• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    VASAX: jj
    VASAX
    VASAX --- ---
    PISTA1: Když se zadaří, za 6 dní to podle trackingu často nezvládne ten balík od příchodu do ČR ke mě domů, natož z Číny.
    Rozdíl je v tom, kdy je balík na cestě, a kdy se teprv chystá... na cestě jsem to zatím nikdy neměl pod 14 kalendářních dní a max 4 týdny (nepočítám když byl nějaký obecný problém).

    Zatím mi za ty roky nedorazil jen jeden, až teď nedávno, dlouho dlouho jsem byl "thank you for your patience" než to konečně uznali a napsali že teda je ztracen. Ale zase se jim musí nechat, že jak něco uznají, tak je to Store credit/ new item/ refund. A když je to poškozené tak určitá míra store creditu.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    DE je jako ruleta, nikdy nevíš jak dlouhou dodací dobu vyhraješ.
    Nekratší 6 dní. Nejdelší 4,5 měsíce. (teda když nepočítám ty 2ks co nedorazili nikdy)
    VASAX
    VASAX --- ---
    ENDREW: Dealextreme free shipping worldwide?
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    OMNISLASH: Ja mel objednany balik za 10dni od zaplaceni v ruce..
    VASAX
    VASAX --- ---
    OTAKAR: WTF standardní objednávka 32 USD?
    OMNISLASH: Klasicky jo, jestli už je na cestě tak 3-4 týdny.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    predevcirem mi vyexpedovali cpl filter. da se ocekavat, ze stihne dorazit do leta, nebo s nim mam pocitat az na dalsi rok?
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    VASAX: Jéje, celých 9 korun na standardní objednávce do 32 dolarů :)
    VASAX
    VASAX --- ---
    Tak dolárek nám naskočil o třicetník, snad nepůjde dál. Zrovna když jsem chtěl objednat...
    VASAX
    VASAX --- ---
    QUIP: To bylo na starém layoutu právě, na novém je to zjednodušené a už to vidět není... A teď se zatrhává jestli poslat objednávku až komplet nebo i po částech, tzn. je to volba, ne klasický způsob. (Mě se to hodilo jak u čeho, takže tohle vítám)
    QUIP
    QUIP --- ---
    VASAX: hmm, to me teda pekne stve. Matne si prave vzpominam, ze kdyz jsem tam objednaval jeste asi pred rokem (nebo 2?) tak kdyz neco nemeli, bylo to videt v prehledu objednavky. A hlavne tehdy byly schopny poslat objednavku nekompletni a pak mi poslat treba vec za $1 v samostatnem balicku.
    Evidentne se jim to nevyplacelo, tak to zrusili :(

    Kazdopadne diky za info. Priste budu ty veci snad objednavat po jednotlivych polozkach.
    VASAX
    VASAX --- ---
    QUIP: právě na prd že oproti starému layoutu vše zjednodušili, takže už tam není políčko o tom, co mají nachystané.
    Dá se to zjistit pokud je to něco většího, že ten produkt (stránka se zbožím) je vyprodaný.

    Asi nejlepší se jich přímo zeptat co chybí.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Tak dneska dalsi maily z DX, ale v podstate to same:

    We apologize for being unable to fulfill your order XYZ after 14 days. One or more of your items is still on backorder from the manufacturer. If you would like to wait for this item, we thank you for your patience.If you would like to change this item to one that is in stock or cancel your order for a refund, please contact Customer Service here.

    Dokazete mi nekdo vysvetlit, kde / jak zjistim, ktere polozky nemaji skladem? V tom e-mailu je nekolik odkazu, ale zadny nevede na stranku, kde by byl vypis obsahu objednavky a polozky oznacene jako skladem / nedostupne. Je tam akorat tak formular, kam muzu zapsat SKU ktere chci vymenit za jine SKU. Jenze nevim, ktere neni skladem...
    QUIP
    QUIP --- ---
    MARMOLAK: rekl bych, ze driv to fungovalo lip.
    3.2.2013 jsem udelal dve male objednavky po par polozkach. Same drobne blbosti. Za 2 dny prisel e-mail, ze nektere polozky nemaji na sklade a jestli je chci vymenit za jine podobne, nebo stornovat celou zaplacenou objednavku a nebo cekat na naskladneni... at jsem kliknul na jakykoliv odkaz v mailu, nikde jsem se nedozvedel, ktere konkretni polozky nejsou na sklade a mel bych si je pripadne vymenit za jine.
    Od te doby tam ty objednavky visi a cekaji na zpracovani... a cekat budou a budou a budou...
    MARMOLAK
    MARMOLAK --- ---
    Nezaznamenali jste nejake problemy s DX? Objednal jsem si 3 veci (2 baliky) a porad mi jen pisi, ze doplnuji sklad :(.
    VASAX
    VASAX --- ---
    FILTHY_SAD_EMO: Důkazní břemeno bohužel na tobě. Záleží jak posoudí tu danou zásilku. Buď tě požádají o čestné prohlášení, nebo budou chtít fakturu a jiný věci a pokud ti neuvěří, tak ti to přinejhorším nacení podle sebe. To je občas zlý překvápko, když to nacení podle sebe a ještě to nadcení, a přijde ti to jako zásilka s doplatkem...
    VASAX
    VASAX --- ---
    OTAKAR: J8 jsem to právě při té změně studoval skrz na skrz, abych našel nějakou skulinku :)
    Nejlepší skulinka je bohužel kamarád, co pravidelně cestuje mimo EU, ideálně třeba do USA :-/
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    VASAX: jak funguje dokazování, že to opravdu gift nebyl?
    Důkazní břemeno na straně celní správy?
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    VASAX: Ba jo, máš pravdu, Zákon o DPH §71 (3) osvobozuje zboží do 22 EUR bez nějaké další podmínky. Vyšší limit, 430 EUR, je pro dovoz neobchodního zboží, ale pouze v osobním zavazadle, což je úplně něco jiného, §71a. Nějak se mi to smíchalo. Pardon.
    VASAX
    VASAX --- ---
    OTAKAR: no tak to se domnívám že je to právě naopak. Standartně je to 22 EUR s tím, že pokud se věc podaří před CSČR obhájit jako gift, tak je ta taxa vyšší (musel bych se podívat).
    Pokud nemáš poštu pojištěnou, tak ti na to gift dá každý, takže to automaticky nevyřazuje zboží ze zájmu CSČR.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam