• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    JATRO
    JATRO --- ---
    DZANDIS: ahoj, kolegove co pouzivaji Japka, nakupukji tady a zatím prý vše funguje jak má...
    Kontaktujte nás - AppleMix.cz
    http://www.applemix.cz/contact-form.php
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DZANDIS:
    aktualne mi dobre jiz delsi dobu slouzi:
    MFI For iPhone 5 5S 5C 6S Plus ipad 4 mini Air NOHON 100cm N LED SMART 2 Port USB Data Charger Lightning Cable Line IOS 6 7 8-in Mobile Phone Cables from Phones & Telecommunications on Aliexpress.com | Alibaba Group
    http://www.aliexpress.com/...one-5-5S-5C-6-Plus-ipad-4-mini-Air-NOHON-100cm-Sliver-N/2048159953.html

    je trochu drazsi. A sviti...

    Co na nem nejde je automaticka zaloha pres icloud (takove to pravidlo: zamceny, wifi, kabel => zaloha). Jinak nic nevyskakuje, da se pres to syncovat.
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    DZANDIS: až budeš mít, dej vědět.
    DZANDIS
    DZANDIS --- ---
    Nazda borci, mate nekdo provereny zdroj? Shanim datove USB kabliky pro iPhhone 5,6, ktere neprestanou dungovat po 60ti dnech... Zkousel jsem DX, eBay- vzdy po cca 50-80 dnech prestanou nabijet, v nabijecce i pc
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: Jo, to mas pravdu, je to az pro objednavky nad $30. Chces teda?
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: já spoustu, ale všechny byly tuším pro nákup nad 30$
    QUIP
    QUIP --- ---
    Jestli nekdo chcete slevovej kod na $3 na DX.com, tak se ozvete. Jeden mam v mailu.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    QUIP: Tak já mám vyřízíno, chtěl jen fotku toho co přišlo a teď napsal že posílá znova to co sem chtěl já :)
    QUIP
    QUIP --- ---
    ROBOTON: Tak to jim napis urcite. Protoze kdyz mi to rozdelovali, tak mi prisla informace o tom, ze posilaji jen cast.
    MATT: z EU Direct posilaji ale uplne zvlast, za jine ceny a pokud neni objednavka nad 30Eur, tak platis postovny.
    A nevim, jestli to tak je i ted, nebo ne, ale ze zacatku EU Direct ani nebyl sklad v EU. Jen expresni shipping Holandskou postou a kdyz ti balicek vyhmatli celnici, tak jsi jeste doplatil Clo a DPH
    MATT
    MATT --- ---
    ROBOTON: jojo, jednou mi to rozdělili... oni maj asi víc skladů, tušim, že i ňákej přímo v evropě..
    ROBOTON
    ROBOTON --- ---
    KOC256: zatim sem jim na support nepsal, spíš mě zarazilo, že mi přišla jen část, když bylo všechno skladem, při minulých objednávkách to posílali všechno dohromady, pokud bylo zboží skladem, tak proto jsem se radši zeptal

    QUIP: právě že takový info tam neni, že by to posílali rozdělený


    Díky za odpovědi, dneska jim napíšu a snad mi daj kloudnou odpověď
    PETD
    PETD --- ---
    ROBOTON: No já mám taky na DX objednávku z úplného konce srpna a ještě mi jedna položka z 10 chybí, ale předposlední přišla minulý týden, takže pořád ještě čekám.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    QUIP: Ono to muze byt i diky SW, ktery pouzivaji. Pokud jim toho tece rukama tisice, tak to nikdo nema ani sanci zkontrolovat. A nebo proste jen bordel obsluhy... :)
    QUIP
    QUIP --- ---
    KOC256: on tam v tom byl nejaky zvlastni bordel, protoze i na fakture byly jen ty polozky, co mi uz prisly a kdybych se neozval, tak by mi ty dalsi 3 asi neposlali. (ozval jsem se po mesici)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    QUIP: Tak treba je problem v rozporu evidence a fyzickeho stavu. :)
    QUIP
    QUIP --- ---
    ROBOTON: Stalo se mi, konkretne u DX, ze mi nejakou objednavku dolarovych drobnosti rozdelili na dve a to tim zpusobem, ze toho vetsinu poslali v jednom balicku a jednu vec poslali druhy den v samostatnem balicku.

    A ted se mi jeste u GearBest stalo, ze mi z asi 8 polozek poslali jen 5 a teprve kdyz jsem jim napsal, ze mi chybi dalsi 3 (i kdyz je maji skladem), tak mi obratem napsali "zbozi uz mame skladem a posilame" a druhy den prislo tracking number.
    Proc k tomuhle doslo nemam nejmensi tuseni.

    Takze jim napis, tim nic nezkazis, ale zatim nepanikar teda pokud tam mas napsano, ze to poslali ve dvou balickach.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ROBOTON: A tvari se ze ti poslali vsechno?
    ROBOTON
    ROBOTON --- ---
    Mám dotaz, posílali vám někdy zásilku z DXka rozdělenou i když měli veškeré objednané zboží na skladě? Objednával sem 22. září a už minulý týden přišla jedna část ale zbytek nic, mám už řešit tu jejich podporu nebo mám ještě vyčkat?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    QUIP: Asi špatná konstalace :D
    Já si objednal 3 polohový přepínače a dneska mě dorazil pytlíček s 12 pozlacenejma šroubkama :)
    Obratem sem napsal prodejci a uvidím co on na to. U takhle "drahejch" věcí většinou bez keců posílaj znovu to správný.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Objednaval jsem na eBay ochrane sklo na telefon, ale prislo mi sklo na uplne jiny telefon. Je to polozka za stovku, takze zadny drama, ale precejen - resil jste nekdo na eBay podobny pripad?
    Mam psat nejdriv prodejci, nebo mam rovnou kliknout na "Return this item"? (ale asi se ani nevyplati to posilat zpatky, protoze za postovny dam vic, nez kolik to stalo - nebo postovny v takovem pripade hradi prodejce?)
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    Já teď taky řeším hezký problém na aliexpress.
    Objednal jsem si nerezové stojánky na vejce natvrdo (ne úplně levné). Přišly, vypadaly fakt moc hezky. Dal jsem je do myčky a z nerezu se stal nějaký hegeš, který byl velmi nekvalitně chrome-plated.
    Tak jsem otevřel dispute, že chci vrátit prachy. Prodejce že jestli prej re-send je taky možnost. Tak jsem napsal, že pokud pošle fakt nerez, tak že beru. Po 35 dnech nic. Tak jsem znovu otevřel dispute. Nasraný mejl, že jakto, když jsem se dohodli, že ji uzavřu.
    Tak mi prej posílá zpět prachy, a když to zboží dorazí (zajímalo by mě, jestli fakt něco odeslal, a pokud jo, tak jestli je to stejná "kvalita" jako předtím), tak že mu pošlu prachy zpět.
    Jsem zvědavý, jak to dopadne.
    HANZO
    HANZO --- ---
    KOC256: je už dispute otevřel, prodávající má asi 4 dny čas na odpověď.
    sranda je, že mi poslal výrazně dražší zboží, který je mi dost na hovno, ani teda nevím, k čemu to je



    KOC256
    KOC256 --- ---
    Ja mam ted trochu UI problem s AliExpresem. nedorazila mi zasilka a tak jsem v "my orders" kliknul na "Open dispute"... Stranku jsem uz moc nezkoumala do velkeho text fieldu jsem napsal svuj problem a odeslal... Za den prisla reakce obchodnika at to nejak vice popisu. Tak jsem udelal, tyden zadna reakce a kdyz jsem to dneska zkoumal jak to dale eskalovat, tak jsem si vsiml, ze tam je jeste dalsi odkaz na "Open dispute". Takze jsem si zatim jen chatoval a po uplynuti moznosti otevreni OD, na me obchodnik proste uz jen sere :D. nastesti kabel za 2€ no...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam