ty vole ta pošta!
dvakrát mi doručovali doporučený balíček, ani jednou jsem neměl oznámení, takže jsem o něm nevěděl.
Pak ho odeslali zpět do číny, jakožto nedoručitelný.
Za dva dny mi byl opět doručován (opět bez oznámení ve schránce). WTF?! Když měl být na cestě do posrané číny?
Pak jsem se šel teda sám poptat na poštu, jakože jestli tam něco nemám (poprvé jsem totiž zkontroloval tracking no., který jsem zrovna náhodou aliexpress obdržel, a který uváděl, že je to uloženo na poště).
Baba to nemohla najít v počítači, a pak, asi po pěti minutách naléhání, ať to zkontroluje pořádně, to teda vítězoslavně našla.
Tak jsem chtěl podat reklamaci. Prej to nejde na pobočce, ale jen online.
Tak doma vklidu volám, na (placenou) helpline české pošty. Prej to jde jen na pobočce. Tak jsem tam vlítnul jak urvaný vagón. Prej dovolené, brigádníci, nový doručovatel, nová paní na přepážce. Balíčky doručuje jiné depo, než pošta, kde jsou uložené, takže si na nikoho nemůžu stěžovat. Bordel nad bordel.
A nikdo se mi ani neomluvil. Ani jednou, i když jsem to asi čtyřikrát různým lidem zmínil - ani je nenapadlo, že oni by byli ti vhodní k omluvě.
Co se musí dít s těma obyčejnýma zásilakama, kterých mi chodí desítky (a z toho tak 10 % nepřijde)?