• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMI3D tiskárny
    používání, stavba, zkušenosti, rady, nápady, prostě cokoliv této technologie budoucnosti.
    rozbalit záhlaví
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    ZVIRATKO: konektory ne, ale melkej dovetail v rezu by mohl..
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    ten insert je tak tenkej, ze tam zadny konektory nedas
    takze proste splitnout na dva a slepit (podlepit)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Že jsem tak smělej, nechtělo by se někomu z vás mi to říznout v tom průšovi? Sám ho neprovozuji a neznám.
    HEINZZ
    HEINZZ --- ---
    REDSNAKE: prusaslicer umi rozdelit objekt a vytvorit dovetails/pegs/datum features, prave aby pak bylo jednoduche ho perfektne zarovnat...

    Cut tool | Prusa Knowledge Base
    https://help.prusa3d.com/article/cut-tool_1779
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    NAVARA: ten SpiceRack_InsertTray.stl se mi na podložku nevejde a kdybych to nařezal, tak nevím jestli trefím střed díry aby po slepení byla díra pěkná...

    MAKROUSEK: Skvělá rada. Jak?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    REDSNAKE: Pockej, mam napad! Tak to vytiskni nadvakrat!
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    REDSNAKE: Split objektu ve sliceru. Nicméně tohle vypadá že se stejně slepuje z několika malých částí, takže by se to na běžnou podložku vejít mělo…
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Ahoj,

    chtěl jsem si vytisknout do kuchyně tohle - https://www.printables.com/en/model/115689-ikea-method-mod-spice-rack/files ale stl se mi nevejde na tiskovou podložku a gcode je vygenerovaný pro průšu a já mám ender 3 V3 KE, takže mi to nejde tisknout.

    Dá se s tím něco dělat jiného než najít jiný model nebo překreslit?

    Díky!
    ZIGI
    ZIGI --- ---
    HARVIE: Diky, to je v zasade ono :-)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ZVIRATKO: proto si postavim vlastni susarnu na 100+
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ZIGI: Pokud ostatni postupy selzou, illustrator umi taky spoustu vektorizace a export do dxf. Sikmou stenu bych delal trapnym filletem s velmi drobnym uhlem, je to nejjednodussi. Ale pokud budes odlejvat necim pruznym (napr silikonem) a hloubka vzorku bude par milimetru, skoro bych si vsadil ze zadny zuzujici strany nepotrebujes. Tak jako tak doporucuju udelat malej test:)
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    Bambu Lab prodava novy material, PPA-CF (AFAIK to znamena "Premium PolyAmide-CF")
    podle datasheetu masakr, uz PA6-CF je straslive tvrdy a tuhy, tohle uz bude fakt jako uhlikaty oceli :)
    levny to ale teda neni...
    a co koukam na teplotu pro suseni tak to abych to tisknul rovnou z grilu :)

    https://eu.store.bambulab.com/en-cz/products/ppa-cf
    FARIN
    FARIN --- ---
    ZIGI: na vektrorizaci jsme kdysi pouzival https://vectormagic.com/ a vysledky byly skvely
    (jednorazove jsem zaplatil nejaky feecko na mesic a prevedl co jsem potreboval)
    ZIGI
    ZIGI --- ---
    ORBIT: Diky, to vim (mam nejaky TPU dokonce), ale tisknout to z toho nebudu (mama Mini s bowdenem a trochu obavy, abych 5 minut netisk a dva dny necistil tiskarnu).
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Plus tu vysku bych resil snadnejsi cestou pres Hueforge
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    ZIGI: To mekky muze byt rovnou z tiskarny. Nevim jak dlouha ma byt vysledna trubka, ale jde to vytisknout i jako trubka rovnou z flexible filamentu.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    CERMINEK: 2D grafiku jde z inkscape taky hodit do .svg a Fusion sezere .svg taky
    (ciste jenom protoze mam otevereny .svg radsi nez proprietarni .dwg :D )
    ZIGI
    ZIGI --- ---
    CERMINEK: Ok, diky.

    Nakonec to vlastne asi jde jednoduse pres plugin do Fusion - https://github.com/hanskellner/Fusion360Image2Surface

    Jsem si rikal, ze tohle kole uz nekdo vymyslel :-)
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    ZIGI: Vektorizoval bych to v inkscape který to umí uložit to dwg a to importovat do nějaké 3D, třeba Fusion.
    ZIGI
    ZIGI --- ---
    CERMINEK: Diky. Ale priznam se, ze i kdyz (auto)Cad jakz takz umim, ten krok s vytazenim vektorizovane bitmapy (takze nejaky pull?) nevim jak by sel. Navic (ale to jsem nenapsal) bych potreboval ty “steny” vytazenych ploch sikme - proto jsem si rikal, ze nejaky autoproces s bitmapou o ruznych stupnich sedi (vyjadrujicich vlastne vysku toho vytazeni) by mel existovat - proste to co dela ta bump map opticky, tak to udelat fyzicky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam