ehm... obligátní téma doručování zásilek... tak teď mě fakt nasrali
objednáno v prosinci
stále nic nedorazilo, tak jsem včera zkusil:
http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp
koukám, že už by mělo být na české poště:
item No. Year Status Location Destination Country Date
RC335129730CN 2013 Collection 20094905 CZ 20131225 1030
RC335129730CN 2013 Departure from outward office of exchange 20110600 CZ 20131226 0634
RC335129730CN 2013 NULL PVG CZ 20131227 1127
RC335129730CN 2013 Arrival at outward office of exchange 10010200 CZ 20140204 1026
RC335129730CN 2013 NULL 10010200 CZ 20140204 1420
RC335129730CN 2013 NULL 20110600 CZ 20140208 0758
RC335129730CN 2013 NULL 20110600 CZ 20140208 1303
RC335129730CN 2013 Final delivery 20044301 CZ
20140209 075326
takže koukám na:
Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php
zadávám do hledání RC335129730CN a výsledek je:
Úplná data o zásilce nejsou na www k dispozici, volejte naši infolinku - tel. 800 177 889.
což se mi nelíbí, tak píšu na info@cpost.cz všechny výše uvedené informace, a co že to jako má znamenat, protože jsem ve schránce žádný lístek s výzvou nenašel...
...odpověď:
Dobrý den, pane Naivko,
podle informací uvedených na našich interních webových stránkách byla zásilka Vámi uvedeného podacího čísla doručena ve Vámi uvedený datum zpět odesílateli. Zásilka nebyla vyzvednuta v úložní době.
Hezký den
Vladislava Fránková
Call centrum
Info@cpost.cz
Tel: +420 840 111 244
Fax: +420 596 112 049
Česká pošta, s. p.
Politických vězňů 909/4
225 99 Praha 1
těžko říct, kdo má vinu... teoreticky mi mohl lístek k vyzvednutí sníst člen rodiny, nebo vytáhnout ze schránky kolemjdoucí pobuda...
ale vždycky pošta přeci posílala druhé varování před koncem termínu, ne?
shodou okolností teď odkládám jednu zásilku na dobírku od českého odesilatele... a zatím mi druhé upozornění nepřišlo (limit je do 4. března, tak ještě uvidím)
každopádně v "dnešní době informačních technologií" je spoléhání se na papírové lístky trochu .. zkostnatělé
QUIPe, jak přesně jsi posílal tu stížnost? nechceš ji tady zveřejnit? :)
nechápu, proč u PPL a jiných dopravců upozorňování na mail/telefon jde, a u ČP ne
respektive.. oni to zpoplatňují:
Avizování balíkových zásilek | Česká pošta
http://www.ceskaposta.cz/...stroje/avizovani-balikovych-zasilek--nase-nova-doplnkova-sluzba-id33272/
chápu, že tím chtějí obírat tuzemské obchodníky, kteří chtějí u zásilek na dobírku eliminovat riziko, že se jim balík vrátí nezaplacený...
...ale proč to doprdele neposkytují u zahraničních zásilek zdarma?
jsou přeci sami proti sobě - musí platit letadlo zpátky
zahraniční subjekty přeci nezkoumají podmínky "státních pošt" v každém prdelistáně, takže se nedá předpokládat, že by jim za sms/e-mail připláceli extra prachy navíc
nevím jakou jim zákon/vyhláška nařizuje povinnost informovat, ale všechny prostředky zdaleka nevyčerpali. z politických stran by tenhle shnilý monopol ČP mohl zajímat jedině snad piráty :/
řešili jste něco podobného?
jak se na to tváří DX? budou ochotní to poslat znovu? (pokud ČP nekecá a fakt to poslali - bych se skoro vsadil, že takhle postupují, když se jim balík na koncové poště "záhadně ztratí")