• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMI3D tiskárny
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: OKOK. To by mě zajímaly reálné výsledky.
    SPM
    SPM --- ---
    BIDAK: no spočítanej filament byl v octoprintu a prohnal jsem to i nějakym gcode analyzerem a ukazoval stejný čísla... tak nevím, může to být i nějakým jiným nastavením, ale min. u tohohle je alespoň vidět, že u stejného modelu se dramaticky liší spotřeba z toho, co vygeneruje...
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Ti to slic3r bllbě počítá. A s 0% overlapem se dost zhorší mechanické vlastnosti.
    SPM
    SPM --- ---
    Infill a perimetry právě stejný, filamenty byly vždycky 1,75mm... bohužel tu teď nemám u ruky ten druhý slic3r, abych zjistil co se liší v nastavení. Nicméně hrábnul jsem v advanced na Infill/perimeters overlap - bylo tam teď 15%, dal jsem 0 a rázem jsem na 20 a kousek metrů, takže to možná bude tohle... (je to krabička na náboje, co má uvnitř přepážky, takže perimetrů je v tom hafo).
    GANDALFSEDY
    GANDALFSEDY --- ---
    SPM: nemenil se treba filament ze 3mm na 1.75mm? odminule ;)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Infil? Počet perimetrů?
    SPM
    SPM --- ---
    Hmm, mám tu takovou zvláštní záhadu. Chtěl jsem dát tisknout jednu krabičku, co jsem kdysi nakreslil (a i tisknul). Nacpal jsem to do slic3ru, nastavil, nahrál do octoprintu a koukám že to chce použít 70m struny, což mi přišlo až moc. Hrál jsem si s nastavením - výplň, threshold její, atd. Ale pořád z toho vypadne +- 70m. Tak jsem začal prohledávat a našel jsem ten starý gcode, ze kterého jsem to tenkrát tisknul. Tam ta krabička sežere asi 26m. A nějak nechápu, kde se ten rozdíl bere... původní gcode byl generován taky ve slic3ru, možná v nějaký starší verzi. Další zajímavost je, že print time těch dvou gcodů je prakticky stejný - takže to vypadá, že to prostě jede stejnou trasu, ale pere tam při tom 3x víc materiálu... přestože jinak s tímhle nastavením jsem na tom tisknul x věcí a vylezly normálně. Setkal se někdo s něčím takovým? Co by to mohlo způsobovat... ten rozdíl mi přijde už celkem dost brutální.
    SPM
    SPM --- ---
    na cisteni toho skla jsem pouzival vodu - nechat to tam lezet par hodin a slo to hezky dolu. ale ta lenost... :)
    GANDALFSEDY
    GANDALFSEDY --- ---
    a kdyz chces sklo uplne cisty a neplytvat chemii tak zavolej http://allwaytools.com/wp-content/uploads/2012/07/GTS.jpg
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    AXTHEB: Haha, vyhráls. :)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Hele, trik - nastříkáš na to ABS juice a když už tam nechceš přidávat tak vezmeš kapesník namočený v acetonu a jenom to tim přetřeš. Udělá to kvalitní vr
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Tak ho tolik nepřidávej, když už tam jujce je tak to často jen stačí přetáhnout acetonem
    SPM
    SPM --- ---
    BIDAK: možná je to tim, že jsem línej to sklo často čistit :-) Když připravím nové sklo, tak je to většinou ok... ale jak je používané a pořád přidávám další juice, tak postupně tam toho bordelu je víc a víc :)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: To je divný. Mě se vždycky odlepí všechno i to co bylo na skle.
    SPM
    SPM --- ---
    BIDAK: Po něm se to leskne jak psí kulky a pokud se zrovna toho blivajzu ze skla odlouplo nějak víc, tak se to stejně pořádně nevyčistí...
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Si neumíš koupit aceton? Když už ti jde opravdu o 100% dolů? Nebo jedno sklo na ABS a druhé na kores?
    GRAGAGROGOG
    GRAGAGROGOG --- ---
    SPM: Tloušťka, teplota a rychlost první vrstvy... případně lze jemným šmirglem upravit povrch...
    SPM
    SPM --- ---
    BIDAK: to je těžký no, zase abs juice po všemožnym snažení z toho neumim nikdy 100% dostat dolů :-)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: No... čím víc o tom čtu tím víc mi přikde že řešení je netisknout na kapton...
    H2O
    H2O --- ---
    SPM: proto si na modelech nechávám v rohu malý vykus, abych se pod model mohl dostat spachtlickou
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam