TOM: Tak tohle je uz hodne spatna situace :(
Bohuzel zijeme kde zijeme a tak je potreba ten tracking porad sledovat. Aspon jednou tydne kouknout, jestli uz se to nahodou nevali na poste. Ale po bitve je kazdy general, to je jasny.
No volat by snad i meli, pokud je na baliku uveden telefon adresata. Ale kaslou na to i u tech vnitrostatnich sluzeb, jako je "Balik do ruky", kde se vylozene uvadi telefon, prave aby kontaktovali adresata. Ceska posta je proste ustav zralej na likvidaci a nahrazeni nejakym schopnym komercnim subjektem.
Fakt nepotrebuju, aby mi na poste nabizeli cigara, losy, snickers, zvejky, nebo uredne overeny podpisy. Ja od nich chci plnit listovni / balikove sluzby...
Stiznost jsem posilal e-mailem na podatelna@ctu.cz
V podstate jen popises celou situaci, dolozis tam vsechny informace co mas - tzn. Kdo balik posilal a odkud, na jakou adresu to melo jit, cislo zasilky, datumy, vypis z trackingu zahranicniho, vypis z toho od Ceske Posty, prilozis tam i ten mail, co ti prisel z CP.
Ale nejdriv zkus kontaktovat DX, aby ti sdelili, jestli se jim zasilka vratila, nebo ne. Ty jim zatim ale nepis, ze ti udajne CP poslala zpatky. Proste jim jen napis, ze ti dosud neprisla.
Nebo jeste jinak, posli stiznost na CTU, mezi tim kontaktuj DX a pak klidne muzes na CTU poslat doplnujici informace - pokud nejake zjistis. Oni tam jsou docela ochotni komunikovat, protoze s CP maji dlouhodobe problemy i z jejich pohledu.