Díky všem, napsal jsem mu hned, dneska zkontroluji, jestli zareagoval, nemůžu odsud na ali. Prodloužit ochranu tam mám myslím i já k dispozici, ale kdoví. U starých objednávek taky mám Open dispute, a pak mi to řekne, že je to pozdě.
S fake důvodem jsem se už setkal. U jednoho špatně popsaného produktu, kdy prodávali ve skutečnosti nástroj pro děti, ale měli adult v názvu (existují obě varianty v jiných obchodech) jsem chtěl poloviční slevu, požádali mě o vyrovnání přes Paypal mimo, a kupodivu to proběhlo ok, až tedy na menší slevu v důsledku poplatku PP.
U druhého chtěli fake důvod, který jsem tam neviděl, tak jsem to taky zrušil s tím, že to pro ně asi bude lepší, no a oni komunikaci pěkně prodloužili a pak mi napsali, že mám otevřít dispute, když už bylo pozdě.
Jenže jednou šlo o asi dva, tři dolary slevu, že to tedy je dost drobné, takže použít to v rodině můžeme, ale není to to, co jsme chtěli, podruhé šlo o dolar za takové ty teploměry s hygrometrem, kde vlhkost byla totálně mimo (kupoval jsem dva, tak jsem to mohlo porovnat i mezi nimi).