• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    CUKI: tak se tam zkus po dvaceti letech podívat. zjistíš, že mnohdy nakupuješ taky od zdroje a dokonce levněj než na aliexpressu. hodně věcí je pak v eu skladech, ale jsou logicky mírně dražší. ebay je už leta prostě další čínský kanál, jak dostat zboží do světa. co se alzy týče, tak opět, přeprodává hromadu rebrandovaných čínských věcí jen mírně dráž než na ali/ebay s tím, že na to nečekáš měsíc a máš tam záruku.
    CUKI
    CUKI --- ---
    DOKKTOR: Kdyby tam bylo to co potřebuji. Tady vím že to kupuju alespoň rovnou od zdroje. Na Ebay jsem už nekoupil nic snad 20let. Už začíná být podobně tragické jako alegro a nebo Amazon..

    Po pravdě na Ali se mi nejvíce líbí to že tam funguje alespoň nějaká možnost reklamace a nemusíš se s někým dohadovat. Zatím vždy našli win win řešení. Zatím nemám vyloženě špatnou zkušenost. Pak koukneš i na blbou Alzu nebo jinej e-shop operující dvouletou zárukou a tam se s tebou snažej vyjebat jak můžou.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Nedoruceno, vraceno je imho jina situace, kdyz zbozi nezvladne posta dorucit a prijde zpet prodejci, ne? I kdyz kdovi. Tady uz se da asi hlasovat jen penezenkou, byt furt je ali nejlevnejsi zpusob jak prijit k ruznejm diy komponentam atd atp
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Mě vždy při komunikaci s Alibabou nebo Aliexpress stoupne sebevědomí o mé angličtině o které si myslím že je velmi špatná

    Jinak jo já mám pocit že v té garanci je někde právě nedoručeno vráceno. Tedy jak to přijmeš tak o tu možnost přijdeš.
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    CUKI: nechci ti do toho kecat, ale pokud chceš nakupovat opravdu ze španělska, tak nakupuj na ebay.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Prodejce dolozil ze zbozi bylo doruceno a tim to pro aliexpress haslo. Prestoze puvodne schvalil full refund na zaklade toho, ze zbozi slo odjinud nez melo a pak to komplet zamazli.

    Prislo mi, ze z toho supportu vubec nepobrali ten pozadavek a asi nerozumi anglicky nebo nevim.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE:
    A co bylo za odůvodnění?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Tak jen pro info, mi ten dispute ve finale aliexpress zarizl. 🤷‍♂️ zrejme nova, aliexpressem tolerovana praktika.
    CUKI
    CUKI --- ---
    Tak zboží stále nic, ale další jak REDSNAKE:
    Nakupuju EU warehouse 3-7day delivery ze špáňa. A pak mi přijde zpráva z TN z íny a 30 dní dodáním WTF?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Nak tak no
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Mělo to být do jedenácti pracovních dní. 15tého jsem to zaplatil...
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    REDSNAKE: Já tam mám tohle (a nic víc):


    Shipping update
    Handed over to line-haul
    Jun 25, 12:30 (GMT+2)
    Left from departure country/region sorting center
    Jun 24, 02:09 (GMT+2)
    Processing at departure country/region sorting center
    Jun 23, 14:15 (GMT+2)
    Package received by logistics company
    Jun 23, 13:45 (GMT+2)

    A na hlavní stránce
    Order date: Jun 21, 2024
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    On refund taky nejde dat v nejaky ochranny lhute, tusim az patnact dni po odeslani a dale. Ale muze to byt dle prepravce atp
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    CUKI: Tak to nevím, já se tam dostanu i u zboží, které ještě nedošlo a mám v "Delivery status" možnost vybrat "Package not received" - dál jsem teď nešel, ale vím, že jsem kdysi disputoval i nedošlou věc.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    CUKI: a není tam někde ještě možnost "not recieved" nebo tak? Já to udělal jenom jednou a tuším to nebyl až takový oser to najít. Jo a bavíme se o aliexpresu.
    CUKI
    CUKI --- ---
    CUKI: Přitom mám podle mě o 11 pracovních dnech nárok na refund bez jakéhokoliv dokazování. Prostě mi to nepřišlo.
    CUKI
    CUKI --- ---
    GILHAD: No to jsem zkoušel, ale píše mi to Refund can't be processed right now
    Order in transit. If the tracking doesn't update, you can apply for a refund.

    tak jak tedy na "apply for a refund" když to teď nejde. Už je dávno po termínu a dost mě to s...
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    CUKI: Já to dělám (na PC v prohlížeči, anglická verze) tak, že si otevřu (vpravo nahoře jak mám hlavičku uživatele) "My Orders", najdu si tam předmět dotyčný a u něj, vpravo nahoře, je "Order detail >", na to kliknu, objeví se tam ten předmět uprostřed obrazovky, nějaké věci nad a pod ním, ale vedle něj dvě až tři kulatá tlačítka a to spodní z nich je "Returns/refunds", to stisknu a mám obrazovku, kde je předmět nahoře a pod ním už se to ptá na stav doručení a další refundovací věci.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Tam mi to dá vyfiltrovat zásilku, ale nevím co pak s ní dál, prostě ji vidím jen jako v náhledu, ale nevím co dál :-(
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Jasne, pres ty disputy.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Hele jak se to přesně podává? Napsal jsem prodejci 2 dny po garanci a on mi odpověděl "My pleasure :)" a dva dny nic.

    To se dělá přes ten disputes and reports?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam