• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    CUKI
    CUKI --- ---
    Tak zboží stále nic, ale další jak REDSNAKE:
    Nakupuju EU warehouse 3-7day delivery ze špáňa. A pak mi přijde zpráva z TN z íny a 30 dní dodáním WTF?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Nak tak no
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Mělo to být do jedenácti pracovních dní. 15tého jsem to zaplatil...
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    REDSNAKE: Já tam mám tohle (a nic víc):


    Shipping update
    Handed over to line-haul
    Jun 25, 12:30 (GMT+2)
    Left from departure country/region sorting center
    Jun 24, 02:09 (GMT+2)
    Processing at departure country/region sorting center
    Jun 23, 14:15 (GMT+2)
    Package received by logistics company
    Jun 23, 13:45 (GMT+2)

    A na hlavní stránce
    Order date: Jun 21, 2024
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    On refund taky nejde dat v nejaky ochranny lhute, tusim az patnact dni po odeslani a dale. Ale muze to byt dle prepravce atp
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    CUKI: Tak to nevím, já se tam dostanu i u zboží, které ještě nedošlo a mám v "Delivery status" možnost vybrat "Package not received" - dál jsem teď nešel, ale vím, že jsem kdysi disputoval i nedošlou věc.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    CUKI: a není tam někde ještě možnost "not recieved" nebo tak? Já to udělal jenom jednou a tuším to nebyl až takový oser to najít. Jo a bavíme se o aliexpresu.
    CUKI
    CUKI --- ---
    CUKI: Přitom mám podle mě o 11 pracovních dnech nárok na refund bez jakéhokoliv dokazování. Prostě mi to nepřišlo.
    CUKI
    CUKI --- ---
    GILHAD: No to jsem zkoušel, ale píše mi to Refund can't be processed right now
    Order in transit. If the tracking doesn't update, you can apply for a refund.

    tak jak tedy na "apply for a refund" když to teď nejde. Už je dávno po termínu a dost mě to s...
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    CUKI: Já to dělám (na PC v prohlížeči, anglická verze) tak, že si otevřu (vpravo nahoře jak mám hlavičku uživatele) "My Orders", najdu si tam předmět dotyčný a u něj, vpravo nahoře, je "Order detail >", na to kliknu, objeví se tam ten předmět uprostřed obrazovky, nějaké věci nad a pod ním, ale vedle něj dvě až tři kulatá tlačítka a to spodní z nich je "Returns/refunds", to stisknu a mám obrazovku, kde je předmět nahoře a pod ním už se to ptá na stav doručení a další refundovací věci.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Tam mi to dá vyfiltrovat zásilku, ale nevím co pak s ní dál, prostě ji vidím jen jako v náhledu, ale nevím co dál :-(
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Jasne, pres ty disputy.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Hele jak se to přesně podává? Napsal jsem prodejci 2 dny po garanci a on mi odpověděl "My pleasure :)" a dva dny nic.

    To se dělá přes ten disputes and reports?
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    CUKI: i kdyby to misto posty posilal pres kuryra na kole se zlomenou nohou.
    prodejce deklaruje rychlost doruceni, kterou neni schopny splnit => klamava reklama. tak at si to vyzere
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Popravdě mě spíš jde o to vysrat českou poštu u které to předpokládám je. Jednou jsem to řešil s prodejcem z Číny a on je sprcal do kulata. Prostě lepší zákazník. Ale když si budeš stěžovat ty, tak jako když se nic nestalo.

    Jo ale vyhledávání na ali je tragedie, ale ještě horší je alibabě.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Ne, to je zbozi u ktereho prodavajici deklaroval, ze je skladem v ceske republice a bude odsud odeslan. Coz se ukazalo jako lez a protoze me podobne zmrdovinky a lzive praktiky na aliexpressu serou, nahlasil jsem to, pozadal o refund. Prodejce svou sanci prosral hloupejma zrejme predpripravenejma dotazama na nahradni dil a ani se neobtezoval mou stiznost hodit do prekladace. Pak se do toho vlozil aliexpress a ano - mam zbozi a prislibene i penize a verim, ze je dostanu byt na uctu zatim nejsou.

    Mozna tvrdy vuci prodejci, ale bohate by stacilo kdyby nelhal a nepouzival nekale praktiky.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: To je to co ti nedošlo do daného termínu? Takže máš zboží i peníze? :-)

    Já teď čekám na multimetr, kterej tu už několik dní má být viz info:

    Arrived at local delivery center
    Jun 27, 01:00 (GMT+2)
    Delivery failed. Recipient changed to self pick up.
    Jun 27, 01:00 (GMT+2)
    Received by local delivery company
    Jun 27, 01:00 (GMT+2)

    Ale já nikde nic neměnil a ani netuším jaká doručovací služba to má a koho kde kontaktovat na self pickup :-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    PRAASHEK: Vtipny je, ze kdyby prodavajici nebyl kokot, nabidl mi kompenzaci par dolaru za to ze to slo z jinyho skladu nez bylo inzerovano a ja bych byl spokojen. Ale oni se jen dokola ptali co se rozbilo a jakej nahradni dil muzou poslat. A kdo jsem ja, abych odmitl kameru zdarma 🤷‍♂️
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    REDSNAKE: "Aliexpress stepped in" :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: Jak me aliexpress sere ruznejma shady praktikama, nefunkcnim vyhledavanim, razenim cen, tak refundy a podpora kupujiciho je tam imho dobra.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam