• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    GONZA223: Pokud jde znovu otevrit dispute tak musel izmenit podminky, ale myslim ze nepujde, jen tam mas to tlacitko..
    A i kdyby sel jen ses v pripade opetovnyho nedoruxeni pripravil o dalai mesic..k zavirani prece neni zadny duvod
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    HUGGI: ou tak to jsem asi udělal velkou chybu , jelikož jsem ten spor po tom co se mi prodejce omluvil a prodloužil o měsíc lhůtu dodání uzavřel , jelikož mne o to prodejce psal ... Každopádně mne ujistil že to do měsíce příjde.Ovšem jak říkáš že už spor znovu nejde otevřít , tak jsem koukal že jde ...
    HANZO
    HANZO --- ---
    KOC256: přesně, nikdy jsem s nicim na Ali neměl problém, narozdil třeba od DX
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    KOC256: Ja se v nekolika sporech dostal o tu uroven vys kdy to resil nekdo z aliexpressu, ale vzdy v muj prospech(vzdy zbozi co nedorazilo a nemelo tracking)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    HUGGI:
    vse co pises je pravda... ale snad az na jeden incident (ktery jsem mozna dokonce podvedomne prevzal z nejakeho vypraveni) jsem nikdy nemel problem s domluvou.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    GONZA223: Vubec prodluzovani neres, od otevreni dispute ma asi 30dni na vyreseni napevno..nikdy nesouhlas s uzavrenim dispute za to zw proslouzi termin protoze ho uz znovu otevrit nemuzes.
    Stejne tak je dobry nesouhlasit s tim ze to posle znovu, protoze kdyz to neposle nebo to jen znovu neprijde tak nemuzes uz nic..
    HANZO
    HANZO --- ---
    GONZA223: myslím že jednou, ale můžeš s tím nesouhlasít
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    aha ... a jak dlouho to ten prodejce může takhle prodlužovat než vrátí peníze , tedy pokud samozřejmě zboží do té doby nepříjde.
    HANZO
    HANZO --- ---
    GONZA223: stává se normálně
    MATT
    MATT --- ---
    GONZA223: taky se mi stalo. jindy zas vratili penize s tim, ze jestli to dorazi, tak prosej at znovu zaplatim (coz se nakonec stalo)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Tak jsem tedy otevřel svůj první spor na Aliexpress jelikož mi zboží nepřišlo do stanoveného data s tím že bych chtěl vrátit peníze a prodávající se tedy omluvil ale zase o měsíc prodloužil dodací lhůtu s tím že zboží zašle znovu.Řeší to takhle prodávající často ?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Mi ještě nedorazila jedna věc z 11/11, ale už mám všechny objednané 28/12.
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    ... nicméně mi občas připadá, že činsští pošťáci nejedou ve skladech FIFO, ale berou to shora hromady. Takže starší věci z období návalu jsou postupně zasypávány mladšíma balíčkama.
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    Mně teda už dorazilo 6/7 věcí, co jsem objednal někdy kolem 11. prosince. Chybí mi jen jedna věc, a tu už jsem asi oželel.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    J,o mě taky přišlo v půlce prosince tak 2/3 věcí objednaných koncem listopadu,ale 2 věci ne..
    Tracking končí pokaždý někde v číně...
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    EXCITE: Mně na přelomu listopadu a prosince přišlo pár věcí rychle (objednáno někdy v listopadu) a od tý doby prd. Nějaké část pošty se zasekla.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    EXCITE: Já automaticky u všeho co nepřijde do 4-5 týdnu otevřu dispute...prodejce prodlouží termín, případně poprosí at to zavřu...pak to oba necháme být a bud do limitu Dispute přijde nebo ne..proč to řešit jinak..
    TOM
    TOM --- ---
    EXCITE: já většinou prodlužuju protection, závisí na trackingu
    pokud je, tak jde většinou vidět, kde se zásilka zasekla
    když není, tak je to často tak levná a nedůležitá položka, že můžu ještě počkat
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Pořád mi ještě nedošly nějaké drobnosti z Aliexpressu a za 2 dny končí delivery time...
    Your order should arrive within 22-41 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
    1. If your order does not arrive on 2017-01-11 , you can apply for a refund by opening a dispute.
    2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .

    Jak to řešit? Open dispute nebo extend Buyer protection?
    SLANINKA
    SLANINKA --- ---
    GONZA223: Já vždycky, když je problém s doručením, píšu nejdříve prodejci - klidně i několik dní před vypršením a zatím vždy kladně dořešeno přímo s prodejcem. Buď poslal znovu nebo bez keců vrátil peníze :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam