• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    TOM --- --- 10:17:03 25.4.2014 - adresa je sice ctu, ale tak nejak mi prijde, jako by ti odpovidal primo nekdo z posty L(
    TOM
    TOM --- ---
    jinak jsem možná zapomněl hlásit postup procesu u DX:
    Order #: 131218001079803376
    Request Type: Havn’t received packages after 20 days waiting
    Status: Closed
    Ticket number: 77D97F0DED3641B79BA4DE9BE0EE6A42
    Date Received: 2/27/2014 6:54:15 PM (UTC)
    Notification E-mail: tomas*****.*** (masked for privacy)
    Description: Hello, my order was not delivered althought it seems so under it's tracking number: RC335129730CN.

    3/3/2014 5:31:32 AM (UTC)
    Dear customer
    Thanks for ordering from DX.com.
    Kindly informed your order has been sent successful from our post office. Would you please be kindly checking it from your post office?
    If you have received this order, you can close this ticket as you like.
    If you have not still received this order, would you please tell me the undeceived sku number and paste your shipping information, such as name, address etc.
    We will check this package right now. Thanks for your attention.
    B.R
    Christie

    4/3/2014 5:49:34 PM (UTC)
    Hello, I still did not receive the order. tracking number: RC335129730CN order number: 131218001079803376 SKU numbers: 162930, 163699, 260883, 273754 shipping: Tomas Xxxxxxxx, *******, ******** Could you please check it out?

    4/4/2014 8:28:29 AM (UTC)
    Dear customer
    Sorry for the trouble.
    Your package has been returned to us because it contains lithium batteries knives or product contains liquid which now are forbidden in Air cargo service. wtf? že by jejich Ctrl+C Ctrl+V odpověď na vrácené zásilky?
    RC335129730CN
    View Official Data
    China
    Normal Tracking
    Czech(Modify)
    Not Found 2014-02-09 00:00, 妥投, 庙行, 捷克
    Delivered
    (47 Days)
    SummaryCopy
    Most of packages have passed the customs if you need this item we can arrange a reshipment for you but please noticed that it will take a little longer than before.
    Please advise if you would like us refund or resend this package for you.
    Have a nice day!
    Best regards
    Customer Service
    DX.com

    4/8/2014 4:38:32 PM (UTC)
    Hello, yes, please RESEND this package. Thank you

    Solution:
    Dear Customer,
    Thanks for your replying. I am so sorry for keep you’re waiting so long. I have arranged the reshipment by the new order 140409001055041679 . Also we will urge our related department to fast the process and send you a confirmation email about delivery as soon as we reship your order(it will takes a few days. Don’t worry about it).
    I hope it will arrive safely this time. Welcome your new ticket if you still have not received the new parcel in3-7 weeks. I am glad to help you to check. Don’t worry about it. We are here to help you.
    Please follow the below step to finish your payment:
    1. please login your DX account
    2. find "my account"--"my orders"
    3. find "complete payment" and click it after your order
    Yours Sincerely,
    Customer Service
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    TOM: fuck yeah.. ja mel vcera s postou rozhovor ze kteryho se mi jeste ted jezej chlupy na zadech. Celkem uvazuji ze ten hovor podniknu jeste jednou s tim rozdilem ze ho budu nahravat a nahravku pridam, protoze je to hlava 22. A za sebe (resim tedy odeslani nikoliv prijeti to bohuzel nemohu uplne ovlivnit) uz s ceskou postou nic neposilam.. je to stado neuveritelnejch kretenu a nejsou schopni rucit za svoje sluzby.. jednou z vrcholovejch perlicek toho hovoru bylo kdyz mi pani rekla ze po odeslani se zasilka stave majetkem ceske posty :D
    TOM
    TOM --- ---
    TOM, QUIP: dorazila odpověď:
    Český telekomunikační úřad
    se sídlem Sokolovská 219, Praha 9
    poštovní přihrádka 02
    225 02 Praha 025

    Č. j.: ČTÚ-12 786/2014-620-III. vyř.
    Praha 18. dubna 2014
    Stížnost na nedodání zásilky ze zahraničí

    Vážený pane Xxxxxxxxx,

    k Vašemu podání ze dne 28. 2. 2014, Vám sdělujeme:

    Český telekomunikační úřad (dále též „Úřad“) je zřízený zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů (zákon o elektronických komunikacích) a podle tohoto zákona je Úřad pověřen výkonem státní správy v oblasti elektronických komunikací a poštovních služeb v rozsahu stanoveném tímto zákonem a zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o poštovních službách“).

    Úřad Vaší stížnost na nedodání zásilky z Hong Kongu s podacím číslem RC335129730CN prověřil u České pošty, s. p, o čemž jsme Vás vyrozuměli e-mailem ze dne 17. 3. 2014.

    Z provedeného šetření vyplývá, že zásilka byla pod českým podacím číslem BA915354239VV doručována dne 9. 1. 2014 na adresu uvedenou na poštovní zásilce. Pokus o doručení nebyl podle vyjádření České pošty, s. p. úspěšný, a z tohoto důvodu Vám byla do domovní schránky vložena výzva k vyzvednutí zásilky ve lhůtě 15 dní, a to na ukládací poště 295 01 Mnichovo Hradiště. Dne 21. 1. 2014 byla do Vaší domovní schránky vložena opakovaná výzva k vyzvednutí poštovní zásilky. Protože jste si poštovní zásilku nevyzvedl do 25. 1. 2014, který byl posledním dnem k vyzvednutí zásilky, byla zásilka dne 27. 1. 2014 vrácena zpět odesílateli, kterému byla doručena dne 9. 2. 2014. Úřad v rámci šetření v této věci nezjistil při doručování zásilky s podacím číslem RC335129730CN (na území České republiky doručované pod podacím číslem BA915354239VV) pochybení na straně České pošty, s. p. Ani ze záznamů monitorujících pohyb zásilky na území České republiky, poskytnutých Českou poštou, s. p. nevyplývá, že by došlo k porušení zákonné povinnosti dodávat zásilky v souladu s poštovní smlouvou.

    Ve svém podání uvádíte, že jste výzvu k vyzvednutí zásilky ani opakovanou výzvu k vyzvednutí zásilky neobdržel. V případě, že jste dosud nepodal reklamaci na dodání, doporučujeme Vám tak bezodkladně učinit. Nebudete-li s vyřízením reklamace ze strany České pošty, s. p. souhlasit nebo nebude-li reklamace vyřízena vůbec, máte právo podat u Úřadu námitku proti vyřízení reklamace. Návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace je však třeba podat u Úřadu nejpozději do 1 měsíce od dne doručení vyřízení reklamace nebo od marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100,- Kč. V rámci řízení o námitce proti vyřízení reklamace by byla v rámci dokazování řešena i otázka, zda Vám výzva k vyzvednutí zásilky byla či nebyla vhozena do domovní schránky. Podrobnější postup pro podání návrhu na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace naleznete na webových stránkách Úřadu. Platí zde to, co Úřad uvedl již v předchozí vzájemné komunikaci, že z důvodu požadavku na předložení podací stvrzenky při uplatňování reklamace, je často vhodnější, pokud reklamaci uplatňuje odesílatel – v tomto případě tedy společnost, od níž jste si zboží objednával.

    V případě nespokojenosti se službami České pošty, s. p. či s jednáním doručovatelů můžete využít i systému podávání stížností v rámci České pošty, s. p., který je blíže upraven na webových stránkách České pošty, s. p. (zde). Jedná se o proces, který běží mimo proces reklamace a, do kterého nemá Úřad pravomoc zasahovat, nicméně může vést k nápravě Vaší situace.

    K dalším bodům Vaší stížnosti uvádíme následující. Vedení sledovacího systému Track&Trace není České poště, s. p. uloženo žádným právním předpisem a z tohoto důvodu nemá Úřad pravomoc ani prostředky prověřovat správnost a přesnost údajů v tomto sledovacím systému obsažených.

    Co se týče Vaší stížnosti týkající se nevyužívání dostupných kontaktních informací k informování adresáta o uložení zásilky, případně o jejím doručování (uvádíte e-mail, telefon), v této záležitosti musíme konstatovat, že informování prostřednictvím e-mailu, případně telefonu před samotným doručováním, je doplňkovou službou, která není součástí každé poštovní služby. Je výlučným obchodním rozhodnutím České pošty, s. p., zda, za jakých podmínek a k jakým službám bude tuto doplňkovou službu nabízet. Úřad nemá zákonné zmocnění tuto povinnost České poště, s. p. uložit. Informace o uložení zásilky a o lhůtě k jejímu vyzvednutí je obsažena ve výzvě k vyzvednutí zásilky a v opakované výzvě k vyzvednutí zásilky.

    S pozdravem
    Ing. Miroslav Charbuský
    ředitel odboru
    kontroly a ochrany spotřebitele
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    QUIP: yes :D nicmene.. jsem z toho docela spatnej.. protoze se mi nedari najit reseni.. :/
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    velmi trefne :-D
    QUIP
    QUIP --- ---
    TAJSO: Tohle Ceska Posta sice neumi, ale za to si tam muzes koupit losy, zvejkacky, cokoladu, hracky a donedavna i cigarety. No neber to! :o) To ti royal mail urcite neda.
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    VASAX: je ale fascinujici ze tady neni takova postovni sluzba. nasel jsem to na royal mail tam treba maji konfigurator kde si clovek naklika.co posila (jak je to velky, co to vazi) a pak si zvoli dalsi options jako jestli chce tracking, jestli chce proof of delivery a nakonec se to zklalkuluje na nejakejch pet liber v pohode ale zasrana ceska posta tihle neumi pste.
    VASAX
    VASAX --- ---
    KOC256: Když se jedná o mobil tak to jinak nejde, no :-)
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    KOC256: bohuzel, bez problemu mi vystavili rma ticket na strane dx uplne v pohode dohoda ale pak problem s ceskou postou. jde o to ze se to posila do nejakeho boxu kde to nikdo nepodepise.. a balik i doporuna zasilka se podepisuje. obycejna zasilka zase nema tracking coz v pripade.gadgetu za 120$ je dost nemile
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TAJSO:
    po me to nikdy vracet nechteli :) Tebe explicitne k vraceni vyzvali?
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    hola hola, mam delikatni otazku na kohokoliv kdo ma zkusenost s reklamacemi na dx. jakou formou to posilate? normalne bez niceho, jako balik nebo doporucene? mam problem na poste zvolit spravnou option :)
    QUIP
    QUIP --- ---
    WOJTYLA: Asi nejlepsi info / recenze muzes najit na webu tohohle chlapika.
    http://www.techmoan.com/blog/category/car-dvr-dashcams
    Videorecenze najdes na jeho YT kanalu
    http://www.youtube.com/playlist?list=PLFB79814F24001328
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    hele máte nekdo kluci zkušenosti s nákejma levnejma dashboard kamerama?

    HD 2 7" 1080p Video Dashboard G Sensor Vehicle Cam Car DVR Camera Recorder PBT | eBay
    http://www.ebay.com/...82820067?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item3a8d8b4de3

    New JMHG 6 IR LED Night Vision 2 5" Color LCD HD 720P Car DVR Recorder Camera | eBay
    http://www.ebay.com/...75735531?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item20d2cf02eb
    VASAX
    VASAX --- ---
    ani tiny deal? tak kdyžtak ebay... ale jako teĎ jsem šel na ebay protože jsem objednával karabiny, a zjistil že na DX mají ty samý cca o 3usd levněji :-D (cca místo 10 za 7)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak jsem zjistil, že DX již neprodává iphone kabely... :) Mají jeden a to za 13$ :o)
    QUIP
    QUIP --- ---
    ANARCHY: jj, clovek to proste musi brat tak, ze tohle stoji zlomek ceny GoPro a pritom ten obraz neni vyrazne horsi. Dokonce bych rekl, ze treba pri vyjezdu z tunelu s SJ4000 srovna rychleji, nez GoPro. Ale uz to zkratka neni tak, jak to bylo driv, ze se tem drahym kamerem, jako je GoPro, ty levne ani vzdalene nepriblizovaly. Ted uz se rozdily daji najit spis jen v porovnani vedle sebe, ale kdyz vidis zabery samostatne, tak uz to tak jednoznacny rozdil neni.
    A za tech $100 se proste nebojim kameru namontovat kamkoliv :)
    ANARCHY
    ANARCHY --- ---
    QUIP: pekny - ve dne se mi ty zabery z SJ4000 libi vic - ale za horsiho svetla je u nej dost neprijemna ta difrakce u jasnych zdroju svetla...
    Kazdopadne za ty penize to vypada dobre...
    QUIP
    QUIP --- ---
    ANARCHY: muzu udelat srovnani s GoPro 2, ale ne hned. Tu si musim pujcit.
    Kazdopadne i na YouTube se daji najit nejaka srovnani

    トンネル(Tunnel exit) Gopro3+silver VS SJ4000 比較TEST Review
    http://www.youtube.com/watch?v=kncHIAzNAfc


    Gopro3+Silver VS SJ4000 TEST Night driving 夜間走行 Low light
    http://www.youtube.com/watch?v=ngoj6RViZT4


    Ta nocni jizda, tam sice na prvni pohled vypada obraz GoPro lip, protoze je svetlejsi, ale podle me zase trpi na prepaly, takze nejsou napriklad citelne poznavaci znacky aut.
    Navic se u te SJ4000 da samozrejme nastavit korekce expozice a pak ten obraz bude taky svetlejsi.

    Urcite je obraz GoPro kvalitnejsi, ale zas ne tak vyrazne, abych byl ochotny za to vyhodit treba 3x vic penez. Navic u SJ4000 povazuju za velkou vyhodu ten vestaveny display a nahradni baterky za $4 ;)
    ANARCHY
    ANARCHY --- ---
    QUIP: Srovnani s GoPro asi udelat nemuzes, co?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam