• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    BOAR
    BOAR --- ---
    LOVE_DALI: nemusí být pravda, někdy se vyplatí EU warehouse.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    LOVE_DALI: jsem od září nic neobjednával, tak asi zase zkusím
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    TOOMIX: Clo a DPH jsem už dlouho neměl. Jedu CN, protože to vyjde nelevnějc.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    LOVE_DALI: bereš jen z EU skladů nebo Ti to je fuk a jsi smířený s případným poplatkem za celní řízení + DPH?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    GOR: budou mít novej rok, tak natěšený jak se střískaj plnili na 130% :D
    GOR
    GOR --- ---
    Ja mam asi smulu, ale mne naopak ted vsechno z Ali chodi podezrele rychle. 11.11. mi přišlo okolo Mikulase, svetla do kufru, ktery jsem si objednal do ovce 16. ledna dorazi nejspis v pondeli. Vsechno mam z Ciny, nic z EU skladu.
    MUXX
    MUXX --- ---
    A jedete ted aliexpress nebo ma smysl nejaky banggood a podobne? Nebo je to vsechno stejna legrace?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    LOVE_DALI: No já budu muset objednat těch 7 věcí z října, co jsem vydisputoval, znovu a dát si znovu čekačku .)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    HANZO: Já nakupuju stále.
    Trika, prádlo, drobnosti, teď dashcam, občas nějakou hračku.
    Ono, když se člověk podívá na ty spokojený přeprodávače, tak si to radši objednám sám.
    Navíc je to takovje "příběh" :). Sednu k telefonu, něco tam najdu, objednám a čekám. Pak to přijde, a nebo ne a děje se dál :)
    Navíc, ať žije psychologie. "$5 - jasně!". "Tvl kilo? To za to nedám!" :D
    HANZO
    HANZO --- ---
    Co tam kupujete? Zjistil jsem, že tam od změny DPH nenakupuju vbec.
    BOAR
    BOAR --- ---
    CHEVALIER: Super vetsinou se da domluvit, protoze negativni hodnoceni je pro ne problem.
    RATTKIN: a hdal si se s nim ? mel si oterit dispute. na trackingu by bylo bud ze se to vratilo, nebo nic. v obou pripadech bu ti, dle meho nazoru, alik vratil penize.
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    PAYAXY, RATTKIN: takže jsem napsal prodejci co a jak. Prodejce mi vrátil peníze, a já si to u něj koupil znovu.
    BOAR
    BOAR --- ---
    PUNJAB: Hele, jak to jde z EU sikladu, byva tam 20 - 25 dni. Vzdy, kdyz to jde z EU, tak to kontroluju . Shop vetsinou miva sklady spanelsko, cz, polsko, francie italie, nemecko. Vzdy tam vyberu to, ktery je nejlevnejsi (polsko, francie miva shipping free, nebo za hubicku). a okamzite 25. den oteviram dispute a chci vratit penize, protoze tam je garance. Shop vetsinou napise, at pockam, nebo ze zbozi je na ceste. vzdy zamitnu, a cekam cca 3 dny. Pak mi alik vrati penize. (uz se mi stalo, ze mi zbozi dorazilo cca 27 den, tedy jeste v dobe otevrenyho dispute. Ale neresil jsem to, je tam jasne napsano 25days or money back. Takze to dle meho nazoru neni kradez, ale vyuziti nabidnuteho prava.
    Nicmene vetsinou vetsi (drazsi) veci uz z ty evropy jdou, a jsu tu behem treba 2 - 4 dni. a drobnosti fakt jen preposilaj, takze je dobry, ze clovek nemusel resit vypalny, a obcas to bylo i z eu levnejsi, nez z ciny.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    podpis za KOC256 ... stacilo ignorovat - nejdriv zkousel, at si to objednam znovu, ze mi daji slevu. pak ze mi vrati 50%. po tydnu bez jakekoliv me reakce vratili vsechno
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    KOC256: Jop, taky tak.
    Jinak teda největší bizár, co jsem na Ali měl bylo, když jsem si kupoval semínka (většinou citrusy, nějaký kytky, stromy apod).
    Samo sebou to byly nízký částky a Free Shipping.
    Chytil jsem ženskou (klidně to mohl bejt chlap), co měla 2 shopy a posala ty samý kecy o tom, že jsme prátelé a že ona je matka samoživitelka a že chce pro děti to nejlepší a jestli bych teda nemohl do objednávky ještě něco přihodit.
    Mno, poslal jsem jí do prdele, že ať si buď narovná ceny a nebo dá shipping, že tohle jako zákazník poslouchat fakt nemusím a že jestli chce ještě takhle dál prudit, tak to nahlásím Ali..
    Nakonec to poslala, ale neopomněla komentovat, že to posílá se ztrátou..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PUNJAB: Taky jsem se uz naucil na jejich zpravy nereagovat. Vlastne zadne zpravy tam neresim. Resim jen svoji spokojenost.

    A aktualne mam opakovanou zkusenost ze od otevreni dispute mam prachy na uctu do dvou dnu.

    A i u drazsich veci vzdy pozaduji plnou castku a bez vraceni.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    PUNJAB:
    Základ je:
    S prodejcem se vůbec přímo nedohadovat, okamžitě otevřít dispute.
    Nepřistoupit na platbu bokem přes paypall, když napřed zrušíš otevřený dispute.
    Vždy požadovat vrácení celé částky, ustoupit můžeš vždy.

    To že posílají z číny, ale psaný mají EU sklad je v celku normální. Ale Buyer protection je z EU většinou 25dní, takže 26 otvírám dispute, do kterýho píšu prodejce podvádí zboží není poslaný z EU ale jde z číny. Ali za 3 dny vrátí komplet peníze, balík dojde do pár týdnů.....
    PUNJAB
    PUNJAB --- ---
    REDSNAKE, BUNDA: Díky, dal jsem dispute.

    Nevím jestli se to tu už probíralo, ale už se mi dvakrát stalo, že jsem si zaplatil poslání z CZ, které stálo 100 Kč s tím, že to budu mít rychleji a oni to ve výsledku stejně poslali z číny, nebo z jiné země. Přitom z číny to bylo zdarma, nebo za směšnou částku.

    Poprvé jsem dát dispute nestihl, ale ted se na to u jiného produktu chystám. Budu požadovat zpět těch 100 Kč za dopravu. Tak jsem zvědav jestli uspěju.

    Další nekalá praktika, která se mi nedávno stala, že balík se tvářil jako odeslaný. Ve skutečnosti byl ale pouze nahlášen PPL dopravci, což vytváří číslo zásilky pro sledování. Fyzicky tam to zboží ale několik týdnů k odeslání nikdo nepředal. Opět to měla být doprava z CZ, kde jsem čekal nějakou rychlost.
    Obešli tak lhůtu pro odeslání, která bývá jen pár dní a já dostal balík v nejpozdějším termínu co to šlo.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PUNJAB: maximálně ti nabídne poslání části peněz na Paypal, ale tam díky poplatku a kurzu o část přijdeš. Takže neváhej a Dispute.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    PUNJAB: nevím, ale vyprdni se na prodejce a rovnou otevři dispute. Nic jiného nemá cenu.
    PUNJAB
    PUNJAB --- ---
    Řeším teď nefunkční zboží z ali. Zatím jen na chatu s prodejcem, ale nějak se to táhne. Brzy mi vyprší možnost otevřít dispute.
    Má vůbec prodejce možnost například vrátit peníze bez toho aby se dispute otevřelo?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA: Me jednou dispute zamitli. Chybel mi sortiment, ale oni argumentovali tim ze vaha balicku sedela jak kdyby tam byl. Ja uz obaly nemel abych to zpetne prevazil. Ale tak ztrata asi 2$ :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam