• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    PETER_PAN: Ale vzhledem k celkove velikosti (male okraje od displaye) je zasadni ta podpora LTE standartu - hlavne s ohledem na zahranici.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    QUIP: Mam uplne stejny problem. Xiaomi Redmi 2 / 2GB je super, ma ho kamos a fakt paradni telefon, ALE bohuzel podpora jen nekterych (nechci ted diskutovat kterych a pro CR jak zasadnich) LTE standartu. Ale to hlavni ma 4.7". Sam hledam telefon co bude mit 4-4,3" (max), 2 SIM a bude pouzitelny - a jakoze si koupim telefon treba aspon na 3 (4 ?) roky (jako jsem telefony vzdycky mel) ...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    QUIP: Xiaomi redmi 2, sede dovozy u nas cca 4000. Spokojenost.
    CICIN
    CICIN --- ---
    ZUZU: No rozloučit, ale s tím že to nedošlo a full refund od prodejce
    QUIP
    QUIP --- ---
    Nemate nekdo tip na nejaky zajimavy android telefon s displayem 4" - 4.3", dual SIM se slusnou vydrzi? (z DX, AliExpress a podobne)
    Vsude narazim jen na obrovsky lopaty, nebo kdyz je neco 4", tak to ma jen 512MB RAM.
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    máte zkušenosti, co s zásilkou, která má jen paypal tracking number, takže na http://www.ppbyb.com/ najdu
    2015-08-04 Departure from Airport to destination country
    (this information is provided by airline companies.)
    2015-08-06 Arrive at destination airport
    (this information is provided by airline companies.)

    ale česká pošta mi to nedoručila, tvrdí, že tohle tracking number je nezajímá atd... dá se s tím něco dělat, nebo se s tím mám rozloučit?
    ONEHEART
    ONEHEART --- ---
    FILTHY_SAD_EMO: to je u mě taky běžný, bohůmžel. Když už přijde čas, kdy by to cca mělo dorazit, tak volám na poštu každý den.
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    FILTHY_SAD_EMO: jsem měl dřív stejnej problém - navíc ta bezmoc si někde postěžovat je hrozná,vyřešil jsem to tady https://www.ceskaposta.cz/postovni-ombudsman sesmolil jsem ofiko stížnost s tím že jsem byl doma ,ale doručovatel vůbec nedorazil,že můžu doložit záznamem z kamery "nejednalo se o jeden balík" ale bylo to pravidlo,doložil jsem čísla zásilek po týdnu telefonát,vedoucí pobočky 903 nebo tak nějak - prý byla zjednaná náprava a když mi nepřijde balík jak má,tak se mám ozvat na čislo ze kterého mi paní volala - z další várkou balíku dorazil mladej arogantní typ,co si stežuju,že mám poštu 0,5km,tak jsem zavolal pani na depo 903 a dal jsem ji doručovatele na tel. Už nikdy jsem neměl žádnej problém a dokonce mi i pošťak volá
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    ty vole ta pošta!

    dvakrát mi doručovali doporučený balíček, ani jednou jsem neměl oznámení, takže jsem o něm nevěděl.
    Pak ho odeslali zpět do číny, jakožto nedoručitelný.
    Za dva dny mi byl opět doručován (opět bez oznámení ve schránce). WTF?! Když měl být na cestě do posrané číny?
    Pak jsem se šel teda sám poptat na poštu, jakože jestli tam něco nemám (poprvé jsem totiž zkontroloval tracking no., který jsem zrovna náhodou aliexpress obdržel, a který uváděl, že je to uloženo na poště).
    Baba to nemohla najít v počítači, a pak, asi po pěti minutách naléhání, ať to zkontroluje pořádně, to teda vítězoslavně našla.
    Tak jsem chtěl podat reklamaci. Prej to nejde na pobočce, ale jen online.
    Tak doma vklidu volám, na (placenou) helpline české pošty. Prej to jde jen na pobočce. Tak jsem tam vlítnul jak urvaný vagón. Prej dovolené, brigádníci, nový doručovatel, nová paní na přepážce. Balíčky doručuje jiné depo, než pošta, kde jsou uložené, takže si na nikoho nemůžu stěžovat. Bordel nad bordel.
    A nikdo se mi ani neomluvil. Ani jednou, i když jsem to asi čtyřikrát různým lidem zmínil - ani je nenapadlo, že oni by byli ti vhodní k omluvě.

    Co se musí dít s těma obyčejnýma zásilakama, kterých mi chodí desítky (a z toho tak 10 % nepřijde)?
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    QUIP: jasny,asi zalezi co chces koupit - ale reklamaci by jsi stejne resil s prodejcem
    QUIP
    QUIP --- ---
    SALAM23: tim pak ale zase prijdu o moznost reklamace skrz DHgate, ne?
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    QUIP: kontaktuj prodejuce a pujde i pp
    QUIP
    QUIP --- ---
    Mate nekdo aktualni zkusenosti s objednavanim na www.dhgate.com? Pokud se spravne divam, tak PayPal neberou, takze platba Visou... jsou nejake problemy s reklamacema atd.?
    TOM
    TOM --- ---
    REDSNAKE: přesně
    ještě je u nás dobré říct, že to není balík, ale cenné psaní z ciziny, jinak se mi stává, že to nenajdou..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MATT: nijak, daj ti to i bez lístku. Prostě to je na jméno, prdneš tam občanku, jméno se shoduje + se předpokládám, že pokud bys to nebyl ty, nevíš o té zásilce, že. Já to tak dělám už pět let a v poho.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    prokazes se tim listkem z posty. jinak nijak (kdyz to nemas na obcance)
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    MATT: já to tak dělám furt. "Doma" se nezdržuju už asi 10 let. Adresu nikdo neřeší, jen jméno.
    MATT
    MATT --- ---
    nevite jak se to dela, kdyz bych si objednaval na adresu, kde nemam trvaly bydliste? tj. jak se prokazu na poste, kdyz mam v obcansce jinou adresu nez na kterou je to poslany? dik
    QUIP
    QUIP --- ---
    Taky tu jeden mam a nejspis nevyuziju, tak kdyby nekdo chtel, ozvete se do posty
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam