EVILMIND: Na rozdíl od nového řešení chill a shock kde se mění síla efektu a je daný čas, to u freeze nejde, protože buď je z bosse nanuk nebo není. Je to ale prakticky poslední imunita, všechny ostatní se zrušili se zrušením DD. Šlo by řešit úpravou času oproti stávajícím 60ms, dáním "rezistence" nad standardních 75% kdy by boss měl nějakou procentuální šanci freeze a obecně ailments odolat.
Nicméně pamatoval jsem si že se to někde řešilo, viz:
Forum - Development Manifesto - Damage Over Time Changes - Part 2 - Path of Exile
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1894471
pokud to nechcete hledat:
We intend to make changes to Chill and Shock that we'll be trying out during the beta to further help this situation, making ailments more useful against very high-health enemies without them making the content too easy. We'll be revealing more information about this later.
Some bosses that had Freeze Immunity will instead have a slow protection effect, so they won't be immobilized by Freeze. Instead, they'll be slowed significantly.
Nicméně vzhledem k množství úprav bych čekal patchnotes zítra, což jsem i někde tuším dneska zaznamenal.
sry za smáznutí, chtěl jsem jen něco doplnit...