• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMI3D tiskárny
    SPM
    SPM --- ---
    ZED42: nepamatuju si teď z hlavy, ale některý ty desky přes 500mm bohužel určitě šly :-/ Ale díky :-)

    ANDY_WARHOL: Jop, na ten jeden roh jsou dvě (stejné spojky). Přišlo mi, že ten tištěný díl, když bude přes roh, stejně nebude mít nějakou pevnost. Ten přesah a zkosení je v podstatě akorát kvůli estetice, aby to navazovalo.
    PUNJAB
    PUNJAB --- ---
    SPM: Zaujal mě ten šuplíkový systém vpravo na stole. To je něco kupovaného nebo výroba na 3D tiskárně?
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    SPM: chapu to spravne, ze je nemas vytisknuty cely, ale jen ty strany a pak to skladas ? na ty fotce to vypada v rohu jako jeden dil ale jsou to tredy tri a v tom mezidilu jsou tedy dva ?
    ZED42
    ZED42 --- ---
    SPM: Pěkný! Jak velký jsou ty polykarb. dílce? Pokud bysme se vešli do rozměru 500x300 tak ti s tím dokážu pomoct. Zn. Praha Západ. Kdyžtak DM.
    SPM
    SPM --- ---
    ANDY_WARHOL: Rohový dílce jsem si kreslil sám, ale jestli jsem nezapomněl na nějaký update, tak je to tady :-) https://github.com/spamik/printer_home/tree/master/3D_models/rack_brackets
    SPM
    SPM --- ---
    SATAI: myslíš za ty kryty z polykarbonátu nebo tu skříňku? :-) Skříňku jsem přesně nepočítal, ale alu profily zhruba 2,5k, laminodesky nařezaný v hornbachu, nepamatuju si už přesně, ale okolo litru, nějaký stovky stál ten spojovák, nějaký další stovky ty rohový aluspojky, jak píše andy :-) Ten modrý plast je ABS Fillamentum, padla v podstatě celá ta 750g cívka, takže něco jako 600. Na stole mi aktuálně leží 3 požární detektory s relátkem za ~2,9kKč, v tý elektrokrabici je 12V DC zdroj s relátkama a podobně, to taky mohlo stát kolem litru a ten pozink plech na kterém to drží jsem někde vyžebral.

    Co se týče krytů, tak měl jsem plánek tak, že ta horní a spodní police měla být ze všech stran za krytovaná a ve dvou krytech díra na 140mm ventilátor. Plus jsem měl rozkreslený kryty na tu spodní tiskárnu (zase, kolem dokola ze všech stran, jenom tam toho řezání bylo víc, pač jak do toho čumí ty plasty, tak jsem ty výřezy měl nakreslený). No, nacenili to asi na 17k, takže pátrám dál :-D
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    SPM: nemas link na ty modre rohove dilce, co tam pouzivas ?
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    SATAI: metr proilu te vyjde asi na 160kc, k tomu musis pripocitat spojovaci material :) ty rohovy hajzliky jsou docela drahy i na aliexpresu.
    SATAI
    SATAI --- ---
    SPM: mohu se na tu částku zeptat?
    SPM
    SPM --- ---
    Ad enclosure: já si začal stavět (a ještě pořád nedodělal) svůj, pač se mi do těch hotových ty potvory stejně nevešly :-) Jenom teda cenově je to od LACK stolečku dost mimo a to to furt není hotové (aktuálně bojuju s polykarbonátovými kryty... ty jsem měl nakreslené i na tu jednu tiskárnu zvlášť s nějakými výřezy a cenová nabídka za vyfrézování mě dost uzemnila :-) ).

    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    RICHMOND42: za sebe ti k tomu reknu jenom to co jsem tu rikal uz driv
    Perfect 3D printer enclosure for PRUSA i3 MK3 – SCHWEINERT.COM
    https://www.schweinert.com/perfect-3d-printer-enclosure-for-prusa-i3-mk3/

    zbytek komentare tu [QWWERTY @ 3D tiskárny]
    GANDALFSEDY
    GANDALFSEDY --- ---
    RICHMOND42: me to prijde cely sileny ... jako nevidim duvod proc na takovou vec ztracet hodiny casu tiskem blbinek ... kdyz to jde spojit par sroubama, dvere hodit na normalni panty atd ... jako chapu ze je to posh ... imho zbytecny plytvani casem plastem elektrinou co2 atd ...
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    RORSCHACH: já jsem říznul přívodní kabel ze zdroje do tiskárny a dal si tam konektory, takže je to rychlá operace :)
    XBAHNO
    XBAHNO --- ---
    ANDY_WARHOL: Me se to samozrejme taky tavi a trochu lepi na unasec kotoucku, takze to z toho po chvilce musim sundat, ale ze by to trhalo ten plast? To ne. Jsou tam nataveniny, ktery pak doladim nozem nebo smirglem, ale nic zasadniho. Tak tri takovyhle diry vyriznu pred nucenou ocistou nastroje. Co mas za kotoucek? Zubatej nebo rozbrusovaci?
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    ANDY_WARHOL: ten odlamovací nůž se dá, ale je lepší ho nažhavit
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XBAHNO: tohle sem samozrejme zkoušel, ale akorát se to rozteče a nalepi se to na to a pak to začne tvrdnout a trhat ten plast....
    EATHAT
    EATHAT --- ---
    MIKULAS: kdyz delam vec na ktere mi tolik nezalezi tak jsem to tam nechal stat treba 8hodin...ale je to znat ne ze ne...na vecech na kterych mi zalezi prichazim tesne pred koncem a pripravuju si IPA...vytvrzovac mam zbastlenej z kovove krabice a uv uvnitr...ale je dobre mit opravdove uv se spravnou vlnovou delkou..narazel jsem na nejake fake uv lights s filtrem ci co...a u hodne detailnich veci jeste po minute dvou osvitu drhnu kartackem na zuby a ipou a davam znovu do uv komory...obcas z toho touto cestou smyju posledni "pripeceny" resin poznas to tak ze je to leskly povrch s takovym liquify efektem :D

    btw...pokud delas duty model s infillem treba... je fakt potreba mit vymyslene kudy ti chyceny resin z modelu vytece...dve diry pro podtlak a diry v infilu vymyslene pokud to nevychytas vytejka z toho rezin este mesice a vsechno to znici a opatla...
    FARIN
    FARIN --- ---
    ANDY_WARHOL: Rezal jsme to klasickym odlamovacim nozem, pomalu a postupne prohluboval ryhu dokud nebyla skrz. Trochu to prasklo, ale to nakonec zpevnil ten 2 cm lem. Myslim ze kdybych byl trochu opatrnejsi tak by to mozna nemuselo prasknout vubec.
    XBAHNO
    XBAHNO --- ---
    ANDY_WARHOL: Dremelka nebo podobny nastroj s malym kotouckem a velkejma otackama.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam