• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    QUIP: OK...pockam po vanocich
    QUIP
    QUIP --- ---
    SINEAD: pred vanocema si nepomuzes asi nikde, ale jinak jsem objednaval v lete z GearBestu a AliExpressu. Nektere veci z Ali jsem mel doma za 10 - 14 dnu. Jeden balicek cestoval 2 mesice.
    U AliExpressu je to ale zalezitost jednotlivych prodejcu, takze to nejde hodnotit jako celek, coz v pripade DX lze.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    Cus, objednavala jsem doted z DX ale uz me nasrali, pac prumerna doba doruceni 3 mesice, pokazdy alespon jednou ztracena zasilka...jako vzdycky to ochotne vyresej, ale uz me to proste nebavi. Jaky mate zkusenosti s Aliexpressem? Pomuzu si? Dik
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    Klasická bodovka GU10 celoskleněná , ruplý krycí sklo led čipů. Jiný po blbejch zkušenostech už ani neobjednávám.
    QUIP
    QUIP --- ---
    PISTA1: Muzes poslat fotku, co to bylo za LEDky? Nejak si uplne nedovedu predstavit, co se na tom muze rozbit :) Snad jedine ze by to byly takove ty "ala Edisonky".
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    Dnska mě po měsíci dorazily 4 ledžárovky, balík neporušenej, krabice netknutá, jedna žárovka nasr.., druhá nesvítí. Tak sem to cvaknul a poslal čongoj zprávu ať se snaží :)
    QUIP
    QUIP --- ---
    RADDINO: Tak tohle je docela ulet. A na tvem miste bych si to nechal okamzite potvrdit pisemne, ze balik vydali nekomu jinemu, abys to pak mohl reklamovat. (az zacnou zapirat a tvrdit, ze tam takovy balik nemeli)

    HANZO: Parkrat uz jsem taky na CTU psal, ale naposledy po me chteli dolozit, ze jsem to nejdrive neuspesne reklamoval na poste. Takze ted uz je mozna ten krok 1 nutnost pred krokem 2. A je potreba to na poste sepsat a ne jen ustni stiznost u vedouci smeny. A pak to rovnou preposlat na CTU.
    RADDINO
    RADDINO --- ---
    me dnes ceska posta taky vypekla. nebyl jsem doma a prisel balik, takze listecek ve schrance. podle track. prisel z ostravy, coz nechapu, ale nevadi. jeste jsem zjistoval u tatky (stejne jmeno, stejna adresa), jestli neco neceka, take nic. tak sem byl ted na poste a frajerka na prepazce mi rekla, ze dala balik nekomu jinemu. prijmeni stejne, jmeno i adresa jina. tak mi rekla, ze se mi ozve, ze to zkusi ziskat zpet. tak jsem na nic zvedavej. blby je, ze ani nevim, co bylo v baliku.
    MATT
    MATT --- ---
    BAAL: me nedavno trackovani ukazovalo, ze balicek miri do Brazilie a nakonec jsem ho dostal.. ;)
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    HANZO: ano, ČTÚ si nechávám na leden, až se zase stane něco podobného.
    HANZO
    HANZO --- ---
    BAAL: nevím jak tenhle systém, ale obecně čínská pošta nestíhá, letos mají nějaký hypersuper úspěšný rok a nestíhají vyřizovat zásilky do ciziny
    HANZO
    HANZO --- ---
    Ohledně České pošty doporučuji následující:
    krok 1 - upozornit vedoucí/ho pošty na problém a informovat ho, že příště si budete stěžovat na ČTÚ
    krok 2 - stěžovat si u ČTÚ

    v případě frustrace lze krok jedna vynechat. ČTÚ jim šlápne na ocásek... Udělal jsem to takhle jednou ve Stodůlkách a od té doby to tam šlape jak švýcarské hodinky.
    MATT
    MATT --- ---
    BAAL: tohle ti taky nejde?
    邮件跟踪查询系统
    http://cx.11185.cn/trackmail.a
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    ONEHEART: řvát na někoho, že nedělá svoji práci a lže? (Kdo z vás se ještě nesetkal s tím, že adresát nezastižen, i když byl prokazatelně celý den doma?) Pokud se jí to nelíbí, volných míst je všude tři prdele.

    QUIP: já osobně kritizuju hlavně listovní doručovatelku. Ona je ta, která má hodit do schránky (opakovanou) výzvu o nezastižení.
    QUIP
    QUIP --- ---
    ONEHEART: Tyhle postacky nevozi baliky. Kritizujeme tady hlavne balikove sluzby, takze si ani nemyslim, ze tady nekdo rve na klasickou postovni dorucovatelku. Ty roznasi dopisy, slozenky a to co je nejtezsi - reklamni letaky, predplatne casopisu atd.
    ONEHEART
    ONEHEART --- ---
    jednou po ránu jsem pomáhal pošťačce do busu s dvoukolákem a bylo to tak zasraně těžký (máslo nejsem), že jsem nevěřil, že česká zkurvená pošta je schopná tohle naložit ženský.

    to je imo systémová chyba český pošty, řvát na pošťačku může jen čurák, sry
    QUIP
    QUIP --- ---
    REDSNAKE: jo, to je bohuzel takovy ten zacarovany kruh - malo penez, takze se tam hlasi zoufalci a zoufalcum nemuzes dat za jejich spatnou praci vic penez, takze se tam neprihlasi nikdo normalni atd.
    Ale na druhou stranu, musim pochvalit dorucovatelku tady z nasi mistni posty, ktera mi nosi male balicky, ktere chodi jako "dopis", takze je nedorucuje balikova posta, ale normalni postacka. To je zenska tak kolem ctyricitky a vzdycky dole zvoni, aby vedela, jestli jsem doma a ma s tim jit nahoru, nebo to hodit do schranky. Kdyz jsem doma, donese mi to nahoru a vzdycky se u toho jeste usmiva. U ni se mi jeste nestalo, ze by neco nedorucila. A to mi ted takhle dorucovala za posledni ctvrt rok aspon 15 zasilek, kde je v jedne obalce treba jen jeden USB kabel atd.
    Takhle dobre kdyby fungovala i balikova posta, to by byl luxus.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    THEODORT:
    jen doplnim ze na tu firmu toho byva vice, takze se uz ani nemohou nejak vymlouvat na nezastizeni atd...
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    já si vše nechávám posílat do práce, protože tu kdysi proběhlo velké hádání s CP o nedonaseni zásilek a nechavani listecku o nezastižení , tuším že nakonec někoho vyhodili.. Firma má totiž tu výhodu ze v pracovní dny tam vždy někdo je..
    JATRO
    JATRO --- ---
    QUIP: blbý je, že většinou člověk na tý poště řve na lidi, který s tím bohůžel nemají nic společného a ta kráva, která ten balíček nechce nosit ho stejně příště neveme....
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    QUIP: za těch pět peněz co maj se jim jde jen těžko divit. Ale taky mě serou a neomlouvám mě, jen říkám, že jsou dost podhodnocení...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam