• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    pred 14 dny mi byla vyexpedovana zasilka a zatim stale. predpokladam spravne, ze je to zatim stale v ramci "standardu" a nemam se znepokojovat?
    VASAX
    VASAX --- ---
    IMO je to datum dané aktualizace a probíhá přijímání na české straně (onot to nejde přímo do ruk pošty ale přes celnici a ti dokážou být rychlí i pomalí podle nálady)
    QUIP
    QUIP --- ---
    Pribeh pokracuje - nejdriv 3 tydny cekaji, ze nemaji neco skladem, pak poslou nekompletni objednavku a dva dny na to poslali zbytek :o)

    Ted mam dotaz na tracking na http://intmail.183.com.cn/itemtrace_en.jsp

    item No.        Year   Status      Location   Destination Country   Date
    RA69*****02CN   2013   Collection  51603200   CZ                    20130301 1614
    


    To je datum, kdy to prebrala cinska posta, nebo datum, kdy to prevzala ceska posta?
    QUIP
    QUIP --- ---
    Takze moje aktualni zkusenost s DX: 3.2.2013 jsem udelal dve objednavky, trikrat mi napsali, ze nektere polozky nejsou skladem (ale nikde se neda zobrazit jake - to uz jsme tu probrali) no a 25.2.2013 mi najednou napsali e-mail, ze objednavka byla odeslana a za hodinu stejny e-mail i k druhe objednavce.

    Dneska jsem se prihlasil na ucet a teprve tam vidim podstatnou informaci: One or more of your items are not currently available. The available portion has been shipped first. The rest will be shipped later.

    Konecne je aspon v tom prehledu objednavky videt, co mi poslali a co jeste neni skladem (a snad poslou pozdeji).

    Kazdopadne me teda zase stve to, ze v mailu nebyla ani zminka o tom, ze neco chybi. V e-mailu se doslova pise has just been fulfilled and shipped on [ Monday, 25 February 2013 12:12 ]

    Cely mi to prijde dost chaoticky a neprehledny a musim konstatovat, ze v minulosti jsem mel s DX teda lepsi zkusenosti.

    Jsem zvedav, za jak dlouho poslou zbytek veci.
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    VASAX: nevim objednaval jsem poprvy
    VASAX
    VASAX --- ---
    VASAX: A už je to o 0,7 CZK více... to je mi ale nemilá tendence
    VASAX
    VASAX --- ---
    ENDREW: Tak to mě více jak překvapuje, a to běžně nebo je to šťastná shoda?
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    VASAX: jj
    VASAX
    VASAX --- ---
    PISTA1: Když se zadaří, za 6 dní to podle trackingu často nezvládne ten balík od příchodu do ČR ke mě domů, natož z Číny.
    Rozdíl je v tom, kdy je balík na cestě, a kdy se teprv chystá... na cestě jsem to zatím nikdy neměl pod 14 kalendářních dní a max 4 týdny (nepočítám když byl nějaký obecný problém).

    Zatím mi za ty roky nedorazil jen jeden, až teď nedávno, dlouho dlouho jsem byl "thank you for your patience" než to konečně uznali a napsali že teda je ztracen. Ale zase se jim musí nechat, že jak něco uznají, tak je to Store credit/ new item/ refund. A když je to poškozené tak určitá míra store creditu.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    DE je jako ruleta, nikdy nevíš jak dlouhou dodací dobu vyhraješ.
    Nekratší 6 dní. Nejdelší 4,5 měsíce. (teda když nepočítám ty 2ks co nedorazili nikdy)
    VASAX
    VASAX --- ---
    ENDREW: Dealextreme free shipping worldwide?
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    OMNISLASH: Ja mel objednany balik za 10dni od zaplaceni v ruce..
    VASAX
    VASAX --- ---
    OTAKAR: WTF standardní objednávka 32 USD?
    OMNISLASH: Klasicky jo, jestli už je na cestě tak 3-4 týdny.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    predevcirem mi vyexpedovali cpl filter. da se ocekavat, ze stihne dorazit do leta, nebo s nim mam pocitat az na dalsi rok?
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    VASAX: Jéje, celých 9 korun na standardní objednávce do 32 dolarů :)
    VASAX
    VASAX --- ---
    Tak dolárek nám naskočil o třicetník, snad nepůjde dál. Zrovna když jsem chtěl objednat...
    VASAX
    VASAX --- ---
    QUIP: To bylo na starém layoutu právě, na novém je to zjednodušené a už to vidět není... A teď se zatrhává jestli poslat objednávku až komplet nebo i po částech, tzn. je to volba, ne klasický způsob. (Mě se to hodilo jak u čeho, takže tohle vítám)
    QUIP
    QUIP --- ---
    VASAX: hmm, to me teda pekne stve. Matne si prave vzpominam, ze kdyz jsem tam objednaval jeste asi pred rokem (nebo 2?) tak kdyz neco nemeli, bylo to videt v prehledu objednavky. A hlavne tehdy byly schopny poslat objednavku nekompletni a pak mi poslat treba vec za $1 v samostatnem balicku.
    Evidentne se jim to nevyplacelo, tak to zrusili :(

    Kazdopadne diky za info. Priste budu ty veci snad objednavat po jednotlivych polozkach.
    VASAX
    VASAX --- ---
    QUIP: právě na prd že oproti starému layoutu vše zjednodušili, takže už tam není políčko o tom, co mají nachystané.
    Dá se to zjistit pokud je to něco většího, že ten produkt (stránka se zbožím) je vyprodaný.

    Asi nejlepší se jich přímo zeptat co chybí.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Tak dneska dalsi maily z DX, ale v podstate to same:

    We apologize for being unable to fulfill your order XYZ after 14 days. One or more of your items is still on backorder from the manufacturer. If you would like to wait for this item, we thank you for your patience.If you would like to change this item to one that is in stock or cancel your order for a refund, please contact Customer Service here.

    Dokazete mi nekdo vysvetlit, kde / jak zjistim, ktere polozky nemaji skladem? V tom e-mailu je nekolik odkazu, ale zadny nevede na stranku, kde by byl vypis obsahu objednavky a polozky oznacene jako skladem / nedostupne. Je tam akorat tak formular, kam muzu zapsat SKU ktere chci vymenit za jine SKU. Jenze nevim, ktere neni skladem...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam