevyhraňuju se ;)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    No, na tom videu to byla nějaká podivná davová psychóza. To místo znám, bylo to tam ucpané, když byla rozkopaná Kuřim, normálně to tam ucpané nebývá, takže lidi nejsou zvyklí, že by ten druhý pruh byl potřeba. A dokud to nenapadne prvního, nenapadne to nikoho :o)
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    DIVA: Coze? Nejak nechapu, takze to, ze lidi neumej pouzivat zip znamena, ze je predbihani pokud ty to umis? To je prave to zvracene ceske mysleni, ne? :-D Tady prece nejde vubec o zadne predbihani, tobe ten totalne volnej pripojovaci pruh prijde kosher? ;-)
    DIVA
    DIVA --- ---
    RENFRI: sry čtu nepozorně. co tak voyager? sama sice nechápu proč, ale jezdí tím dost lidí kolem mě. fajn je že je průchozí vzadu
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    DIVA: To nema Mondeo, samozrejme, to jsou takove ty vysouvaci prenosne rampy, co se polozi na kufr. Proto by mel byt rovny a ne skok dolu do vany uplne, kvuli tomu to zminuju. A kvuli vysce, aby tam ten vozik vjel, treba passat ma dlouhej kufr, ale nizkej a ten vozik tam nevjede...
    DIVA
    DIVA --- ---
    SMALLRICCIO: nj, vzato z hlediska předpisů třeba jo, ale čistě lidsky když každý čeká aniž chce a já všechny oprávněně předběhnu, pořád jsem za hulváta já ;) to se nedá svítit, já teda chápu že to čekajícího řidiče nasere .)

    RENFRI: mám dojem že mondeo žádnou rampu nemá ani nemělo, asi se mi nepoštěstilo ji kdy vidět
    LUCYA
    LUCYA --- ---
    RENFRI: s podobně starým mondeem se teď loučil tatík, šel do kii sportage. A co VW Caddy?
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    SMALLRICCIO:
    DIVA:


    Tak k vyberu: Chci diesla, chci prostorne auto, hlavni a nejvic omezujici podminka je, ze se do nej musi vejit elektricky invalidni vozik, aby tam najel po rampach, coz zvladne stare Mondeo (mam rok 2003), ale nejsem si jeste jista, jestli nove, to musim jeste zkusit (chci auto od 2008 vys), bourane samozrejme vubec, to je bez debat. Ted mam vybavu ghia, takze se mi nechce uplne slevovat rapidne dolu, urcite chci tempomat na dalkove cesty, vypinatelny airbag u spolujezdce muze byt... Idealne dvoulitr na 103kW ci neco okolo. Netrvam na Fordovi, ale mam je proste rada. Maximalni budget cca 300k.
    DIVA
    DIVA --- ---
    SMALLRICCIO: :)) no tak každý čeká až bude moct projet, nikdo tam nechce stát .) předbíhání ve frontě lidi neradi ;)
    LUCYA
    LUCYA --- ---
    SMALLRICCIO: to není možný!!
    DIVA
    DIVA --- ---
    SMALLRICCIO: pro mě je první otázka: je vzadu dost místa pro dva velké psy? :) pak nemám ráda citlivý plyn, chytám při delších cestách křeč do lýtka. jinak je mi to celkem fuk. podle všeobecné zkušenosti, podle stavu, podle pohodlí

    ale přítel např. považuje za naprosto zásadní přítomnost a dosažitelnost držáků na nápoje .))
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    LUCYA: To mi přijde, že je pražská specialita, neumět zipovat. Tady v Brně to funguje tak nějak normálně, kamarádka z Prahy nad tím vždycky žasne :o)
    LUCYA
    LUCYA --- ---
    RENFRI: mě asi nejvíc vytáčí to, že se lidi neumí zipovat. Klasika dvojpruh se mění na jednopruh, ve svém pruhu bych měla dojet co nejdál a tam se nastřídačku řadit s auty z druhého pruhu. Proboha, vždyt to není tak těžké! a kdyby to všichni dodržovali, tak tam stojíme třetinu času. Takto se tam začnou lidi cpát asi tak kilometr před koncem pruhu, takže do jedoucího pruhu se nacpe nekoordinovaně x aut, pak ten pruh stojí, lidi jsou naštvaní, nechtějí pustit auta z končícího pruhu atd.
    DIVA
    DIVA --- ---
    RENFRI: taky mě točí ta "ohleduplnost" při stavění chodcům u přechodu a bezohlednost k řidičům dalších aut, které třeba uvíznou přímo v křižovatce ev. si hurá! počkají na další zelenou. nebo stavění u přechodu když předjíždím, to je vyloženě o život (chodce)

    jet vnitřním pruhem po kruháči je v našich podmínkách asi stejně riskantní jako jet ve vysoké rychlosti těsně za jiným autem. často se nic nestane, ale člověk si koleduje

    kolik najezdím netuším .) každý den práce - zpět, pak výjezdy na lokalitu, nejčastěji kolem 60km denně, občas 400, 800.. po práci vyjedu asi s 50% pravděpodobností po městě, tj možná 20km. počítat je mi lenivo .)

    starám se sama. mám k dispozici servis, tj zvedák, hračky, odborný dozor .) ale co zvládnu to dělám sama. co ne, u toho aspoň oxiduju jako "pikr" a ochytřuju se

    galaxy se mi líbí .) je z něho super výhled a vůbec pohodlí a prostor moc fajn .) ale jinač aspoň ta starší várka byla vcelku shit. u jednoho jsme např. vyměňovali celý motor, bez nehody, což teda není dobrá reference. mondeo je subjektivně hnusné .) ale ozkoušené a vcelku pojízdné vozítko. časté problémy se vstřikem co si tak vybavuju. a bourané bych nechtěla, je to citlivý stroj

    btw taky ráda řídím fordky .)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    RENFRI: Přesně nevím, ale jezdím prakticky denně.
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    TAPINA: A kolik najedes rocne?
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    RENFRI: Objektivní známky dobrého řidiče je složité nějak popsat, je toho hodně. Ale začala jsem si o sobě myslet, že už jezdím slušně, když mi zkušení řidiči, kteří se mnou absolvovali nějakou jízdu, začali bez obav půjčovat svoje auta :D
    Mám svůj oblíbený servis a svého oblíbeného pána v servisu, kterému se já zase starám o zvířátka. Prasklou žárovku si vyměním, jen teď u nového auta budu muset nejdřív zjistit, jak se to tam dělá, ale na to přijdu. Vyměním si kolo, a tak.
    RENFRI
    RENFRI --- ---
    No, ja se chtela vcera ptat, co teda povazujete za znamku dobreho ridice, kdyz tu nekdo psal, ze ani netusi, jakou jede rychlosti (to me docela dostalo). A presne jsem myslela na to, ze ovladat technicky vuz, tzn umet jet rychle, vykrouzit zatacky precizne, bezpecne a zvladat treba smyk, umet brzdit, rozjezdy do prudkych kopcu atd je jen zlomek ridickeho umeni. Ten skoro nejsnazsi.
    Co treba nesnasim a delaji to lide, co se povazuji za dobre ridice, jen proto, ze se zvladnou ritit ve vysoke rychlosti po dalnici nebo okrskach je treba to, ze v zacpe klidne zastavi na prechodu nebo na miste vyhrazenem pro odbocovani autobusu, ze zablokuji jediny vyjezd nebo najezd, jen aby se nekdo nedostal pred ne, je-li ucpany viceproudy kruhak, napr v UK desne casta zalezitost, tak proste vzdycky necham volne misto, aby lidi mohli najizdet, kdyz uz ja nemuzu vyjet svym ucpanym vyjezdem, tady se s tim clovek skoro nesetka. A kdyz uz jsme u viceproudych kruhaku, tak ty u nas umi pouzivat zlomek ridicu, proste sice vyjedu vyjezdem na druhe strane az, ale co bych nejel vnejsim pruhem, je to prece pohodlnejsi, grr... nebo sjeti ze silnice na sjezd ci benzinku, aniz by se obtezovali zkontrolovat, jak daleko za nimi je auto, ci rovnou tirak, proste si pribrzdi a sjedou, uhybani sanitkam bez komentare. Ale mam jinou otazku?

    Kolik tak rocne najezdite? Starate se o sve auto vyhradne samy - tzn mate svuj oblibeny servis a vse si hlidate? Olej, prohlidky, gumy atd... vymenite si prasklou zarovku? Pojistky?

    A sakra mam koupit to Galaxy nebo Mondeo? :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam