• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    podpis za KOC256 ... stacilo ignorovat - nejdriv zkousel, at si to objednam znovu, ze mi daji slevu. pak ze mi vrati 50%. po tydnu bez jakekoliv me reakce vratili vsechno
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    KOC256: Jop, taky tak.
    Jinak teda největší bizár, co jsem na Ali měl bylo, když jsem si kupoval semínka (většinou citrusy, nějaký kytky, stromy apod).
    Samo sebou to byly nízký částky a Free Shipping.
    Chytil jsem ženskou (klidně to mohl bejt chlap), co měla 2 shopy a posala ty samý kecy o tom, že jsme prátelé a že ona je matka samoživitelka a že chce pro děti to nejlepší a jestli bych teda nemohl do objednávky ještě něco přihodit.
    Mno, poslal jsem jí do prdele, že ať si buď narovná ceny a nebo dá shipping, že tohle jako zákazník poslouchat fakt nemusím a že jestli chce ještě takhle dál prudit, tak to nahlásím Ali..
    Nakonec to poslala, ale neopomněla komentovat, že to posílá se ztrátou..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PUNJAB: Taky jsem se uz naucil na jejich zpravy nereagovat. Vlastne zadne zpravy tam neresim. Resim jen svoji spokojenost.

    A aktualne mam opakovanou zkusenost ze od otevreni dispute mam prachy na uctu do dvou dnu.

    A i u drazsich veci vzdy pozaduji plnou castku a bez vraceni.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    PUNJAB:
    Základ je:
    S prodejcem se vůbec přímo nedohadovat, okamžitě otevřít dispute.
    Nepřistoupit na platbu bokem přes paypall, když napřed zrušíš otevřený dispute.
    Vždy požadovat vrácení celé částky, ustoupit můžeš vždy.

    To že posílají z číny, ale psaný mají EU sklad je v celku normální. Ale Buyer protection je z EU většinou 25dní, takže 26 otvírám dispute, do kterýho píšu prodejce podvádí zboží není poslaný z EU ale jde z číny. Ali za 3 dny vrátí komplet peníze, balík dojde do pár týdnů.....
    PUNJAB
    PUNJAB --- ---
    REDSNAKE, BUNDA: Díky, dal jsem dispute.

    Nevím jestli se to tu už probíralo, ale už se mi dvakrát stalo, že jsem si zaplatil poslání z CZ, které stálo 100 Kč s tím, že to budu mít rychleji a oni to ve výsledku stejně poslali z číny, nebo z jiné země. Přitom z číny to bylo zdarma, nebo za směšnou částku.

    Poprvé jsem dát dispute nestihl, ale ted se na to u jiného produktu chystám. Budu požadovat zpět těch 100 Kč za dopravu. Tak jsem zvědav jestli uspěju.

    Další nekalá praktika, která se mi nedávno stala, že balík se tvářil jako odeslaný. Ve skutečnosti byl ale pouze nahlášen PPL dopravci, což vytváří číslo zásilky pro sledování. Fyzicky tam to zboží ale několik týdnů k odeslání nikdo nepředal. Opět to měla být doprava z CZ, kde jsem čekal nějakou rychlost.
    Obešli tak lhůtu pro odeslání, která bývá jen pár dní a já dostal balík v nejpozdějším termínu co to šlo.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PUNJAB: maximálně ti nabídne poslání části peněz na Paypal, ale tam díky poplatku a kurzu o část přijdeš. Takže neváhej a Dispute.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    PUNJAB: nevím, ale vyprdni se na prodejce a rovnou otevři dispute. Nic jiného nemá cenu.
    PUNJAB
    PUNJAB --- ---
    Řeším teď nefunkční zboží z ali. Zatím jen na chatu s prodejcem, ale nějak se to táhne. Brzy mi vyprší možnost otevřít dispute.
    Má vůbec prodejce možnost například vrátit peníze bez toho aby se dispute otevřelo?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA: Me jednou dispute zamitli. Chybel mi sortiment, ale oni argumentovali tim ze vaha balicku sedela jak kdyby tam byl. Ja uz obaly nemel abych to zpetne prevazil. Ale tak ztrata asi 2$ :-)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: tak za ty leta jsem uspěl s každým dispute. A snad jen 2-3x jsem propásl lhůtu pro jeho otevření. A zkraje jsem si párkrát nechal od prodejce refund poslat na PP, ale díky poplatkům už jen Dispute.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA: No ja ted reklamoval neco co mi nedoslo uplne funkcni. U tech nedorucenych radi vyckavaji.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: Já jich mám teď otevřených asi 6 :( Všechno věci objednané zkraje října..
    MATT
    MATT --- ---
    mě dneska přišel balíček objednanej 21.12.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dneska další úspěšný dispute na Alíkovi. Během půl hodiny mi potvrdili oprávněnost a zavřeli to...
    TOM
    TOM --- ---
    TOM: nakonec hlásím úspěch. Celníci odpověděli do několika málo hodin, že z jejich strany je vše v pořádku a ČP nemá důvod zásilku zadržovat. Napsal jsem na sklad.praha120@cpost.cz, že jsem si zásilku proclil v tomto případě sám, a že nemůžu projít na jejich stránkách odbavením, protože pole Souhlasím, aby mě Česká pošta zastupovala v celním řízení. je povinné i v případě, že zaškrtnu volbu Zásilku si odbavím osobně.
    Neodepsali, a zásilku rovnou poslali bez cla, DPH i poplatku (v eCEPu jsem uvedl hodnotu 150,- + 300,- poštovné, byla to zásilka z Ruska).
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    CHEVALIER: taky se mi stalo. smolík. Prodejce nic nevrátí.
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    PAYAXY: no jo... ale dá se to nějak zachránit?
    PAYAXY
    PAYAXY --- ---
    CHEVALIER: Cokoliv co se posílá přes Českou poštu jedině sledovat v trackingu přes net nebo jejich apku. Lístečky buď nenosí, nebo takhle pozdě. Vyzkoušeno na Praze 4
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    Objednal jsem si na ebay věc. Tu věc jsem zaplatil. Předevčírem, tj. 21.12.2021, jsem do schránky dostal opakovanou výzvu k převzetí zásilky, datovanou 10.12.2021, s tím že si zásilku mohu vyzvednout do 16.12.2021. Dnes, 23.12.2021, mi na poště řekli že zásilka byla 17.12.2021 odeslána zpět. Podotýkám že dokud mi ve schránce nepřistála ta opakovaná výzva, vůbec jsem o zásilce nevěděl.

    Setkali jste se s něčím podobným? Jak jste to řešili? Tu objednanou věc bych chtěl mít, a visí na tom i peníze...
    TOM
    TOM --- ---
    RATTKIN: taky mi to pořád není jasné. Prostřední cesta proclít si trackovatelné zásilky sám mi zatím nefunguje.
    MA747
    MA747 --- ---
    TOM: helpdesk celnice do příštího dne. Ale jestli se ptáš na ČP, tak i přes urgenci doposud nic.
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: Ne, adresat neudelal vubec nic a posta proste jednoho dne prinesla balicek a fakturu / dobirku (uz nevim presne) na zaplaceni vseho toho cirkusu okolo a cisla tam tak nejak vubec nesouhlasila s obsahem zasilky. Proste "nekdo" odhadnul cenu zasilky, k tomu pripocital fiktivni cenu postovneho (ktere bylo puvodne zdarma, ale to se pri procleni nehodi), z toho odvodil DPH a pricetl "manipulacni poplatek" CP (DPH se vypocitava prave iz te fiktivni ceny postovneho). Sakum prdum to bylo skoro ke 300,- u zasilky s hodnotou do 100,- CZK, kde by DPH bylo v radech desetikorun.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam