• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    TOM
    TOM --- ---
    RESCAPE: nutnost ctrl+c a ctrl+v :) navic duverovat androidi aplikaci... asi to moc bajtu nespolkne, ale proc namahat mozkovy neurony pri hlaseni kazdyho pohybu kazdy zasilky? Jenom kvuli tomu, ze jsou ve vedeni CP sami kokoti?

    Sepisu stiznost a budu vas informovat :)
    VASAX
    VASAX --- ---
    OMNISLASH: Zase na druhou stranu na DX průběžně testují ty akumulátory a dopisují to tam (takovéto real 2500-2600) a tak. To ti rákoska na ebay.xom neudělá, tam se navzájem copypastí informace o produktu a recyklují se podobné, aby s tím měli co nejméně práce...
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    TOM: sledovaci aplikace v mobilu prave je sytemovy reseni u nas :) nevidim v tom problem naopak je to nejjednodussi reseni.
    Nainstaluj aplikaci TrackChecker, nemusíš na nic čekat, hned po odeslání tam vložíš tracking number (i jeste neaktivni to je jedno) a dál už jen sleduješ notifikace a čekáš až se objeví že to máš na poště. Od toho ty aplikace jsou abys měl přehled.

    Nemuze se tak stát že prošvihneš termín vyzvednutí. Co ti na tom přijde sloziteho ? :)
    TOM
    TOM --- ---
    OMNISLASH: navrhuju QUIPův způsob - souběžně s mrdáním lokálních ČP poboček všechno meldovat na ČTU :))
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    TAJSO: obecne se udava, ze jedine, co se vyrazne lisi, je baterie. na druhou stranu, dnes se vetsinou bere jako bezne, ze telefon je kazdou noc na nabijecce, ikdyz jde o predrazeny znackovy produkt
    TOM
    TOM --- ---
    RESCAPE: mám, ale to je pořád těžce nesystémový řešení. Z Číny i 3 měsíce prodleva není problém. Snadno ten termín na vybrání zásilky můžeš propásnout. Nebavilo by mě pořád čekovat intmail.183.com kdy se objeví ID zásilky. A to zadávat do ČP apky. Zvlášť, když si toho průběžně objednávám víc, něco pro kámoše-lamy atd.

    QUIP: zkusím, díky :))
    jj, přesně, taky vždycky fascinovaně zírám na plastové hračky, brakové knížky atd. co tam mají na přepážce :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    TOM: jak bylo receno, ten tracking je bohuzel potreba stale sledovat. uz se mi stalo, ze se mi na trackingu objevilo, ze zasilka nebyla predana, protoze adresat nebyl zastizen - prestoze jsem cely den byl doma a na zasilku jsem cekal. samozrejme jsem nedostal ani jen listek do schranky. po telefonickem zjebani mi byla zasilka dorucena az ke dverim jeste ten vecer po pracovni dobe
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: Tak tohle je uz hodne spatna situace :(
    Bohuzel zijeme kde zijeme a tak je potreba ten tracking porad sledovat. Aspon jednou tydne kouknout, jestli uz se to nahodou nevali na poste. Ale po bitve je kazdy general, to je jasny.

    No volat by snad i meli, pokud je na baliku uveden telefon adresata. Ale kaslou na to i u tech vnitrostatnich sluzeb, jako je "Balik do ruky", kde se vylozene uvadi telefon, prave aby kontaktovali adresata. Ceska posta je proste ustav zralej na likvidaci a nahrazeni nejakym schopnym komercnim subjektem.
    Fakt nepotrebuju, aby mi na poste nabizeli cigara, losy, snickers, zvejky, nebo uredne overeny podpisy. Ja od nich chci plnit listovni / balikove sluzby...

    Stiznost jsem posilal e-mailem na podatelna@ctu.cz

    V podstate jen popises celou situaci, dolozis tam vsechny informace co mas - tzn. Kdo balik posilal a odkud, na jakou adresu to melo jit, cislo zasilky, datumy, vypis z trackingu zahranicniho, vypis z toho od Ceske Posty, prilozis tam i ten mail, co ti prisel z CP.

    Ale nejdriv zkus kontaktovat DX, aby ti sdelili, jestli se jim zasilka vratila, nebo ne. Ty jim zatim ale nepis, ze ti udajne CP poslala zpatky. Proste jim jen napis, ze ti dosud neprisla.

    Nebo jeste jinak, posli stiznost na CTU, mezi tim kontaktuj DX a pak klidne muzes na CTU poslat doplnujici informace - pokud nejake zjistis. Oni tam jsou docela ochotni komunikovat, protoze s CP maji dlouhodobe problemy i z jejich pohledu.
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    TOM: česká pošta je česká pošta, pokud objednáváš časteji a máš chytrej telefon, doporucuju aplikaci na sledovani zasilek, jen tam zadas cislo zasilky a pak ti to automaticky bude aktualizovat stav a budes mit prehled o tom kdy to presne dorazi na postu.
    TOM
    TOM --- ---
    ehm... obligátní téma doručování zásilek... tak teď mě fakt nasrali
    objednáno v prosinci
    stále nic nedorazilo, tak jsem včera zkusil:
    http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp
    koukám, že už by mělo být na české poště:
    item No. Year Status Location Destination Country Date
    RC335129730CN 2013 Collection 20094905 CZ 20131225 1030
    RC335129730CN 2013 Departure from outward office of exchange 20110600 CZ 20131226 0634
    RC335129730CN 2013 NULL PVG CZ 20131227 1127
    RC335129730CN 2013 Arrival at outward office of exchange 10010200 CZ 20140204 1026
    RC335129730CN 2013 NULL 10010200 CZ 20140204 1420
    RC335129730CN 2013 NULL 20110600 CZ 20140208 0758
    RC335129730CN 2013 NULL 20110600 CZ 20140208 1303
    RC335129730CN 2013 Final delivery 20044301 CZ 20140209 075326

    takže koukám na:
    Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta
    http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php
    zadávám do hledání RC335129730CN a výsledek je:
    Úplná data o zásilce nejsou na www k dispozici, volejte naši infolinku - tel. 800 177 889.

    což se mi nelíbí, tak píšu na info@cpost.cz všechny výše uvedené informace, a co že to jako má znamenat, protože jsem ve schránce žádný lístek s výzvou nenašel...
    ...odpověď:
    Dobrý den, pane Naivko,
    podle informací uvedených na našich interních webových stránkách byla zásilka Vámi uvedeného podacího čísla doručena ve Vámi uvedený datum zpět odesílateli. Zásilka nebyla vyzvednuta v úložní době.
    Hezký den
    Vladislava Fránková
    Call centrum
    Info@cpost.cz
    Tel: +420 840 111 244
    Fax: +420 596 112 049
    Česká pošta, s. p.
    Politických vězňů 909/4
    225 99 Praha 1


    těžko říct, kdo má vinu... teoreticky mi mohl lístek k vyzvednutí sníst člen rodiny, nebo vytáhnout ze schránky kolemjdoucí pobuda...
    ale vždycky pošta přeci posílala druhé varování před koncem termínu, ne?
    shodou okolností teď odkládám jednu zásilku na dobírku od českého odesilatele... a zatím mi druhé upozornění nepřišlo (limit je do 4. března, tak ještě uvidím)
    každopádně v "dnešní době informačních technologií" je spoléhání se na papírové lístky trochu .. zkostnatělé

    QUIPe, jak přesně jsi posílal tu stížnost? nechceš ji tady zveřejnit? :)
    nechápu, proč u PPL a jiných dopravců upozorňování na mail/telefon jde, a u ČP ne
    respektive.. oni to zpoplatňují:
    Avizování balíkových zásilek | Česká pošta
    http://www.ceskaposta.cz/...stroje/avizovani-balikovych-zasilek--nase-nova-doplnkova-sluzba-id33272/
    chápu, že tím chtějí obírat tuzemské obchodníky, kteří chtějí u zásilek na dobírku eliminovat riziko, že se jim balík vrátí nezaplacený...
    ...ale proč to doprdele neposkytují u zahraničních zásilek zdarma?
    jsou přeci sami proti sobě - musí platit letadlo zpátky
    zahraniční subjekty přeci nezkoumají podmínky "státních pošt" v každém prdelistáně, takže se nedá předpokládat, že by jim za sms/e-mail připláceli extra prachy navíc
    nevím jakou jim zákon/vyhláška nařizuje povinnost informovat, ale všechny prostředky zdaleka nevyčerpali. z politických stran by tenhle shnilý monopol ČP mohl zajímat jedině snad piráty :/

    řešili jste něco podobného?
    jak se na to tváří DX? budou ochotní to poslat znovu? (pokud ČP nekecá a fakt to poslali - bych se skoro vsadil, že takhle postupují, když se jim balík na koncové poště "záhadně ztratí")
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    QUIP: na jiným obchodě ale potvrzuju ty problémy s těma prázdninama, psali mi že se jim to prodloužilo na 14 dní a vůbec se tam nemakalo, takže zásilky měly vělký zpoždění.
    Ani se jim nedivím protože to musí být šílenejch objednávek během 14 dní.
    takže jim dej ještě šanci, třeba to fakt budou odesílat do 2 dnů. a dej pak vědět jestli to tak je :)
    QUIP
    QUIP --- ---
    Prozatimni prvni zkusenost s FoxOffer. Na webu pisou, ze posilaji do 2 pracovnich dnu, vyjimecne treti den. Po deviti dnech jsem jim napsal, proc to jeste neposlali. Tak se omlouvali, ze jim pres "prazdniny" prislo moc objednavek a nestihaji vyrizovat, ale ze to urcite do dvou dnu poslou.
    Ale stejny prubeh a stejnou odpoved posilali uz pred dvema tydny nekomu jinemu v jedne diskuzi. Takze asi univerzalni odpoved. Uvidime, jak to pujde dal.

    A co se tyce toho, jak jsem si tu stezoval na DX a jejich support ohledne vyrizovani meho ticketu na neschvalene recenze. Znovu jsem si s nima kvuli tomu psal a je to jak s tatarama. Clovek jim nesmi polozit vic jak jednu otazku v jednom postu. Protoze kdyz jsem se jako hlavni otazku zeptal, co je teda na tech recenzich spatne, at je muzu opravit a zaroven druha otazka byla, proc zustavaji jako Pending a ne treba Denied, abych se dozvedel, ze uz je nekdo videl a neschvalil. Tak samozrejme prisla odpoved jen na tu druhou nepodstatnou... a odpoved je, ze to tak proste je a ze "unqualified review may keep the status of pending".
    Takze se jdu znovu ptat, co je na nich spatne. Hlavni je se nevzdavat :)
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    TAJSO: jj švédsko tam jsou taky sklady :) je to prostě velká chobotnice a raději ani nevědět jak to v reálu funguje, hlavně že to doletí na místo určení :))
    Nicméně mě to fascinuje tyhle čísnký obchody, DX, Aliiexpress atd. Je to obrovská síť která úspěšně funguje a všechno tohle vychytat aby to byl funkční sytém to se číňánkům klobouk dolů to se musí nechat :)
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    RESCAPE: aktualne mam prvni neblahou zkusenost ze objednavka byla rozdelena na dve casti (nejaky drobnosti do jedny a telefon do druhy) a prvni cast uz mam vic jak mesic doma, telefon putoval z buhvijakeho duvodu do svedska kde zmenil tracking number, pak se dlouho nic nedelo (to cislo neslo tracovat) tak po dvaceti dnesch po shipping pisu na podporu na dx jakoze coze, a najednou se ten tracking objevil jako ze pripravene na odeslani (ve svedsku.. wtf) a vcerejsi stus byl ze to ze svedska dorazilo do singapuru :D
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    VASAX: hele.. ono co se hw tyce tak je obecne vice mene vsechno stejny.. kdyz rozeberes galaxy s4 tak tam taky nenajdes nic co by nebyla typicka china konstrukce, takze prave ta krabicka je pro mne rozhodujici, protoze je velkej rozdil mezi tim jestli je to plastak nebo jestli ma kovovej ramecek.
    ta vymena displaye bude cca za dva mesice momentalne nejsou finance :) ale urcite dam report
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    TAJSO: OK, tak to bude asi nějaká chyba systému
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    RESCAPE: jo.. bohuzel :/
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    DX mi sám od sebe přestal zasílat potvrzující emaily že zásilka byla odeslána. Nikde v nastavení jsem nic neměnil.
    Máte stejnej problém?
    VASAX
    VASAX --- ---
    TAJSO: Ale z principu jsou to v podstatě všechno stejný HW strčený do různých, občas jen v detailu, krabiček :-D

    Doplňky zatím pořád moc nejsou, co jsem koukal...

    Pak dej vědět, jak dopadal výměna displaye, zajímá mě to.

    A tyhle demence, to je klasika. Máloco nasere víc, co?
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    TAJSO: a v kombinaci black+red se mi i docela libi, ta s5 co mam je designove fajna :) navic by to mohlo znamenat ze si rozjeli I prodej ruznych doplnku a prislusenstvi coz bylo jednine co jsem u tech Star telefonu postradal. Jinak oba typy ktere jsem mel maji super zpracovani s kovovym rameckem (dokonce ten starsi jeste robusnejsi nez s5)
    Bohuzel tedy ani ten ramecek nepomohl uzivatelove neschopnosti takze jsem si na te s5 rosednul display (dmnc typu alcohol, zadni kapsa :)) takze se chystam za 80$ koupit novy display
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam