ORBIT: blender je uzasny sw ve sve cele komplexnosti, ale treba jako nastroj na hard surface modeling a veci technickeho charakteru i pres vsemozne addony a vylepseni je to porad trochu jako jit s kanonem na komara,,, je to primarne polygon (mesh) software i kdyz dneska si poradi i s NURBS, tak pokud to s modelovanim nemyslis kurva vazne, tak bych se mu vyhnul velkym obloukem, protoze na smysluplny vystupy byt jen v jedny discipline, ktery nabizi, budes potrebovat roky
na nejaky modelovani krabicek a technickejch projektu je to desne humpolacky,,, hodne zajimavej sw za dostupny prachy je moi3d nebo plasticty, myslim ze oba maji implementovanej blender bridge (plasticity 100%), a studiova verze plasticity stoji kolem 7 tacu a mas k dispozici Aclass cadovej sw, kterej nabizi podobnej matematickej model, co CADy za neuveritelny prachy,,, je i v indie verzi za polovic,,,, trialka na mesic zadax na vyzkouseni, ranec tutorialu, doporucuju, nic proti freecadum nebo fusionu, ale treba fusion, se kterem jsem driv delal holej na hobby licenci cim dal vic a bez cloudu si neprdnes, prijde mi hloupy venovat studiu nejakeho sw tolik casu a pak nemit jistotu, ze ti to pojede,,, a platit 3500 mesicne fakt nechces